Gå til innhold

Noen som kan skjønne hvorfor en Anaconda kommer i drømmene mine i perioder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør litt for morro skyld, men gøy om noen visste hva en anaconda kan være symbol på?
Altså, den store slangen, som kan svelge en hel ku..... de er så ekle, men på samme tid fascinerende.
Men i perioder har jeg mareritt om de...
En gang var det at det plutselig lå en under stolen min på hjemstedet jeg er oppvokst, men jeg satt blandt familien..

En annen gang var jeg på tur til å bli oppspist av en. Den hadde festet seg rundt meg og på tur å svelge meg..jeg ropte på hjelp men folk bare stresset rundt og sa de ikke hadde tid å hjelpe meg (det skjedde i en storby), og de sa at jeg måtte se til å komme meg ut av problemene mine selv.. i denne perioden var jeg veldig utbrendt, sliten av jobben og så ingen fremtid. Jeg våket, gråt, og bestemte meg dagen etter for å oppsøke hjelp. Hadde vanskelig for å puste da jeg våknet og var kvalm. Alle organer i kroppen knyttet seg kjentes det ut som. mulig angstanfall..

For et par netter siden drømte jeg om en også..:( den var illsint! og jeg/vi måtte rømme skikkelig i panikk, men det var ikke bare lett.. jeg våknet og var livredd. Følelsene var der fremdeles mens jeg var våken :(



Anonymous poster hash: c617d...476
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anakonda betyr at noe i livet ditt ikke tilfredstiller deg, kveller deg. Du må finne ut av hva dette er og endre dette.



Anonymous poster hash: da493...a7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmetydning er en utrolig lite troverdig og håndfast vitenskap. Stort sett er det synsing av folk uten noen utdannelse innen relevant fag og med lav intelligens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Løvemunn

Sjekker ofte drømmesymboler selv, men stort sett er de selvforklarende.

F. eks.:

Anakonda som prøver å kvele/spise deg? Du føler deg kvalt, enten på visse områder i livet eller alle.

Du sitter i liten båt i høy sjø? Du føler at de rundt deg lar deg seile din egen sjø, er alene om ting etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at noen vil ha rumpa di. Om den er stor nok vel og merke.

Om du har flat rumpe, så betyr det at du vil ha en større sånn at en anakonda skal få lyst på den.

Anonymous poster hash: 7e2fe...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmetydning er bare tull. Drømmer er et resultat fra tanker, inntrykk og hendelser som oppstår i løpet av dagen. Ser ikke logikken i drømmetydning og at objekter i drømmer skal på en eller annen måte være et symbol for en viktig hendelse i livet.

Vi drømmer ofte om ting vi er redde for (en teori om drømming er at det skal forberede oss på det virkelige livet). Jeg har f.eks vanvittig slangefobi og drømmer om slanger dersom jeg har sett slanger på tv eller har snakket om det i løpet av dagen. Hjernen er fantastisk flink på å lagre ting i ubevisstheten, og plutselig dukker det opp i drømmer.



Anonymous poster hash: 0b55b...83b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at jeg spilte kort og katten som mjaua fikk jeg til å holde kjeft ved å deise et par ess i gulvet ved ytterdøra. Da så jeg at flisene i yttergangen hadde vokst, og de vokste mer og mer og dekket veggen. Jeg ringte en snekker som sa at dette økte verdien på huset. Glad gikk jeg på kjøkkenet for å fortelle dette til mannen min. Han stod og slaktet grevlinger med halefinner og luffer, og ble ikke glad, for han ville ha ny panel i gangen. Så sa han at det var min feil fordi jeg slapp ut katten. Men jeg slapp ikke ut katten, jeg vant over den i poker! Så fint, sa mannen min, da er vi gjeldsfrie da. Også gikk jeg i gangen igjen og der var det spillekort istedet for fliser, og da ble jeg sint, for da vant katten. Også drømte jeg at neshornet i kjelleren sluttet å virke fordi vi hadde glemt å betale regningen til Telenor og...

... Altså. Drømmetyding om å seile skn egen sjø, føle seg holdt tilbake, har et problem og et hinder i hverdagen blaaaa blaaaa.. Det er så svevende st det passer på alle som ikke er hjernedøde. Som horoskop. Ikke gidd.

Anonymous poster hash: 106be...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...