Gå til innhold

~ Ninakanin's Kaninoppdrett ~


Ninakanin

Anbefalte innlegg

Ser vi har mistet på ca samme vis nå nylig, må si meg enig i alt om venting osv :sjenert: jeg investerte også i el-tester før denne pp, smart :lur:

Håper det klaffer for oss begge denne perioden :nigo:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser vi har mistet på ca samme vis nå nylig, må si meg enig i alt om venting osv :sjenert: jeg investerte også i el-tester før denne pp, smart :lur:

Håper det klaffer for oss begge denne perioden :nigo:

:blomst:

Det er det som er så fint med KG.... Man sitter hjemme og føler seg helt alene om kjipe følelser. Plutselig er det noen der ute som forstår <3

Ja nå krysser vi fingrene for hverandre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selvsagt ikke klart å styre testomanien og er godt igang med EL-testing!

I kveld mente både sambo og jeg at teststreken begynner å nærme seg kontrollstreken mer og mer :) så nå begynner det å bli spennende!

Sykt typisk meg å spontant takke ja til en svipptur til hytta med mamma i morgen til og med onsdag...

Sambo bare: "Hæ? Reiser du vekk? Du har jo eggløsning da og vi skal lage barn, jo!!!"

Hahaha :ler:

Verdens beste kjæreste...

Så jeg måtte vise han på kalenderen at jegttrolig har eggløsning på onsdag eller torsdag, og at vi rekker det fiiiiint.... (håper jeg!! )

Hihi dette er spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, endelig logget på PC og ikke bare mobil!

Jeeeeses, får jo ikke brukt alle de kjekke smileys'ene jo! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, endelig logget på PC og ikke bare mobil!

Jeeeeses, får jo ikke brukt alle de kjekke smileys'ene jo! :grine:

Men uansett...

Prøvingen.

Hvordan går det med den?

Jo, på tirsdag i forrige uke testet jeg jo positivt på EL-testen, på kvelden etter at jeg hadde reist til hytta med mamma. Testet positivt på EL onsdag morgen også, men ikke på kvelden... Så da forsto jeg det sånn at EL skulle komme en gang på onsdag eller torsdag :hoppe:

Så var det sexen, da...

Lille Hopp gjorde et tydelig fremstøt på mandags kveld, det var uuuuuaktuelt å spare seg til tirsdags morgen! :ler: Han var VELDIG giret.

Så da vi rakk en runde på tirsdag morgen før jeg dro også, tenkte jeg som så at greit.... Dette kan vi leve med.

At det var dårlig stemning pga trøtte tryner da jeg kom hjem på onsdag kveld, og vi heller ikke orket noe action på torsdagen, stresser meg faktisk ikke :)

Jeg vil ikke stresse...

At det er spennende og at jeg er totalt hjernedød som tester med gravi-test allerede i dag får så være, men stresser, DET gjør jeg ikke :ler:

Shit altså.

Å vente er vanskelig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test: negativ...

IKM på onsdag eller torsdag. Bå begynner the fun part! :D

:hoppe:

Endret av Ninakanin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at tanta holder seg borte og to blå viser seg snart! :)) spennende dager i vente nå :)

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da klarte jo selvfølgelig ikke jeg å vente lenger, hehe, og kastet meg over en billigtest så snart jeg kom inn dørene etter en fantastisk kosehelg i byen med Lille Hopp :ler:

Utvanna midt-på-dagen-urin er egentlig ikke noe å teste med 10-11 DPO, men må man så må man :P

Kjenner jeg er veldig spent på om TR kommer på onsdag/torsdag.

Prøver å fortelle meg selv at vi skal ha hatt rimelig godt med flaks for å få det til denne PP'en her.

Hallo, vi hadde ikke sex verken onsdagen eller torsdagen, begge dagene med sannsynlig eggløsning..

Men da prøver vi igjen i desember! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mensen er like rundt hjørnet... Testetnnegativt i dag og.

Det er IKM i dag....

Og ingen mens enda!?

Stressaaaaa...!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mulig IKM i går og "sikker" IKM i dag, men fremdeles ingen mens..?

Nå har jo jeg innstilt meg på neste EL i desember, jeg var ferdig med spenningen, kroppen, get on with iiiiit! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo kroppen! ? Hvor blir mensen av?? Rosa utflod på papiret i går, murrer i ryggen og magen, men ingen mens? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Okay, man trenger ikke å ha sort belte i psykologi for å forstå at grunnen til at dagboka har ligget brakk i noen uker er fordi jeg ble, selv om jeg hadde lovet meg selv å ikke bli det, VELDIG skuffet da mensen kom to dager etter forventet IKM...

Men!

Ny syklus - nye muligheter! :hoppe:

Så nå har uka begynt. Den O-store prøve-uka :D

Har gitt meg selv fri fra EL-testing pga teste-dilla som bare tar helt av, og slutter heller av prøver-året med noen bokstavelig talt skudd i blindw og ser hvordan det går..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Og nå er det IKM-uka...!

Testet ikke EL denne perioden, så IKM kan være alt fra i dag til og med 29. desember...

Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...