Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Nei, da ligger vi ca. likt i testegalskapen for jeg også holder på sånn :hoho: Spennende med skyggestrek uansett om du må vri og vende og stirre den i senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer en dag, i morgen, du må tro og håpe at i morgeeeen, blir det sooool (positiv teeest)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var din dagbok også ja :D har ikke sett alt, men ser du startet dagboken i 2012?! Håper spiren sitter nå og at TR ikke kommer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var din dagbok også ja :D har ikke sett alt, men ser du startet dagboken i 2012?! Håper spiren sitter nå og at TR ikke kommer!:)

Hehe, den har heldigvis ikke vært prøverdagbok før nå i vår ;) Krysser fingrene for ingen TR på ihvertfall 9 mnd ;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test i dag også :dry: Skal prøve å ikke teste i morgen, og heller se om TR kommer i løpet av helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også :dry: Skal prøve å ikke teste i morgen, og heller se om TR kommer i løpet av helga..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb i dag også. Uggen med magesmerter til morgenen i dag, så da fristet det ikke så veldig mye å måtte sitte med bukse som presser på magen. Har lært meg til at jeg absolutt ikke må spise før smertene går over, for da blir det jævlig hele dagen. Det beste er å ligge i stabilt sideleie og vente på at det blir bedre :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme fra jobb i dag også. Uggen med magesmerter til morgenen i dag, så da fristet det ikke så veldig mye å måtte sitte med bukse som presser på magen. Har lært meg til at jeg absolutt ikke må spise før smertene går over, for da blir det jævlig hele dagen. Det beste er å ligge i stabilt sideleie og vente på at det blir bedre :fise:

Kan jeg få anbefale kjole? Det strammer ikke :) Jeg bruker omtrent aldri bukse lenger, det er nesten så det blir oppstandelse hvis jeg ikke kommer i kjole en dag ;)

Jo, og god bedring! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isj... Satser på at september blir måneden for deg! :)

Jeg rekker faktisk en gang til i august :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumme tanter som ikke kjenner sin besøkstid, altså!
Håper det klaffer på August runde 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå vet jeg til neste gang at alle de rare symptomene ikke har noen sammenheng med graviditet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...