Gå til innhold

Veien mot å bli tobarnsmor


Superlilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var jeg 6 uker på vei, og var på ul og så en bitteliten klump med et bankende hjerte <3 Så nå bare krysser jeg fingrene for at alt går bra, og så skal jeg på ny ul om 4 uker :) Det er godt å få litt ekstra oppfølging denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: så herlig! Håper det går veien for dere nå :tommelopp:

Ja, det var fantastisk å se den bittelille blinkende flekken på skjermen og vite at det skal bli til en baby! Denne gangen må det være vår tur :) Vi har hatt nok uflaks nå. Med første var det jo så enkelt. Men nå vet jeg ihvertfall at jeg blir lett gravid, selv med bare en eggleder :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går var jeg på første kontroll hos legen, og hun tok en titt med ul-apparatet sitt. Det var ikke så godt bilde siden det var utvendig, men vi så en liten klump på 2,5 cm, og det var fremdeles et bankende hjerte der :) Så i morgen tenker jeg å fortelle nyheten til familien, for da skal vi på kaffebesøk hos mamma og pappa. Alle søsknene mine skal være der også, så da passer det fint å fortelle det. Og neste fredag er det ny ul hos gynekologen, da er jeg 10+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ utrolig glad på deres vegne! DETTE fortjener dere! :) Lykke til videre på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) I dag er det ett år siden vi giftet oss, og det var også da vi begynte å prøve på nr 2. Hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig! Det var så lett med første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10 uker på vei :) Og 2,5-åringen vet at mamma har baby i magen. I går når hun klatret på meg sa jeg at hun måtte være forsiktig, og da spurte hun om babyen ble ødelagt. Så hun forstår at hun må være forsiktig med magen min ihvertfall :) I morgen er det ul igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Liiite aktivitet her gitt ;) Men i dag har vi vært på ul, og i magen bor en liten gutt. Alt så fint ut, og termin ble flyttet til 4. desember, så da er jeg plutselig 19 uker i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg er så glad for å ha en frisk liten gutt i magen! På ul så vi at han var veldig aktiv også. Han drev og turnet og sparket og gjemte ansiktet i hendene :rodmer:

Storesøster gleder seg, og går rundt og sier at mamma har babygutt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...