Gå til innhold

Onanere en fremmed.


Gjest Gråmus

Anbefalte innlegg

det jeg sitter her og lurer på er om trådstarter noengang spurte dere om det var utroskap eller ikke. Hun spør om hun er et ludder og om det er noen andre som ville gjort det samme.

På spørsmålet om TS er et ludder vil jeg si at det kommer an på hvordan man definerer ludder. Trodde egentlig at det var et annet ord for prostituert eller en løsaktig kvinne. Synes vel egentlig ikke at et runk med en fremmed etter 29 års ekteskap kan karakteriseres som særlig løsaktig, men umoralsk og galt kan man si at det var.

På spørsmålet om jeg ville gjort det samme kan jeg si at det vet jeg ikke. Jeg har ikke vært gift i 29 år og jeg kjenner ikke TS sin mann eller ekteskap. Men jeg håper ikke at jeg noensinne vil runke menn på veien hjem fra byen når jeg er i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har du poenget mitt. Du har inntrykk av noe som angår et annet par, som du definerer som utroskap. Helt greit at du ville definert dette som utroskap i ditt forhold, men du kan ikke definere det som utroskap i TS sitt forhold. Faktisk. Det er helt opp til TS og hennes mann.

Men alt jeg skriver her inne er jo utfra hvordan jeg tolker innlegg jeg leser og hva jeg mener! Er ikke det poenget med et diskusjonsforum? Jeg påstår da ikke at jeg sitter på den objektive sannhet :sjenert:

Mener du forøvrig at det høres ut på ts som om hennes mann er innforstått med og aksepterer hva hun har gjort?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt jeg skriver her inne er jo utfra hvordan jeg tolker innlegg jeg leser og hva jeg mener! Er ikke det poenget med et diskusjonsforum? Jeg påstår da ikke at jeg sitter på den objektive sannhet :sjenert:

Mener du forøvrig at det høres ut på ts som om hennes mann er innforstått med og aksepterer hva hun har gjort?

Selvfølgelig er det rom for å tolke, men tolke er ikke det samme som å definere.

Jeg har ingen formening om hvilke rettningslinjer TS og mannen har i ekteskapet. Jeg stiller spørsmålstegn til andre sin trang (ikke bare din ;) ) til å definere andre par sine grenser for utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det rom for å tolke, men tolke er ikke det samme som å definere.

Jeg har ingen formening om hvilke rettningslinjer TS og mannen har i ekteskapet. Jeg stiller spørsmålstegn til andre sin trang (ikke bare din ;) ) til å definere andre par sine grenser for utroskap.

Men jeg må da kunne si at jeg definerer det som utroskap? Og grunnen til det, er som tidligere sagt at jeg ikke tolker det dithen at mannen er innforstått med dette, dermed har han ikke fått være med på å sette denne berømmelige grensen. Da finnes den vel heller ikke?

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om hvor andre par setter grensene, men synes begge parter burde være med på denne avgjørelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...