Gå til innhold

Slemmeste du har gjort?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Hvordan i alle dager klarte dere det? :hakeslepp: Og hvordan gikk det med jenta?

nei altså- vi var vel ikke helt i våre fulle fem.

Men tror nok ikke jeg skal legge ut så mye detaljer om denne historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva fikk dere til å gjøre det mot henne da? hva hadde hun gjort mot dere?

Det slemmeste jeg kommer på for øyeblikket som jeg har gjort.... det er at venninna mi og jeg sprakk hjerneskallen på en annen jente.

Jeg var heller kanskje ikke så snill da jeg dytta til brautende blondine over hennes egen engangsgrill i st.hanshaugenparken i oslo, men det var rimlig festlig å se på også, fordi hun bare lå på den og kava- akkuratt som en bille som som ikke kommer seg noen sted etter å ha havna på ryggen :ler:

Det der er jo helt forferdelig! Sprekt hjerneskalle? Og dytte noen over en grill? Det er jo farlig. Glad jeg ikke omgåes deg...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svampen

Jeg tror ikke at jeg har gjort noe skikkelig slemt, kommer ikke på noe nå ihvertfall, men for noen helger siden var jeg på byen sammen med noen venner. Før vi dro ut var vi på vors, der det kom en gutt til meg og ba meg om å gi ham en smekk på kinnet (noe han tydeligvis har for vane å gjøre når han er full...). Full som jeg var, gjorde jeg det han ba meg om - ganske hardt. Fikk kjempedårlig samvittighet i etterkant, selv om det var han som ba meg om å gjøre det. Jeg sa unnskyld samme kveld, men han sa at det ikke gjorde noe - han hadde jo bedt meg om å gjøre det selv, men jeg tenker på det enda :tristbla:

Det snilleste jeg har gjort? Hmm, kanskje den gangen jeg sto opp midt på natta og kjørte én time for å hente en drita kompis som hadde havnet et sted han absolutt ikke burde være, selv om jeg skulle på jobb morgenen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det der er jo helt forferdelig! Sprekt hjerneskalle? Og dytte noen over en grill? Det er jo farlig. Glad jeg ikke omgåes deg...

vel- dette er jo en tråd som handler om blant annet det slemmeste man har gjort.

det var liksom ikke så snilt av denne piken som vi sprakk hjerneskallen på og dope

en annen venninne av oss med dårlig og farlig dop...

det var jo ikke sånn at vi hamra løs på en tilfeldig forbipasserende bare for gøy...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang for kjempelenge siden skulle venninnene mine og jeg ut og kjøre en tur. Jeg og to andre ventet i bilen, mens den siste var inne i leiligheta si. Jeg skulle bare tisse, så jeg løp inn på do. Venninna som var inne tar i døra, og skjønner ikke at det er meg, og blir livredd når jeg begynner å le. Hun løp inn til kjæresten sin og i mellomtiden gikk jeg ut i bilen igjen. Jeg hadde tenkt å fortelle at det var meg, men... I ettertid har jeg fått høre at hun trodde det var spøkelser og verre ting i den leiligheta. Jeg har kjempedårlig samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel- dette er jo en tråd som handler om blant annet det slemmeste man har gjort.

det var liksom ikke så snilt av denne piken som vi sprakk hjerneskallen på og dope

en annen venninne av oss med dårlig og farlig dop...

det var jo ikke sånn at vi hamra løs på en tilfeldig forbipasserende bare for gøy...

Hvor mange måneder fengsel fikk du for det? Det samme gjorde en bekjent av meg, men han brakk bare nesa til vedkommende. Han sonet 90 dager, så tenker du fikk lenger straff.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest machete

Sneik i kofferten til noen gjester (var vel ca 9-10 år) og fant mye godterier som jeg selvfølgelig spiste opp. Satt senere på kvelden og så på at deres unger ble skjelt ut til de grader for at de hadde spist opp godteriet og nektet å innrømme det.. Ellers er jeg ganske grei:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta en kotelett inn døra til en muslimsk familie.

Det er kanskje litt slemt å le, men: :rulle: :rulle: :hoho: :hoho: Er ikke ofte jeg ler på ordentlig når jeg skriver "haha", men nå lo jeg faktisk HØYT!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bursdag, det ringte på døra og utenfor sto en lekekammerat med gave. Jeg tok gaven og ide han skulle til å gå inn døra smalt jeg den igjen...han havna på legevakta.

Aner ikke hvorfor jeg gjorde det :sjenert: unnskyld A.G.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg trodde jeg var småfrekk før jeg leste i denne tråden. Nå føler jeg meg snill.... :gullengel: Fyfaen så slemme noen av dere er/har vært.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søgni

Kasta en kotelett inn døra til en muslimsk familie.

Føler meg som tidenes dust nå, når jeg bare må kommentere at jeg reagerer mer på at du har fått 13 plusser på den enn på at du faktisk gjorde det. Tydeligvis er det ganske mange som synes det er kjempemorsomt å ikke respektere andres tro og livssyn, tilogmed i deres eget hjem.

Endret av Søgni
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange veit om det, men jeg kasta ei gang i tenåra noe glovarmt over hele overkroppen til ei fremmed, ung kar i 20-åra kanskje. Mer eller mindre av fri vilje. Han var frekk nok til å spytte ein svær klyse rett i ansiktet på en hjemløs narkoman som stille satt på gata med koppen foran seg og han kjempet ikke i mot, og det så ut til at den gamle mannen måtte tørke noen tårer når idiotene gikk sin vei.

'Det kunne vært verre' tenkte vi, og min vennine foreslo at vi hjalp han gamle på bedre tanker. Dermed gikk vi inn i Narvesen og kjøpte no kaffe og no mat, og vel på vei mot narkomanen innser jeg at samme nek står ovenfor han igjen med en hoiende kompisgjeng i bakgrunnen. Det slæske smilet på den oppblåste munnen tilsa at hans gamle stunt skulle gjentas, og før jeg visste ordet av det så hadde mine tennis-skills hjulpet det gloheite kaffebegeret på god vei mot mannens brystkasse.

Ganske dum ting å gjøre, for sjansen kunne vært stor for at jeg traff feil person eller traff et kritisk område på bøllas kropp(og alt det der med at vold avler vold), men ellers er samvittigheten min så som så, og for tiden er hele episoden glemt. Forøvrig hjalp narkomanen det andre neket med å tørke av seg den varme væsken, og det var da jeg innså at den mannen innerst inne var mer fredelig og omtenksom enn verken jeg eller spyttklysa var den gang.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var under en fuktig fest for endel år siden at jeg fant tonen med en dame der. Det ene ledet til det andre og jeg endte opp med å onanere forran damen... som senere viste seg å være moren til den kamerat av meg. Nå føler jeg skyld, men jeg visste ikke om det da. er det ille?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde bursdag, det ringte på døra og utenfor sto en lekekammerat med gave. Jeg tok gaven og ide han skulle til å gå inn døra smalt jeg den igjen...han havna på legevakta.

Aner ikke hvorfor jeg gjorde det :sjenert: unnskyld A.G.

:skratte: Dakar liten.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...