Gå til innhold

Sandman


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal slippe "omegfo"..... hva nå i helvete det måtte være for noe...

Fortsatt fint at du har såpass folkeskikk at du ikke skriker ut dine innlegg lenger.... bra takter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg på ville veier her.......eller var det der siste innlegget en utsøkt lite taktfull, og uhøflig insinuasjon??

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg på ville veier her.......eller var det der siste innlegget en utsøkt lite taktfull, og uhøflig insinuasjon??

Milo

Du har rett, det var en slags inseminasjon, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandmann, det er to viktige spørsmål som dukker opp her, 1 "hvorfor vil du dele dine private pm med omverden" og 2 til Sexysæd "hvorfor gidder du bry deg om hvorfor sandmann kringkaster sine private pm med milla", at milla har brevvenner er så totalt uinteressant for absoluttt alle.

Sånn, nå håper jeg jeg fikk oppklart den uoverstemmelsen og manglende evne til å kommunisere som noen finnes spor av i denne tråden....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Og Sandman- du kan kutte ut og sende meg sex-pm'er. Hvis du ikke slutter videresender jeg dem til Gry og da blir du kastet ut.

Jeg lar meg ikke sex-trakkassere av mannlige KG-brukere.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco er provoserende på sitt vis, men han holder seg innenfor visse grenser av sømmelighet, og sånn sett er han grei etter mitt skjønn.

Men dette, altså :evil:

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada......skal ta det med ro jeg.. :D

Det er sjeldent jeg lar sinne skinne igjennom her inne......faktisk tror jeg det er første gang..Jeg blir kokende forbannet når jeg ser en slik målrettet oppvisning i elendige manerer.

Men.....vær så snill å hold oppsikt med denne tråden, og nøl ikke med å slette mine innlegg hvis jeg tar av......

Takk så langt, og...på forhånd takk. :)

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Sandman- du kan kutte ut og sende meg sex-pm'er. Hvis du ikke slutter videresender jeg dem til Gry og da blir du kastet ut.

Jeg lar meg ikke sex-trakkassere av mannlige KG-brukere.

Milla

Denne løgnaktige påstanden må vitne om en kvinne i krise. Stygt!

Det eneste jeg skrev av sexkarakter i en PM, var at jeg formidlet en påstand fra en annen KG-bruker, om at din adferd muligens kunne bunne i en slags seksuell frustrasjon. Det har ingenting med "sex-pm'er" å gjøre. Du bruker metoder i dine fighter, som gir grunnlag for en del funderinger, mildt sagt...

Du får ta til vettet nå, Milla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Denne løgnaktige påstanden må vitne om en kvinne i krise. Stygt!

Du får ta til vettet nå, Milla.

Disse to uttalelsene sier vel sitt. Jeg foreslår at du enten ber om unnskyldning eller forlater KG for godt.

Man sitter ikke bak en skjerm og beskylder andre mennesker for mentale lidelser bare fordi en ikke får det som en vil hele tiden.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla skriver:

"Man sitter ikke bak en skjerm og beskylder andre mennesker for mentale lidelser bare fordi en ikke får det som en vil hele tiden."

For det første, så har jeg aldri sagt noe som helst om din mentale helse, det bør være rimelig klart nå.

...og hva er det jeg har ønsket, og som jeg ikke har fått, og som skulle være grunnlag for frustrasjon????

Deltar du og jeg i den samme debatten nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Jewg kom tilbake ettr å ha vært borte ett døgmn vel og dette har skjedd med min anmodning til Sandman....?

No, må dåkk skjerp dåkker folkens. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...