Gå til innhold

::Velkommen inn i min Tipi::


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hørte jeg bamsebums???

Spiser egentlig ikke sjokolade på ukedagene jeg da, kun i helga, men litt virituell sjokolade, fredspipe og te kan da umulig skade på en onsdagsmorgen???

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hmmm.... Her luktet det deilig.

Kommer innom en tur jeg.

Deilig med litt avslapping innimellom arbeid og barnepass. :D

Får håpe jeg ikke blir for avhengig da? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Stor stas! jeg tar med mitt overskuddslager av kokosboller etter sist helg, de er ikke helt ferske lenger, altså, men.. (*deler villig ut*)

Jeg har sluttet å røyke sigaretter, men litt fredspipe... hehe :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

care entrer, :sjokk:

Å herregud for en kakklegjeng med kvinnfolk. Og alle står å putter i seg cola, sjokolade og kokusboller. Fy fan for en dobbelmoral!!!!!!!!!!!!! :frustrert: Her skriver de innlegg i tusenvisklassen med tips om slanking, så står de her og gir helt f**.

Hmm, jeg tror jeg driter i slankingen jeg også......hallo, jeg vil ha sjokolade........... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

*gomle gomle* føles det ikke godt å være skikkelig slem, jenter *gomle gomle gomle* lenge til badedrakt sesongen, da :wink: (dessuten så er det jo "lille lørdag i dag, faktisk)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så trivelig her i går at jeg stikker innom en liten tur i dag også jeg ..skal bli godt å spise noe snadder nå etter en lang arbeidsdag ....mmmmmm så mye godt det var her i dag da ....forsyner jeg med litt av alt jeg ....*gumle gumle ..slikker litt kokosbolle av fingrene *...deilig ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...