Gå til innhold

Diva


Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååååå, så koselig at du savner meg dah : - )

Hyggelig melding å komme tilbake til :D *snufse litt og*

Jeg og mannen i mitt liv har vært i Oslo på familiebesøk og fødselsdagsfeiring + litt sosialisering med gamle venner og kjente. Og så har jeg kjøpt en vakker og søt abyssinerkatt :D Hun er utrolig skjønn og kosete og jeg har alltid ønsket meg en slik katt. Vi er spente på hvordan hun tilpasser seg her hos oss. Dag 1 er i allefall bankers :D

Det har vært en utrolig flott ¨æåååååååååååååååååååååååååååååå (UNNSKYLD,- PUS VAR HER OG REDIGERTE LITT..... :ler: )

helg og vi koser oss :) Er vel på tide å parkere skroget snart :)

Mye rart som har skjedd her på personlige meldinger gitt! Jaja. Ikke noe nytt det da.

Vi snakkes Eowyn! Superhyggelig å høre fra deg :D

Varmende å få slike koselige meldinger : - )

Kommer sterkere tilbake i morgen :)

Masse klemmer fra Diva og pusene :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuh...Der var du!! :D Godt å se deg her igjen!!! Å så heldig du er, er allergisk mot kattepuser jeg. :cry: De er jo bare såååååå søte!!!

Ja her har det skjedd endel i løpet av helgen, full rulle!!! Men som du sier, så er det ikke noe nytt... :ler:

Nå skal jeg bestille klær fra den nettsiden jeg fortalte deg om, blir spennende!! Skal bestille en topp i første omgang...*Gleder meg vilt til å få den!* :kul: Snakkes senere da Diva, ha en fin dag videre.

Stooor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

Så kult at du skal bestille klær fra en av de sidene ! Det kunne jeg og tenke meg, men må nok vente en liten stund til:( Håper det årner seg :)

Dakar som er allergisk mot kattepuser da :cry: Det er kjedelig. Høres litt naivt ut, men jeg skulle virkelig ønske at dyreallergi ikke fantes. Det ødelegger så mye. Håper bare virkelig vi ikke utvikler allergi selv. Det kan jo skje etterhvert også,- har jeg hørt. Vi satser på at det går bra :D Nei, vi får ta oss en matbit vi da.

Vi snakkes Eowyn :D Flott avatar forresten,- hun er kjempepen!! Synes ikke du hun likner littebittegrann på Nelle i Ally McBeal ? De er visstnok opprinnelig fra Australia begge to!?! Speisa....

Stooor klem fra Diva :stortsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir spennende å se om de passer....Koster "bare" 80 kr i porto. Skulle også ønske at allergi ikke fantes, er så kjpit! Er allergisk mot alt med pels, så jeg kan ikke ha noe kjæledyr. :cry:

Takk for kommentaren til avataren min. Har fått hørt flere ganger at jeg er så lik hene, så da kan jeg jo heller ta dette bildet enn et av meg selv :ler: .Når du sier det så, hun er litt lik hun der Nelle....Men hun her er mye blidere! :wink: Gått bra med kattepusen idag da? Klemmer fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...