Gå til innhold

Stavanger m. omegn...


Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Det begynner å late til at vi nesten er en hel klan her inne.......

hvor mange er vi egentlig?

Hva med en samling på et eller annet vis?

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel....det høres jo flott ut.

Ser man på det i en litt videre skala, er vel egentlig ethvert sted på kloden å regne som Stavangers omegn.

:D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man på det i en litt videre skala' date=' er vel egentlig ethvert sted på kloden å regne som Stavangers omegn.[/quote']

Ja, det forsterket jo inntrykket mitt om at Siddiser mener Stavanger er verdens navle, om ikke ett av verdens syv underverker... . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... må tilføye at jeg synes rogalendingene er ganske så hyggelige, da. :blunke:

Men patriotiske er de til de grader likevel. :ler:

Og jeg bor vel litt nærmere Stavanger enn resten av kloden, da.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så veldig patriotisk, jeg. Elsker det når Viking taper, fordi avisoverskriftene er så tåpelige dagen etterpå

men.......Stavanger.....det er hjemme, det.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bosatt i Stavanger, men elsker IKKE når Viking taper - merker det på stemningen i huset, ser du ... 2 fotballgalne sønner og 1 fotballspillende eksmann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det ingen reaksjon når Viking taper. Rettnok er det berre meg her då - og skal eg først vera patriotisk så må eg litt lengre nordover - litt over fylkesgrensa.

Samling? Jooo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Bodde i Rogaland helt siden vi flyttet til Norge! Men etter jeg flyttet for meg selv da jeg var 16, så har jeg bodd i stavanger!

Utenom nå da, er langt vekke hjemmen i fra :(

Eneste forholdet jeg har til Viking er at jeg og mange av mine venner plagde Roger Nilsen når vi gikk i barneskolen! Gikk og ringte på hos ham og sprang vekk :roll: det var tydeligvis morsomt da! Da bodde han på Viste hvis jeg ikke husker feil....

Stavanger, savner stavanger! Savner breievatne, gikk der alltid og satt på benken og så på fontenen på søndags kvelder, det var så fredelig og herlig!

Så dere som bor i stavnger kan dere puste litt extra godt neste gang dere for meg? Sånn at jeg kjenner lukta! Men for guds skyld ikke pust godt når det nærmer seg møkka lukt tid! Og ikke nærme Sola og Randaberg! Og helst ikke eksoslukt er dere snill... oki nå er jeg kravstor.... :-? Tusen takk på forhånd :P

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perser, puste masse ekstra for deg :) Kjenne du dengoa stavanger lukta? ;) Jeg har bodd her hele livet mitt... utenom et år på folkehøyskole.... :) Da hadde jeg med meg en kamerat derfra, og Stavanger va best sa han :kul: Etter på ville hele skolen komma :) byen e stavangår :) ingen tvil, å laget er viking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd jobbet og studert i Stavanger/Sandnes i 4 år, nå bor eg på "den retta siå av fjorden", der eg hørre hima! *ups, dialekt* :ler:

Har mange gode minner og venner fra tiden i Stavanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Tusen takk Prinsesså du er sååååååå gilde :D Kjente med en gang den *goooe luktå*

Jepp stavanger er bare best :D utenom være da, det kunne også bli bedre hvert år... ikke hver 4/5år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Perser*: Jeg prøver så godt jeg kan å puste, men med dett dese (er forkjølt...), er det ikke så lett... Godt at Prinsesså kunne hjelpe deg. :P

Foressten så vet jeg ikke om du vil ha lukt fra denne siden... :hoho:

Viking, hva er det? Noe fra oldtiden?

Ikke så mye som minner om vikinger ved de gutta... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ikke dårligt vær, bare dårlige klær :D ! Men selfølgelikt, litt finere vær hadde vert kjekt :) Det har vert kanonsol de siste dagene :) Våren er på vei.. deiligt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er herlig vær her nede, jeg! :P

Slipper til og med at snørret fryser om vinteren. :ler:

Og så begynner grillsesongen myyye tidligere enn oppe i det kalde "nord". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Perser*

@lfa du er utrolig snill, men slike lukter derfra og en annen plass du vet hvor... vil jeg ikke ha noe av :-?

Grunnen jepp du vet hvorfor :briller:

Men som sagt tusen takk jenta mi :D

Jeg er og dett i nesa... men det holder på å komme seg nå :P

Prinsesså..... dårlig klær ja! det er ikke så masse alternativ når det gjelder klær og regn og vind ;) men har hørt rykter da at ifjor og i år har det vært kanon vær! Men men typisk det.... hver gang jeg er vekke fra stavanger då er det fint vær! Men når vi var der da måtte det alltid være drit vær! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komme ikke som ei bomba :) Du får reisa her litt oftere :) Så, hva fikk deg til og forlate denne fine byen?

har dere tenkt på alle som kommer fra stavanger og rundt forbi? Som har beverket seg gått? kristoffer joner (??) Kaizers orchestra (??) Morten Abel.. osv...! Reine Hollywood her gitt :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Undskyld meg, men det har seg slik at jeg har vært dødelig (intet mindre, nei)! forelsket i en fra Bryne.... Og jeg jeg har vært god venninne med ei som var/er samboer med en som har spilt på A-laget til Viking (for omlag 5-6 år siden, tror jeg).

Så Milo Minderbinder: Holder det? kan jeg også få være med? Jeg kan stå litt i bakgrunnen, kanskje? Jeg behøver ikke gjøre så mye av meg da. Få være med'a!! :P:hoppe:

(likte også de der som sang om Tore Tang en gammal mann osv. Var det Mods de het)? Er jeg kvalifisert snart? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...