Gå til innhold

Takk for meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Jeg er nå i det minste glad for å treffe andre Pumpkinsfans her inne, spesielt fordi det er musikk som både har og betyr mye for meg enda.

Det er merkelig hvordan jeg har forandret meg siden jeg var 12-13, men jeg elsker fremdeles Smashing Pumpkins over alt på jord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
lever bugg enda? og vet james at den heter det samme som en legendarisk norsk tyggis?

Så vidt jeg vet ble Bugg avlivet i 1999/2000 men er ikke 100% sikker. Tror ikke James kjenner til den norske tyggisen men lusekofte er ett av hans yndlingsplagg.

add: Hva er dette for noe egentlig? En test?

add: Bugg er ikke død!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel helst "innsikt og forståelse"-kommentaren Thea siktet til fremfor ditt møte med diverse mennesker

Helt riktig Starya. Om du omgåes Michael Jackson eller paven er meg klinkende likegyldig, og den dagen jeg er misunnelig på en slik person som jeg har inntrykk av du er Milla, så vandrer jeg heller hen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Til å være "klinkende likegyldig" så er du skremmende engasjert og viser stor trang til å fortelle alle hvor lite dette bryr deg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

add: Hva er dette for noe egentlig? En test?

ho ho. ikke vær så paranoid. husket at bugg het noe komisk, men ikke hva. og siden du sitter der med informasjonen, kunne jeg jo like gjerne stille et par assosierte spørsmål når jeg først var i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Han er forresten en knakende kjekk kar, spesielt her...

Det bildet er fra Adore-bildeserien og inneholder noen av de aller vakreste bildene som er tatt av bandet.

I virkeligheten ser han ganske så annerledes ut, ansiktet hans er på mange måter som ett barns med veldig myke fine trekk og store åpne øyne. Når han er sminket så kan du nesten forvandle han til hva du vil enten det er skummel rocker eller en engel. Og når han smiler så får du bare lyst til å gi ham en klem :-) han er en skikkelig godgutt selv om han ofte blir fremstilt som sur, arrogant og vanskelig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Selvsagt har pc'n min vært ødelagt den siste tiden slik at jeg aldri fikk med meg hvordan London-turen din og møtet ditt med Zwan var, Milla.

Høres ut som en fantastisk tur og et veldig koselig møte med Billy!

Jaja, resten av oss får "bare" nyte abumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...