Gå til innhold

Takk for meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Eier ikke ord........

Milla...du vet nøyaktig hva jeg føler nå, right????

Ja, det gjør jeg! Men husk at jeg ser på Billy som en nær venn og har gjort det i mange år nå.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det hørest ut som en fantastisk tur. Har du fått handlet noe spennende da?

Ja, skal poste om det på Velvære i løpet av helgen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg! Men husk at jeg ser på Billy som en nær venn og har gjort det i mange år nå.

Milla

Tro meg, Milla.....jeg er bare glad på dine vegne!

(benytter KG til og leve igjennom deg når det gjelder dette! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg syns det hørtes ut som at du hadde en interessant tur så må jeg vel få si det?

Deler slettet. Hege (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Denne tråden ble ikke skrevet for de fleste KG brukere, den var mer ment som en gest til Tristessa og Megan.

Det er mange som prøver å kokettere med at de er Pumpkins/Zwan fans men når de får noen spm. om bandet så blir de stille. Zwan's musikk er ikke for alle og så definitivt ikke ett fjortisband. Denne musikken krever innsikt og forståelse.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som prøver å kokettere med at de er Pumpkins/Zwan fans men når de får noen spm. om bandet så blir de stille.

Vel, det er nå fullt mulig å være fan av musikken til et band uten å interessere seg noe særlig for gruppene/artisten forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble ikke skrevet for de fleste KG brukere, den var mer ment som en gest til Tristessa og Megan.

Ga burde du ha skrevet Tristessa og Megan i overskriften eller ha sendt PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke for alle og krever innsikt og forståelse?

Nei, dette ble for dumt! Sier meg enig med de andre her. Send PM til de det er ment for neste gang, er du snill, så slipper vi det vaset her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at det er noe å skryte så stort av. Man trenger da innsikt og forståelse for å spise en banan også, men skryter jeg av det hvær gang jeg har smokka i meg en??? Njæææææji :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette innlegget var kanskje ment for de som er fan av bandet som de to nevnte brukerne, men jeg syns også at Milla's møte med sin gode venn og opplevelser med bandet er interessante. jeg er selv ingen fan, selv om jeg syns ava adore er flott og billy ser stilig ut i den videoen, men jeg vil gjerne lese om Millas møte med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tristessa

Ooohh.... Milla! Nettet har vært nede i en uke her nå, og for en "velkomst" en får!

Er skikkelig misunnelig på deg nå, men hey - ikke alle kan få alt. Høres ut som en fanatastisk helg med mye moro, og det fortjener vi alle med jevne mellomrom. Mangler ord jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Skjønner ikke helt at det er noe å skryte så stort av.

Jeg burde vel tenkt meg at denne tråden kom til å bunne ut i flåsete bemerkninger, beskyldninger om løgn og misunnelse. Dette er også en av hovedgrunnene til at jeg snakker lite om dette.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel helst "innsikt og forståelse"-kommentaren Thea siktet til fremfor ditt møte med diverse mennesker.

Han er forresten en knakende kjekk kar, spesielt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...