Gå til innhold

helbredende kristne


Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg fikk bare lyst til å spørre deg om hva du legger i begrepet "god kristen".

Etter min mening er en God kristen ett menneske som lever sitt liv etter De Ti Bud og som gjør sitt beste for å hjelpe andre som trenger hjelp. Som ikke setter seg til doms over andre og som aksepterer at andre har andre livsverdier og meninger enn en selv. Det handler mye om å være snill, og ikke prøve å mele sin egen kake hele tiden. Da tjener man en annen Gud, nemlig penger. Fant ei side på internett som et eksempel på hvordan kristendom ikke burde utøves. Blir helt kvalm av disse folka.The Family

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det skal nok være The Family

Disse praktiserer ikke biblelen, de lærer vranglære og kan ikke kalles noe annet enn en (ond?) kult.

Takk for hjelpen med å finne rett link. Ja det beviser bare at det er mange tullinger rundt om i verden som gjør mye rart i Guds navn. Uten sammenligning forøvrig mener jeg S.M. Pedersen skor seg på å fremstå som et kristent medmenneske. Hadde han virkelig helbredet hadde folk gitt han penger frivillig. Da kunne han reist rundt i verdens slumstrøk og virkelig hjulpet dem som hadde trengt det. Men han sitter trygt på kontoret sitt og håver inn penger på at syke folk ringer hans medarbeidere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.09 kroner pr. minutt tar den gode kristne Pedersen for forbønner pr. telefon. Bøker selger han også. For den nette sum av 98 kroner kan du finne ut hvordan du kan bli helbredet ved å kjøpe en cd.

990 kroner koster det for å delta på helbredelsesseminarer. 990 kroner er vel da ingenting hvis du er syk? Hvis du også vil spise i løpet av dagen koster det ytterligere 700 kroner. Jøsses, kan han ikke mette alle med bare noen brød og et par fisk?

Alt hentet fra hjemmesiden: http://www.mjl.no/

Endret av punktom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min  mening er en God kristen ett menneske som lever sitt liv etter De Ti Bud og som gjør sitt beste for å hjelpe andre som trenger hjelp. Som ikke setter seg til doms over andre og som aksepterer at andre har andre livsverdier og meninger enn en selv.

Ikke sette seg til doms over andre, nei. Var det du som nettopp uttalte deg om S.M. Pedersen her, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye dømming her, hvorfor det, ba ikke Jesus om å ikke dømme andre, det finnes ikke kjærlighet i det, bare en som ikke synder kan dømme andre, men det finnes ikke et menneske som ikke synder. Refs er bra om man tåler det. Helbredelse er en realitet for Gud. Vi er svake mennesker.

Om vi kristne her inne kan be for de som ønsker å bli bedt for. Så tror jeg gledelig vi gjør det også. Helt gratis, men helbredelsen kommer fra Gud. Ikke vår tro.

Men sett ikke Gud på prøve. Jesus ropte ikke på mennesker om de skulle ha helbredelse, men de syke som kom til ham og ønsket å bli frisk, ble helbredet. Vi har forskjellige nådegaver, i hvert sitt mål. S.M Pedersen er ikke den som helbreder, mn han forkynner noe som er veldig viktig i troen påGud. Kraften, og dens manifestasjon i helbredelse.

Kall meg fanatisk, djevelen gjør også det. Jeg sier her kanskje mer enn jeg tror, men det er ikke opp til min tro. Det er Guds kraft og den har jeg selv merket. Kjærlighet gjør legemet godt, mn Kraften gjør mirakler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing er djevelens verk. Men Gud tilgir mennesket. Visste ikke det da?+

Man skulle nesten tro du dømmet folk her siden du assosierer dem med djevelen. Kanskje du skulle lese første avsnitt av ditt forrige innlegg en gang til?

Og å bli kalt fanatiker er ikke mobbing per se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can i finish, can i finish?

Fanatiker kan fattes som et mobbeord om det blir ropt ut av en total fremmed.

Jeg fikk en tankepil om at jeg ble fanatisk når jeg skrev innlegget.

Sorry at jeg mobber andre, jeg lever i verden nå, som faktisk lever under synd som f. eks mobbing. Jesus tok på seg alle synder til alle som kommer til Ham, og Han kastet alle i døden, for så å stå opp igjen for å opprette det nye rike, et rike uten synd. Gleden jeg kan ha i denn verden ved kjærlighet, tror jeg er en forsmak på hva som kommer etter for de som vil. VÆR IKKE UVITENDE, kjærligheten skal separeres fra synden,mørtket skal ikke lenger være til og lyset skal være sju ganger sterkere som det står skrevet. Vi er alle like innfor Gud, vi må bare la Jesus ta på seg vår synd, Han har gjort det for 2000 år siden, man kan ikke påføre Jesus mer smerte enn Han måtte ta på seg på korset.

Takknemlighet til at dere på denne siden får meg nærmere Gud.

Om jeg kan, så vil jeg ved Guds nåde vise dere det som er skjult så det kan bli åpenbart for den det er skjult for.

This is just a punktom rock song, breaded for the people who can se somethings wrong.

God bless!

Ok i'm finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett litet sidospår i diskussionen...

RPM: Ditt sista citat (den engelska låttexten) finner jag lite lustig i sitt sammanhang.

Texten kommer från en låt som heter "Punk Rock Song" av en grupp som heter Bad Religion

This is just a punk rock song

Written for the people who can see something's wrong

Like workers in a company we do our share

But there's so many other fuckin' robots out there

And this is just a punk rock song

http://www.etudiants.phy.ulaval.ca/~pystl/...n/Gray.htm#Punk

http://www.badreligion.com/home/

Bad Religion är en punkgrupp som genom sina texter klart har slagits mot amerikansk politik och religionens inflytande. Sångaren Greg Graffin har en doktorsgrad i filosofi och publicerat en del kring Religion och evolution, se www.cornellevolutionproject.org

ett citat från dem i ditt sammanhang blir lite avigt. Ingen kritik i det du för övrigt säger, enig eller oenig.

Furstina - Bad Religion fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg hører bare på musikk jeg liker i lys av Gud jeg nå, har hatt denne konversasjonen om at jeg ikke skal høre på Bad religion fordi jeg er kristen nå.

Jeg har blitt mer kunnskapsbevist om at det er noe gale med verden. Slik det blir sunget, jeg blir dårlig av at jeg er kunnskapsbevisst på det onde. Vi er lett påvirkelige skapninger, mange av oss.

Det var ingen sammenheng i forrige inlegg dette med punktomrock song, bare at punktom heter punktom.................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...