Gå til innhold

Litchis prøverdagbok


Litchi

Anbefalte innlegg

Tar jo litt tid før kroppen kommer i gjenge igjen etter pillebruk så kan helt sikkert være justeringer som er i gang enda :) På en måte er det jo bra du har mensmerter slik du husker de, det tyder jo på at ting er tilbake i normalen selv om jeg på ingen måte unner deg de smertene. Det er noe herk! Kjenner det er en av de beste tingene med å være gravid, at man slipper unna tanta :P Jeg savner henne nemlig ikke i det heletatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar jo litt tid før kroppen kommer i gjenge igjen etter pillebruk så kan helt sikkert være justeringer som er i gang enda :) På en måte er det jo bra du har mensmerter slik du husker de, det tyder jo på at ting er tilbake i normalen selv om jeg på ingen måte unner deg de smertene. Det er noe herk! Kjenner det er en av de beste tingene med å være gravid, at man slipper unna tanta :P Jeg savner henne nemlig ikke i det heletatt :P

Ja, prøvde å tenke på at skikkelige menssmerter er et godt tegn da det stod på som verst, men kan ikke si at det hjalp så veldig der og da :P Det vil nok hjelpe litt mer når jeg blir gravid, for da vil det jo være verdt det :)

Hehe, skjønner veldig godt at du ikke savner henne! Hadde det vært en måte å ha naturlig syklus uten mens, hadde vel de fleste foretrukket det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på syklusdag 15 og i dag viste monitoren høy fertilitet :bolledeig: Håper virkelig det betyr at jeg begynner å få kortere syklus!

Vi har masse å gjøre i dag og i morgen, i tillegg til at vi skal ha folk her fra tidlig i morgen til søndag, men håper vi kan få til å prøve litt likevel. Krysser ihvertfall fingrene for at EL kommer i løpet av helgen, så syklusen blir kortet ned noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monitoren har vist "høy" siden dag 15 og i dag (dag 20) viste den maks/EL. Føler ikke at det har skjedd noe spesielt i kroppen min denne gangen, kanskje bortsett fra litt oppblåst mage i går kveld, så stiller meg litt tvilende til om jeg faktisk har EL nå. Skal sjekke etter el-slim før jeg legger meg, for det er vel den eneste måten å vite sikkert på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei!

Slenger meg på jeg også :) Veldig spennende å lese hvordan fremgangen er med dere alle!!

Jeg sluttet på p-piller i september 2012 og da uteble mensen i 4 mnd før den kom igjen. Da hadde jeg en ganske regelmessig syklus i 3 mnd. Så ble den borte igjen i 3 mnd. Og siden august i år har den kommet hver mnd, men jeg har aldri noe oversikt over når den kommer eller når EL kommer eller om jeg i det hele tatt har EL. Samboeren min og jeg tenkte at vi bare prøver og koser oss som vanlig fra jeg sluttet på p-piller... men ingen ting skjedde. Dette har vært tungt på forholdet så vi tok noen mnd med pause fra å prøve, hvor vi brukte kondom. (men vi "lekte" litt usikkert i blant, men ikke noe tegn på å bli gravid).
Så for litt over en mnd siden bestemte vi oss for å prøve igjen og nå er vi skikkelig gira :D Jeg kjøpte meg en CBFM og fikk stilt den inn på M på 4 dag slik at jeg kunne begynne med den med en gang. (veldig utålmodig hehe). MEN... er nå på dag 14 og fortsatt bare lav... :-S Redd det er noe galt... Eller gjør jeg noe feil når jeg tar testene mon tro!? Hmmm...

Har ikke snakket med noe om dette utenom min samboer selvfølgelig, så tenkte det var fint å kunne dele dette her :) Baklager for så mye tekst!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...