Gå til innhold

Finkels hverdag med baby i hus!


finkel

Anbefalte innlegg

Huff, ikke gøy med feber nei!

Selv har jeg vært sofaliggende i 3-4 dager nå, feberfølelse..Om det er sykdom, graviditetstegn eller pergo-bivirkninger vet jeg ikke...krysses hva krysses kan :jepp::)

Testene dine ser positive ut da, så håper du har fått hatt litt senge-action rundt disse dager, og at det spirer en liten en innen en ukes tid :lur:

Ha god bedring

Uff, ikke noe gøy å være sofaliggende nei... Kan man ikke få mange forskjellige bivirkninger på pergo, da? Kanskje vanskelig å vite hva som er hva? Krysser uansett fingrene for at det er en liten spire - hos oss begge! Når har du IKM? God bedring til deg også! :troest:

Ja, testen så positiv ut, men testen jeg tok senere på ettermiddagen var enda sterkere, så vi håper på det beste og at et egg slapp. Vi rakk litt sengekos 2,5 dag før EL ca, så håper vi er innenfor... Krysser fingrene! Det hadde vært noe det, å kunne fortelle det til sambo på farsdagen... :rolleyes:

post-32042-0-12121700-1351852585_thumb.j

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Uff, ikke noe gøy å være sofaliggende nei... Kan man ikke få mange forskjellige bivirkninger på pergo, da? Kanskje vanskelig å vite hva som er hva? Krysser uansett fingrene for at det er en liten spire - hos oss begge! Når har du IKM? God bedring til deg også! :troest:

Ja, testen så positiv ut, men testen jeg tok senere på ettermiddagen var enda sterkere, så vi håper på det beste og at et egg slapp. Vi rakk litt sengekos 2,5 dag før EL ca, så håper vi er innenfor... Krysser fingrene! Det hadde vært noe det, å kunne fortelle det til sambo på farsdagen... :rolleyes:

post-32042-0-12121700-1351852585_thumb.j

Dersom testen er positiv idag, så kommer egget om 24-36 timer... Ville hoppet i høyet nå dersom dere har sjangs til det?

Hos meg kom tanta idag...utrolig trist!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom testen er positiv idag, så kommer egget om 24-36 timer... Ville hoppet i høyet nå dersom dere har sjangs til det?

Hos meg kom tanta idag...utrolig trist!!

Åja, nei, det var bilde av EL-testen tatt senere på dagen, det glemte jeg altså å nevne. :ler: Så EL er forhåpentligvis unnagjort for 3 dager siden.

Så kjipt... Tantebesøk er ikke noe gøy! Håper iallefall du hadde EL, tok du blodprøver for å sjekke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Åja, nei, det var bilde av EL-testen tatt senere på dagen, det glemte jeg altså å nevne. :ler: Så EL er forhåpentligvis unnagjort for 3 dager siden.

Så kjipt... Tantebesøk er ikke noe gøy! Håper iallefall du hadde EL, tok du blodprøver for å sjekke det?

Så testen var ikke fra i dag? (....eller igår da :) 02.11.12)

Håper dere har truffet blink uansett :jepp:

Tok blodprøve på dag 21 denne syklusen ja, men ikke fått svar enda.. Håper el har vært ja..at enkel pergo fynket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så testen var ikke fra i dag? (....eller igår da :) 02.11.12)

Håper dere har truffet blink uansett :jepp:

Tok blodprøve på dag 21 denne syklusen ja, men ikke fått svar enda.. Håper el har vært ja..at enkel pergo fynket.....

Nei, den var fra 29. oktober. Håper vi har truffet blink! Er 5 DPO nå i dag, og lurer på hvor lenge jeg skal vente... 11-12 DPO, kanskje? Kjenner jeg meg selv rett så starter jeg om 4-5 dager... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Nei, den var fra 29. oktober. Håper vi har truffet blink! Er 5 DPO nå i dag, og lurer på hvor lenge jeg skal vente... 11-12 DPO, kanskje? Kjenner jeg meg selv rett så starter jeg om 4-5 dager... :ler:

Ååå...! Så spennende!! :)

Krysser fingrene for deg :lur:

Selv har jeg gitt opp og teste før etter ikm evnt.... Er såååå ferdig med blendahvite tester!

Nestegang jeg tar en test, skal jeg være 100% sikker på at det faktisk er spire i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, damer! Gleder meg til å begynne å teste. Har heldigvis mye å gjøre om dagene, så tiden går vel fort! Tror jeg skal teste på lørdag. Da er jeg et sted mellom 10-12 DPO. Ble syk rundt tiden for EL, så er vanskelig å vite om temperaturstigningen gjelder feber eller EL. Tempen har holdt seg høy hele tiden etter denne tiden, og siden jeg fikk pos. EL-test så hadde jeg forhåpentligvis EL! Så slipper jeg (forhåpentligvis) en lang syklus iallefall, om det ikke skulle klaffe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom for å notere litt! I natt kjente jeg murring i livmorområdet, litt som menssmerter. Har den samme følelsen i dag også, det har pågått i flere timer, av og på. Nå er jeg mellom 7-9 DPO, og i går før jeg la meg, las jeg selvfølgelig om når et befruktet egg fester seg. Det var i følge pernille.info rundt 6-8 DPO, hvor jeg er nå. Kanskje jeg bare innbiller meg det, siden jeg las det? Æsj, jeg som lovte meg selv at jeg ikke skulle kjenne på alt mulig, bare vente tålmodig! :ler:

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene jeg og!! :hoppe:

Jeg vet godt at man kan inbille seg utrolig mye (av erfaring), men plutselig er det ikke innbilninger men en vaskeekte spire! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :blomst: Jeg håper jo selvfølgelig... Og får jo virkelig trua når jeg har hatt murringer i snart et døgn nå! Ikke kan det være EL, for testene har holdt seg negative siden den positive testen 9 dager siden, og tempingen viser at EL har skjedd. Ikke kan det være mensen heller, selv om det virkelig ligner på menssmerter, siden EL var for bare en uke siden. Kan ikke få meg til å forstå at jeg bare innbiller meg det!! Kjennes litt likt ut som i forbindelse med aborten i sommer, der var det i starten murring der nede. Så det er absolutt på riktige plassen. Vet ikke hva annet det kan være? :vetikke: Bortsett fra innbilning såklart, som jeg selvfølgelig prøver å overbevise meg selv om at det er! Til tross for at jeg har surfet et par timer etter festesmerter og hvor tidlig man kan teste idag... :sjenert:

Nei, jeg får legge fra meg tankene frem til helga, og prøve å ikke bli altfor ivrig. Blir litt sårbar av å gå sånn, kjenner jeg.

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Når har du planer om å teste evnt? Før eller etter ikm?

Skjønner du kjenner på følelsen om å bli sårbar........skjønner deg veeeeeldig godt :sukk:

Krysser fingrene, og håper på en liten spire i magen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har du planer om å teste evnt? Før eller etter ikm?

Skjønner du kjenner på følelsen om å bli sårbar........skjønner deg veeeeeldig godt :sukk:

Krysser fingrene, og håper på en liten spire i magen din :)

Kommer til å teste i morgen eller søndag. I morgen er jeg mest sannsynlig 10 DPO (maks 12 DPO). Var syk rundt eggløsning, så temperaturene er ikke helt til å stole på, men et sted mellom 10-12 DPO må jeg være. Vet det er liten sjanse for å få pos. test så tidlig, så usikker på om jeg venter en dag til. Vi får se hvordan nervene er i morgen! :ler:

Har hatt mensmurringer i over to dager nå, jevnt og trutt hele dagen. For tidlig for mens. Lurer på hva det betyr... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si... Jeg tror jeg ser en strek! Men usikker på om det kan være en skyggestrek. Hele strimmelen ble jevnt lyserosa, ikke hvit, så vanskelig å se om selve streken er rosa, noe den må være... Det står at den skal avleses innen 10 min, og jeg så den ved 10,5 min. Hjelp! Den vistes litt bedre ved 13 min, men da er det vel ikke noe å stole på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og nå tror jeg den er rosa... Men nå er det aalt for lenge siden jeg tok den! Åh.. hvordan skal jeg klare å vente til i morgen med å ta en ny!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Ta en ny da! En strek er jo som oftest en strek! (så lenge den er farget og ikke grå)

Krrryyyyssser fingrene!!!! :strix:

Jeg tror, jeg tror... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde! :jepp:

Jeg får nok ikke vært her mer i dag, siden vi skal feire to bursdager, men jeg vil gjeeerne se ved første anledning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...