Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster


Haley

Anbefalte innlegg

Muffin: Vi har ikke noen konkrete planer ennå, men jeg håper på en tur utenlands. Hvis syklusen min er i orden ganske raskt så stemmer ihvertfall ferien overens med EL, så det hadde jo vært fint å få være litt for oss selv og bare være kjærester :rodmer: Har dere hatt ferie ennå?

Lilywhie: Kommer nok ikke til å kjøpe noe mer før jeg er gravid, for jeg kan tenke meg at det er litt sårt å ha masse babytøy liggende hvis den lille spiren lar vente på seg. Man har jo aldri noen garanti. Men dagdrømming er veldig koselig da :jepp:

---

Har ei venninne som i går fortalte meg at hun er gravid! Håper det er mye babystøv i lufta :lur: Hun strålte når hun snakket om det, og det er så herlig å se. Kan bare forestille meg hvordan det må føles :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes fint ut. Tenk hvis dere kunne lagd en feriebaby da. :rodmer:

Ja, vi er ferdige med mesteparten av ferien. Tenker å reise bort en langhelg i løpet av høsten da. :jepp:

Så koselig med venninnen din som er gravid da! Jeg håper en av venninnene mine skal gå gravid omtrent samtidig som meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med pillene har vært at jeg bare har hatt TR i 2-3 dager det siste året, og slik ble det også denne gangen. Så nå er jeg spent på hva kroppen finner på fremover :unsure:

Hatt litt :sengekos: i dag, men EL er jo ikke før om 14-16 dager - hvis jeg i det hele tatt får det - så det blir nok ingen spire av dette. Men godt er det :lur: Og jeg håper (og tror) at sex ikke blir en slags plikt.

Har jobbet nattevakter denne uka, og i morgen tidlig har jeg endelig helg. Skal bli så godt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos: er jo alltid bra. Fint med litt trening. ;)

Ja, tror det er viktig at sex fortsatt skal være lystbetont. :jepp: Da blir jo prøvetiden hyggeligere. :lur:

Kos deg i helgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en surrealistisk helg hvor det meste av fokuset har vært på fredagens hendelser, og jeg eier ikke ord. Virkelig ikke. Det er så tragisk og ubeskrivelig. :tristbla:

Det blir litt godt å komme tilbake til hverdag og jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen fant jeg ut at blant mine oldeforeldre på morssiden er det ikke mindre enn 3 tvillingpar. Det har ikke vært noen tvilingpar etter det, men det kan vel slå til når som helst :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er toeggete tvillinger, kan det nok slå til snart ja. :fnise: Eneggete er ikke arvelig, men det vet du sikkert.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg hørt. Aner desverre ikke om de var eneeggete eller toeggete. Men det kan jo bli spennende å "se hva som skjer" :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finnes ikke ord som kan beskrive fredagens hendelser. Det er bare helt forferdelig og meningsløst. :trist:

Blir spennende å se om det blir tvillinger på dere da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo nettopp sluttet på pilla, men hvis kroppen følger en syklus på 28 dager med en gang (noe jeg i grunn ikke tror helt på, i og med at jeg ikke er helt sikker på hvor lang syklusen min er når jeg ikke bruker pilla), så forventer jeg EL 01.08 og IKM 15.08.

Kjenner allerede at det kommer til å bli noen nervepirrende dager fra 14./15. august :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også regnet meg fram med utgangspunkt i 28 dager, så jeg håper den kommer som den skal. ;) Selv om man vel ikke kan regne med det. Dette blir spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og hører på noe så utradisjonelt som brudemarsjer, jeg :fnise:

Vi forlovet oss i april, og har fått mange spørsmål om når bryllupet skal stå. Vi har svart litt vagt at det nok blir om 2-3 år, men det er jo mange som mener at vi burde gifte oss til neste år. "Problemet" er bare at de ikke vet at vi driver med babyplanlegging, og jeg har ikke så veldig lyst til å verken gå (høy)gravid eller ha en nyfødt liten baby når vi skal gifte oss. Så tanken er at vi gifter oss om nettopp 2-3 år når vi forhåpentligvis har en ett-/toåring.

Så vi har god tid til planelgging, men jeg synes det er koselig å kikke litt og lese litt på nett og finne inspirasjon som jeg sparer i en egen mappe på PC'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt vært innom her tidligere, men har ikke lagt igjen spor tidligere :vinke:

Spennende tider fremover ja :Nikke: Håper spiren sitter snart :)

Utrolig koselig med bryllupsplanlegging også da :hjerte: Vi forlovet oss i april for 5 år siden, men giftet oss ikke før juni 09, så det går absolutt an å bruke litt tid på planlegging :) Skjønner tanken din om å ikke ville gifte seg når man er høygravid eller med en liten baby. Jeg savner faktisk litt å planlegge bryllup jeg... Men nå har jeg heldigvis venner som skal gifte seg i henholdsvis oktober og april, så da er jeg med litt i planleggingen der ;)

Ha en fin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være, Lilywhite!

Mye å tenke på når det gjelder bryllup føler jeg, så kan like gjerne planlegge litt i det små allerede nå. Håper at flere jeg kjenner gifter seg innen den tid så jeg kan få litt inspirasjon der også :lur:

Ha en fin helg du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bryllupsplanlegging. :hjerte:

Det er jo fint å ha god tid å planlegge på. Særlig mtp økonomi, for da kan man jo spre utgiftene, og kanskje man kommer over noen kupp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at EL er forbi (hvis jeg er så heldig å ha det), og vi har gjort en god innsats (om jeg får lov til å si det :fnise: ), så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i 2 uker.

I morgen reiser vi på langhelg :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med at EL er forbi (hvis jeg er så heldig å ha det), og vi har gjort en god innsats (om jeg får lov til å si det :fnise: ), så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i 2 uker.

I morgen reiser vi på langhelg :yvonne:

Krysser fingrene :) Når er det testetid? :popcorn:

Håper dere har hatt det fint på tur :) Kan jeg spørre hvor dere har vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Titter innom litt i dagboken din!

Vi har akkurat også gått inn i aller første prøveperiode! :)

Blir spennende! :hoppe:

Akkurat nå kan jeg ikke få lest NOK om prøving og graviditet :fnise:

Følger deg gjerne videre... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...