Gå til innhold

Inspirasjon ønskes til barnets antrekk på 1. skoledag i 1. klasse.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd vi "brukte" det egentlig planlagte antrekket på besøksdagen. Føler det er kjekkest med et helt nytt antrekk som er fint til 1. skoledag. Det er en gutt det er snakk om her. Har du forslag, så fyr løs. Gjerne med link til nettside. :)

 

 



Anonymous poster hash: 73243...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er redd vi "brukte" det egentlig planlagte antrekket på besøksdagen. Føler det er kjekkest med et helt nytt antrekk som er fint til 1. skoledag. Det er en gutt det er snakk om her. Har du forslag, så fyr løs. Gjerne med link til nettside. :)

Anonymous poster hash: 73243...a44

Seriøst?

Anonymous poster hash: 904dd...809

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, en bukse, joggesko, en tøff skjorte/tskjorte/genser?

 

Men seriøst, tenker folk SÅ nøye på hva 1.klassingen skal ha på seg??

 

Altså, vi kjøper nye klær til skolestart, men det er da helt vanlige klær som skal brukes videre også. Og om det er brukt på besøksdagen så KAN det faktisk brukes første skoledag også.....

 

Men lykke tl med skolestarten forresten, dere har et spennende og kjekt år i vente :)



Anonymous poster hash: 802a9...5cd
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noen klær som er lett å bevege seg i. Vi kjøpte også nye klær til skolestart, men ikke noe spesielt pyntet. Antrekket vi kjøpte kunne også ha blitt kjøpy til hverdags:)

Kommer jo an på gutten din, men ville nok kjøpt noe gutten ville ha og følte seg komfortabel :)

Lykke til med den kommende førsteklassingen:) Tenker ventetiden er lang:)



Anonymous poster hash: 71263...64a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RL skjorte, Gant strikkegenser, acne bukse, ray ban briller og converse selvfølgelig :)



Anonymous poster hash: 2ea86...76a
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RL skjorte, Gant strikkegenser, acne bukse, ray ban briller og converse selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 2ea86...76a

Og en Burberry vaffeljakke over, om det skulle bli for kaldt

Anonymous poster hash: 45f94...fea

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er redd vi "brukte" det egentlig planlagte antrekket på besøksdagen. Føler det er kjekkest med et helt nytt antrekk som er fint til 1. skoledag. Det er en gutt det er snakk om her. Har du forslag, så fyr løs. Gjerne med link til nettside. :)

 

 

Anonymous poster hash: 73243...a44

 

Ærlig talt. Han kan vel gå med de samme klærne som han brukte på besøksdagen. Du vasker vel klærne hans...

Anonymous poster hash: 98dec...383

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

RL skjorte, Gant strikkegenser, acne bukse, ray ban briller og converse selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 2ea86...76a

 

:fnise:  :danse:

Anonymous poster hash: 98dec...383

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å ta med gutten til nærmeste kjøpesenter og la han plukke ut noe han liker?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en Burberry vaffeljakke over, om det skulle bli for kaldt

Anonymous poster hash: 45f94...fea

Herregud, hvordan kunne jeg glemme det!!

 

Acne skjerf også da :)

Anonymous poster hash: 2ea86...76a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RL skjorte, Gant strikkegenser, acne bukse, ray ban briller og converse selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 2ea86...76a

Ikke glem frisørtime dagen før, helst samme dag. Bruk gode stylingsprodukter til håret for en cool look.

Parfymen bør lukte diskré på første skoledag, gå for godlukter for små menn.

Anonymous poster hash: bb987...1f0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn for å gi deg et skikkelig svar da, så bør du la gutten ha på seg noe rent og pent som han selv føler seg vel i :)



Anonymous poster hash: 802a9...5cd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en Burberry vaffeljakke over, om det skulle bli for kaldt

Anonymous poster hash: 45f94...fea

Dere glemte iPhone 6 i lomma!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvordan kunne jeg glemme det!!

Acne skjerf også da :)

Anonymous poster hash: 2ea86...76a

Rayban solbriller....

Kjøp noe ungen liker. De fleste kommer i bukse og sommerskjorte. Spørs på været.

Anonymous poster hash: cebf8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er redd vi "brukte" det egentlig planlagte antrekket på besøksdagen. Føler det er kjekkest med et helt nytt antrekk som er fint til 1. skoledag. Det er en gutt det er snakk om her. Har du forslag, så fyr løs. Gjerne med link til nettside. :)

Anonymous poster hash: 73243...a44

Bukse og en overdel. T-skjorte eller genser, se an været. Rent og uten hull. Regntøy om det regner, en vanlig jakke om været er fint. Joggesko eller støvler, igjen etter været.

En ny sekk og et penal, en matboks med en god lunsj. Og massevis av suss og klem og skryt over den store skolegutten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en blogg ( :flau: ) men føler likevel at TS- hvis hun ikke er et troll- burde roe ned noen hakk på projiseringen.

 

Gutten din skal begynne i første klasse. Hva skal til for å gjøre dagen hans fin?

Tipper at antrekket havner rimelig langt nedpå lista. Jeg kler ungene mine fint til skolestart, men det er ingen nødvendighet med verken splitter nytt eller merker. Hva slags holdninger ønsker du at gutten din skal ha når han kommer i tenårene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt jeg TS. Gøy å kjøpe nytt pent skolestart antrekk. Det fikk jeg til hver nye skolestart etter sommeren og det var stas.

Jeg har en gutt på 1 år, men når jeg vil pynte han litt går jeg for marineblå chinos shorts og en tøff skjorte og canvas sko. Er det kaldt så ville heg gått for chinos bukser i marineblå, rød eller beige. Du kan også variere med en litt tøff laidback tskjorte. Det er stilig sammen med chinos bukser.

Anonymous poster hash: c862a...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...