Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med broren min?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gå inn på broren din sitt rom OG foreldrene dine sitt rom, og virkelig lag leven utav det  :twisted:  Da får broren din smake sin egen medisin, og foreldrene dine begynner å forstå hvordan du har det :icon_lol:



Anonymous poster hash: 7c916...b73
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si meg, er broren din helt god i hodet?

Tror ikke det, og når jeg blir sint så skjønner han ikke hvorfor, altså 0 selvinnsikt.

Hva han får utav det? En diskusjon! "Du må ikke spise alt det der!"

Du må ditten og datten.

Og nei, jeg spiser ikke så mye sjokolade som det sikkert høres ut. Mange av papirene er eldgamle!

Broren min er en veldig smart fyr, men normal? Tror ikke det..

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir flau av å være på samme alder som han :-O Og hvorfor kan man ikke anmelde? Kjipt å anmelde sin bror, men uansett.

Blir dårlig jeg av å bare høre hvordan han oppfører seg mot deg.

Du får dra en Brimi (mange år siden sist, men kjenner fjortis oppførselen min snike seg tilbake) : gå inn på rommet hans og riv ned ALT. Hiv det vegg i mellom. Knus og riv i stykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt spørsmål....Jeg skjønner meg ikke på dem, og når jeg blir sint så har jeg A. mensen eller B. Er jeg fjortis.

Er ikke mulig å få noe vetigt svar på hvorfor det er ok for en 22 åring å snoke på rommet mitt, men det er ulovlig å ha godteri på MITT rom som jeg har betalt for MINE penger??

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Er du diabetiker?

Anonymous poster hash: 48eaa...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ignorere ham? Hvis verken du eller dine foreldre reagerer, får han jo ikke noe ut av det. Han vil fremprovosere en reaksjon hos deg og plage deg. Vis at det ikke plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke diabetiker! Ikke fare for å bli det heller!

Han får en reaksjon av foreldrene mine, men den er, for ham, positiv. Da får jeg høre at jeg ikke kan bruke pengene mine på sånt "tull". Jeg gidder ikke å snakke mer med dem da, for det er som å snakke til en vegg... Han liker nok å få meg til å føle meg liten og ydmyket. Derfor leter han sikkert som en forbanna kriminaltekniker på rommet mitt...

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han skjønner overhode ikke hvorfor jeg er pissed. Han tror jeg er syk i haudet...

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så irriterende.

 

Jeg har en eldre bror, hadde han noen gang gjort noe slikt så hadde jeg gjort akkurat det samme tilbake. Hadde sikkert planta snusk på rommet hans også, så jeg kunne løpet ut å rope om hva jeg hadde funnet og fått han skikkelig ille til mote.

 

Du kan bli skikkelig fly forbanna og fortelle han ordentlig hvordan skapet skal stå, du kan kjøpe deg en ny lås e.l, eller så kan du hevne deg på samme vis som han holder på. Da skjønner han kanskje hvor utrolig irriterende det er.

 

Når det skal sies så har jeg jobbet med folk med asperger, og det er NOEN likhetstrekk(uten at en skal sette noen som helst diagnose på broren din), jeg bare kaster meg litt på det som er sagt ovenfor her.

 

Irriterende skjønner jeg godt at det er!

 

PS. Du har da ingen grunn til å ikke spise sjokolade i ny og ned som de fleste andre, jeg er en godtegris av dimensjoner jeg. Du er absolutt ikke overvektig, så jeg skjønner ikke helt hva greia er.

Endret av Querido
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis bare å begynne å låse døra. Og er han frekk nok til å låse seg inn (noe som ikke ville forundre meg), så kjøp en av disse: http://www.clasohlson.com/no/Innstikkslås/31-4069 Innstikkslås var gull verdt når jeg bodde på hybel, og hadde en hybelvert som hadde null respekt for privatliv. Tipper den funker fint mot brødre uten sosiale evner også. :)



Anonymous poster hash: b7425...388
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren din er utrolig barnslig. Trodde det var snakk om en 15åring her, og ikke en 22åring... Pinlig at man kan oppføre seg sånn i den alderen.

Men lat som at du ikke kunne brydddeg mindre.

Om han sladrer til foreldrene dine. Jeg fant sjokoladepapir på romme til TS?

Så svarer du bare: Å ja... å trekker på skuldrene.

Unasett så må du ikke vise at du bryr deg, for det er akkurat det han vil.

Han vil ha en reaksjon fra deg, så det er det siste du bør gi han. Uansett hvor vanskelig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg stusser over er egentlig at foreldra dine reagerer på sjokolade men ikke snus..



Anonymous poster hash: f1fe1...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine virker også litt tilbakestående som godtar slik oppførsel... Skaff deg ny lås/sett opp feller/gjør det samme mot ham (eller foreldrene dine, kanskje de tar til vettet da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som broren din bør være innlagt et steds, for det der er ikke normal oppførsel. Det eneste du kan og bør gjøre er å låse døra di til enhver tid. OG å begynne å gjøre det samme mot ham, men da må du gjøre det ordentlig. Du kan også prøve å psyke ham ut og gi ham noen stikk der det kanskje kjennes best - "jaså, snoker du på rommet mitt igjen? har du virkelig så få venner her at du ikke har noe bedre å gjøre? må være trist å være så venneløs og patetisk at ingen orker å være sammen med deg - ikke rart du må bo her i ferien, hahahaha", "jøss, fortsatt ikke bedt med ut av noen av de mange vennene dine? ikke rart du henger her i søken på oppmerksomhet - det er sikkert trist å være så upopulær og uønsket, men dette vet du vel best av oss alle".. :)



Anonymous poster hash: fc014...7c6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt spørsmål....Jeg skjønner meg ikke på dem, og når jeg blir sint så har jeg A. mensen eller B. Er jeg fjortis.

Er ikke mulig å få noe vetigt svar på hvorfor det er ok for en 22 åring å snoke på rommet mitt, men det er ulovlig å ha godteri på MITT rom som jeg har betalt for MINE penger??

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Du sier han er 22.

Er han helt riktig nagla i toppen? Han har ikke et syndrom av noe slag eller noen problemer med psyken?

Anonymous poster hash: 8a643...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg syns du burde la broren din lese denne tråden. Det kommer nok til å endre hand oppførsel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du spør om du burde låse døra hver gang du er ute eller legger deg, og kanskje det er nettopp det du må gjøre. 

 

Du hadde forresten en annen glimrende idé, grise til med brukte bind, tamponger, kondomer og faenskap!

Ser for meg at du gjemmer ettellerannet skikkelig kvalmt/ekkelt et sted der han ikke kan se så godt, han stikker hånda inn for å se, og "hmm, her var det noe klissete", og kommer ut igjen med hånda rundt en blodig tampong. Mwahahaha.  :danse:  :angry: Payback's a bitch. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om du burde låse døra hver gang du er ute eller legger deg, og kanskje det er nettopp det du må gjøre.

Du hadde forresten en annen glimrende idé, grise til med brukte bind, tamponger, kondomer og faenskap!

Ser for meg at du gjemmer ettellerannet skikkelig kvalmt/ekkelt et sted der han ikke kan se så godt, han stikker hånda inn for å se, og "hmm, her var det noe klissete", og kommer ut igjen med hånda rundt en blodig tampong. Mwahahaha. :danse::angry: Payback's a bitch.

Det hadde vært så bra!"

"Nå har Anne gjemt sjola....Hva faen???"

Kanskje brukte bind/tamponger er litt drøyt, skal jo faktisk leve med det selv 😂 Men å "gjemme" P-piller, kondomer og ubrukte jentegreier kan vel være okei? Eller vil han plapre og synes det og er sypermorsomt?

Anonymous poster hash: 8141c...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...