Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med broren min?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Broren min går hele tida inn på rommet mitt og snoket rundt etter godteripapir eller noe sånt, og om han finner det så sladrer han til mamma og pappa. HAN ER 22 ÅR OG HJEMME PÅ FERIE! Man skulle tro han var fuckings 5, ikke 22!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Unnskyld umodenheten min akkurat nå, men jeg er FORBANNA!! Hvorfor går han inn på rommet mitt? Foreldra mine bryr seg ikke om det, for han sier alt han finner til dem, og da blir det diskusjon. Jeg kan vel ikke låse døra hver gang jeg skal legge meg eller ikke er der inne, vel? Skulle vel være totalt jævla unøvendig! Er det i det hele tatt normalt?

Er helt fortvilt, rommet til en 17 åring er vel veldig privat? Er det ikke?!

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Broren min var nett lik. Bare at han stjal ting! Han tok godteri, snus, alkohol, mat, brus osv. Han tok alt han fant. En gang hadde han stjelt 2 bokser snus og en svindyr flaske vin jeg fikk til bursdagen - da flyttet jeg ut.

Er ikke noe å gjøre med det, hva med å ikke ha "ulovlige" ting på rommet? Du skriver at han sladrer til foreldrene dine, da regner jeg med du har ting der de ikke godtar.

Det er deres hus, slutt med ulovlige ting.

Hvis du har pratet med broren din og han ikke gir seg, er det ikke noe mer å gjøre

Anonymous poster hash: e1441...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så herlig med lillesøstre, de kan aldri gjøre noe med det :fnise: Savner å få gratis kondomer og røyk på rommet til lillesøstra mi. Gyldende tider



Anonymous poster hash: bce1b...311
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å legg frem bibel med bokmerker på forskjellige steder, religiøse tidsskrifter, heng opp kors o.l., så skal du se at du kan lage deg selv litt underholdning. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min var nett lik. Bare at han stjal ting! Han tok godteri, snus, alkohol, mat, brus osv. Han tok alt han fant. En gang hadde han stjelt 2 bokser snus og en svindyr flaske vin jeg fikk til bursdagen - da flyttet jeg ut.

Er ikke noe å gjøre med det, hva med å ikke ha "ulovlige" ting på rommet? Du skriver at han sladrer til foreldrene dine, da regner jeg med du har ting der de ikke godtar.

Det er deres hus, slutt med ulovlige ting.

Hvis du har pratet med broren din og han ikke gir seg, er det ikke noe mer å gjøre

Anonymous poster hash: e1441...296

Ulovlige ting?

Jeg har årgamle sjokoladepapir jeg hadde glemt igjen bak noen bøker som 12 åring. Også har jeg en del snus, men det veit foreldra mine, og de bryr seg ikke om det.

Det er sjokoladen som er i fokus.

Ts

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke lov å spise sjokolade? 



Anonymous poster hash: 1e166...b00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en frekk fyr. jeg gjorde aldri noe sånt mot lillebroren min. Rote rundt i tingene dine.. jeeeesus. Hadde jeg gjort det mot min 6 år yngre lillebror hadde det blitt månelyst. Hoho. :fnise:

 

Hvis du klikker helt jævlig skal du se at han ikke gjør det igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg feller i hjemme-alene-stil:P



Anonymous poster hash: 172ed...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker den gang, men han bare ler av meg.

Nei, tydeligvis så får jeg ikke lov til å kjøpe sukker for mine egne penger(Jeg jobber.)

Jeg skjønner ikke hvorfor foreldrene mine syns det er greit.

I dag så våknet jeg av at døren sto på vidt gap. Han hadde snoka rundt mens jeg sov...Det er så jævla fortvilende. Nesten så jeg får lyst å kaste rundt snusposene mine, tamponger, bind, brukte truser og kondomer rundt om på rommet for å få han til å slutte. Er så fortvilt...

Anonymous poster hash: 8141c...f10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ransaker rommet ditt på jakt etter godteripapir for å kunne sladre til foreldrene dine hvis han finner noe? Hva er dette for et hus, for en familie? Er godteri en form for narkotika for dere, eller? Hva skjer...?  :klo:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ransaker rommet ditt på jakt etter godteripapir for å kunne sladre til foreldrene dine hvis han finner noe? Hva er dette for et hus, for en familie? Er godteri en form for narkotika for dere, eller? Hva skjer...? :klo:

Godt spørsmål....Jeg skjønner meg ikke på dem, og når jeg blir sint så har jeg A. mensen eller B. Er jeg fjortis.

Er ikke mulig å få noe vetigt svar på hvorfor det er ok for en 22 åring å snoke på rommet mitt, men det er ulovlig å ha godteri på MITT rom som jeg har betalt for MINE penger??

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ransaker rommet ditt på jakt etter godteripapir for å kunne sladre til foreldrene dine hvis han finner noe? Hva er dette for et hus, for en familie? Er godteri en form for narkotika for dere, eller? Hva skjer...? :klo:

Godt spørsmål....Jeg skjønner meg ikke på dem, og når jeg blir sint så har jeg A. mensen eller B. Er jeg fjortis.

Er ikke mulig å få noe vetigt svar på hvorfor det er ok for en 22 åring å snoke på rommet mitt, men det er ulovlig å ha godteri på MITT rom som jeg har betalt for MINE penger??

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker den gang, men han bare ler av meg.

Nei, tydeligvis så får jeg ikke lov til å kjøpe sukker for mine egne penger(Jeg jobber.)

Jeg skjønner ikke hvorfor foreldrene mine syns det er greit.

I dag så våknet jeg av at døren sto på vidt gap. Han hadde snoka rundt mens jeg sov...Det er så jævla fortvilende. Nesten så jeg får lyst å kaste rundt snusposene mine, tamponger, bind, brukte truser og kondomer rundt om på rommet for å få han til å slutte. Er så fortvilt...

Anonymous poster hash: 8141c...f10

 

Vel i utganspunktet burde det fungere å snakke med foreldrene dine. Si at det føles forferdelig ubehagelig at han sniker seg rundt på rommet ditt og roter i tingene dine, til og med mens du sover. Hvis de ikke skjønner det er de ærlig talt helt tragiske. - Da med mindre du har noen sider du ikke har belyst i denne tråden. :laugh:

 

Når du sier at du klikker og han bare ler så er det tydelig for meg at du ikke egentlig klikker.

Hvis jeg klikker så er det ingen som ler. -ikke det at det skjer ofte. :fnise:

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med sjokoladepapir? Er du overvektig slik at foreldrene dine mener du bør holde deg unna sånt?

Anonymous poster hash: e01f3...970

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Blondie65!

Og ser ikke noen løsning på dette annet enn nettopp anskaffe en lås ekstra, så han ikke kan dirke den opp. Noen respekterer bare ikke andres privatliv, og ekstra tøft når det er et familiemedlem.

 

Eller du kan gå inn på hans rum, stjele med det ting og tang han trenger og starte en krig. Så får du i det minste litt moro ut av det:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt lubben(165, 64 kg) men jeg trener nesten hver eneste dag, så jeg tror ikke det er ordentlig krise.

Om jeg klikker ordentlig så begybber jeg bare å grine for jeg blir så fortvila, for han aldri skjønner hvorfor jeg blir så rasende, han har jo all rett til å leke sporhund.............

Anonymous poster hash: 8141c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster drev på på den måten da vi bodde hjemme begge to. Men dessverre for henne er jeg den smarteste av oss, så hun fant absolutt ingenting.

Det første jeg gjorde var å rydde rommet mitt for alt "rot". Noe ble kastet, noe pakket bort i esker på loftet og noe solgt eller gitt bort. Det tok litt tid, men poenget var å gjøre det oversiktlig og ekstremt ryddig. Det låsbare skrinet (som det ikke var noe problem å dirke opp låsen på) ble tømt og fylt med skrivesaker, sakser, lim, teip osv, og nøkkelen stod i låsen. Tellekanter i klesskapet og ekstrem orden i kommoden. Ingenting hemmelig noe sted - trodde hun.

Gode gjemmesteder som hun aldri avslørte:

Snusbokser og ting med lignende form ble gjemt i blomsterpotter under plantene (ha det i en liten plastpose hvis andre kan finne på å vanne blomstene).

Skolesekken. Genialt gjemmested i ferier, spesielt for papirer man ikke vil at noen skal snoke i. Hvem gidder vel snoke i en perm som tilsynelatende inneholder notater fra forrige skoleår? Permen kan like gjerne stå i ei hylle.

Ei porselensdukke med stor kjole ble det perfekte skjulested for godteri ;-)

Penger (sedler) hadde jeg i en konvolutt teipet fast på baksida av et bilde (hun stjal det hun kom over av penger).

Avslørende søppel: jeg passet alltid på å ta med meg godtepapir o.l når jeg gikk ut. Kastet det i søppelbøtta på busstoppet.

Anonymous poster hash: 7ca70...362

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får han ut av det egentlig?

Bror: "mamma! Pappa! Jeg fant sjokoladepapir på søsters rom!"

Foreldre: "ok..."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...