Gå til innhold

Kvinne med barn med ulike fedre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et godt svar klar, men så kom det en post før meg - som egentlig sier så mye at jeg revurderer mitt svar til å ganske enkelt være;

Man kjenner ikke en persons historie basert på ens antall barn og ekser...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker mitt om både menn og kvinner med tre barn med tre ulike partnere..

 

Spesielt hvis de er unge. 

 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første partner døde, jeg har heldigvis vår sønn. Min andre partner som hele tiden var der etter min første partners død viste seg etter mange år å være en dritt men jeg har et nydelige barn som et resultat av et turbulent ekteskap som heldigvis tok slutt etter ti år. Nå er jeg i mitt tredje forhold med en fantastisk mann som ikke bare er en flott far til vårt felles barn men som også stiller opp for sine stebarn på alle måter - dette over en periode på 25 år. Gjør det meg til et dårlig menneske? Er det et stempel på meg at jeg ble enke i ung alder? Eller kan jeg lastes for at min andre mann var notorisk utro?

Anonymous poster hash: 2336a...ccd

Jeg personlig hadde stoppet å fått fler barn. Jeg også var sammen med en ufin mann, men fikk en sønn med han, jeg vil ikke ha barn med fler. Selvom jeg er gift med en annen nå. Ønsker ikke barn med fler forskjellige.Vi har forskjellige meninger.

Anonymous poster hash: 02ae4...d65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan andre tenker, men jeg dømmer verken en kvinne eller en mann utifra hvor mange barn de har og med hvor mange forskjellige. Det kan være så mange historier man ikke vet om - død, mishandling, utroskap...

 

Det sier mer om dem som dømmer, en om kvinnen selv, hvis man dømmer ei dame for å ha barn med forskjellige fedre.

Synes jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn med to forskjellige menn, min eks og min samboer. Jeg får vondt i magen når disse trådene kommer opp, føler meg som søppel. Forstår at mange dømmer meg bak lukkende dører.

Anonymous poster hash: 1cd33...d12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av de trådene jeg blir mest provosert av. Selv har jeg tre barn med tre fedre. Den første fikk jeg da jeg var 20. Mannen ønsket ikke oss og stakk. Nr to fikk jeg i ekteskap. Mannen døde.... Nr tre fikk jeg nå i voksen alder og vi lever lykkelig! Hva er problemet deres egentlig??? Voks opp, som noen sier her!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde møtt en mann som hadde barn med tre forskjellige, ville jeg labbet avgårde i motsatt retning.

For meg vitner det om et umodent følelsesliv, manglende fornuft, samt liten eller manglende evne til å ta ansvar for sitt eget liv.

Morsomt, for livet er langt, og en mann kan praktisk talt bli far i 60 kanskje 70 år. Dersom man ser det slik så kan han rekke tre langvarige forhold. Mener du fremdeles at din karakteristikk stemmer?

Anonymous poster hash: 2fed0...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje han ikke blir omtalt som løsaktige, men definitivt en mann som jeg tenker har dårlig beslutningsevene, er litt kort, overfladisk. Tenkt at noe var galt som gjør ham så ukritisk. Definitivt ikke en mann jeg hadde datet eller hatt et forhold til.

Og jeg ville definitivt ikke datet eller vært i et forhold med en så dømmesyk, selvtilfreds og overfladisk dame som deg. Litt kort, om jeg må si, når man trekker slutninger før man vet noe som helst om den enkeltes historie. 

Anonymous poster hash: 00b68...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senker lista til 2 barn med ulike fedre, har oså full forståelse for kvinner som mener det samme om menn i samme situasjon.

Alt for mye baggasje....

Anonymous poster hash: 85f71...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ville definitivt ikke datet eller vært i et forhold med en så dømmesyk, selvtilfreds og overfladisk dame som deg. Litt kort, om jeg må si, når man trekker slutninger før man vet noe som helst om den enkeltes historie.  Anonymous poster hash: 00b68...014

Hehe litt truffet eller? Alle har sin historie, men barn med 3 forskjellige damer er litt over the top og tror igrunnen ikke jeg en gang hadde vært interessert i å høre historien. Dessverre for deg ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke sånn at man MÅ få barn i alle forhold man er i. Min grense går på barn med to ulike partnere, mer enn det, så synes jeg det vitner om dårlig dømmekraft. Jeg har vært i flere forhold etter at jeg ble skilt fra far til mine barn, men valgte å ikke få flere barn med ulike partnere. Det er nok logistikk, planlegging og samarbeid som skal til med en eks, om man ikke skal styre med flere også. I tillegg synes jeg det er godt at barna mine er helsøsken.



Anonymous poster hash: 13ec4...b29
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sett fra et biologisk perspektiv så burde menn plante sperm på så mange kvinner så ofte som mulig som de kan.

I mens kvinner investerer mye tid, helse og risiko ved å FÅ et barn. Hun burde også velge en partner som har høy odds for å støtte henne og være en god caretaker.

Når ei kvinne da bommer TRE ganger, så vitner det jo om elendig dømmekraft, og da blir man dømt.

Derfor syntes jeg at det var vanskelig da jeg var singel. Heldigvis har livet gitt meg en mann som har holdt seg med meg og vi har tre barn sammen.

Anonymous poster hash: e2076...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Morsomt, for livet er langt, og en mann kan praktisk talt bli far i 60 kanskje 70 år. Dersom man ser det slik så kan han rekke tre langvarige forhold. Mener du fremdeles at din karakteristikk stemmer?

Anonymous poster hash: 2fed0...0ae

Ja.

Det handler om så mye mer enn å pule.

Om en mann setter barn på x antall kvinner er han uansvarlig og lite oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, for livet er langt, og en mann kan praktisk talt bli far i 60 kanskje 70 år. Dersom man ser det slik så kan han rekke tre langvarige forhold. Mener du fremdeles at din karakteristikk stemmer?

Anonymous poster hash: 2fed0...0ae

 

At en mann kan, er ikke det samme som at han bør. Har han voksne barn så er det greit at han lar være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn med to forskjellige menn, min eks og min samboer. Jeg får vondt i magen når disse trådene kommer opp, føler meg som søppel. Forstår at mange dømmer meg bak lukkende dører. Anonymous poster hash: 1cd33...d12

Hvorfor får du vondt i magen? Tviler på om noen reagere på ei dame (eller en mann for den slags skyld) som har barn med en eks og får et nytt barn med en samboer. Er vell heller dem med 3 fedre/mødre og som nå er single igjen det blir reagert på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en av de trådene jeg blir mest provosert av. Selv har jeg tre barn med tre fedre. Den første fikk jeg da jeg var 20. Mannen ønsket ikke oss og stakk. Nr to fikk jeg i ekteskap. Mannen døde.... Nr tre fikk jeg nå i voksen alder og vi lever lykkelig! Hva er problemet deres egentlig??? Voks opp, som noen sier her!!

Dere må få så mange barn dere vil, jeg mener ikke at dere har problemer. Jeg personlig ville ikke fått barn med fler, og ville heller ikke vært sammen med noen som hadde det. Det blir for mye bagasje.

Anonymous poster hash: 02ae4...d65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke hørt kvinner si om en sånn mann at han er løsaktig,dårlig moral,hore bukk. .og overlater ansvaret til staten å forsørge sine barn

Nei,da er han sjarmør,har draget på damer osv.

Jeg hadde eks ikke valgt en sånn mann som samboer

Anonymous poster hash: e9d21...9aa

kanskje fordi kvinnfolk ikke går rundt og kaller menn for div ting? Men heller holde sine frekke kommentarer for seg selv? 

Både menn og kvinner snakker dritt om andre kvinnfolk, men ingen snakker dritt om menn. Slik er det bare. Men det forandrer ikke at samme om du er mann eller kvinne, har du tre barn med tre forskjellige menn så er du løs og tom i hodet. 

Anonymous poster hash: 5dc67...907

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Dette er en av de trådene jeg blir mest provosert av. Selv har jeg tre barn med tre fedre. Den første fikk jeg da jeg var 20. Mannen ønsket ikke oss og stakk. Nr to fikk jeg i ekteskap. Mannen døde.... Nr tre fikk jeg nå i voksen alder og vi lever lykkelig! Hva er problemet deres egentlig??? Voks opp, som noen sier her!!

 

Menn og kvinner som er lite kritiske til hvem de får barn med, er ikke noe for meg.

Da jeg mener at det er disse menneskene som må vokse opp.

En setter ikke barn til verden med hvem som helst.

 

Din situasjon er vel ikke det som flertallet opplever.

Jeg skjønner ikke hvorfor du tar dette til deg, da det ikke gjelder deg eller andre som er i din situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av de trådene jeg blir mest provosert av. Selv har jeg tre barn med tre fedre. Den første fikk jeg da jeg var 20. Mannen ønsket ikke oss og stakk. Nr to fikk jeg i ekteskap. Mannen døde.... Nr tre fikk jeg nå i voksen alder og vi lever lykkelig! Hva er problemet deres egentlig??? Voks opp, som noen sier her!!

Hvorfor så provosert? Det er ikke alle som ønsker din bagasje, sånn er livet. Folk velger forskjellig, på samme måte som noen velger å minimere antall foreldre til sine barn. Voks opp og se at andre også kan mene annerledes enn deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...