Gå til innhold

De har trekant med barna i huset...


2ne-66

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en voksen kvinne på 47 år. Jeg har vært gift i mange år og har flere barn sammen med eksmannen. Vi ble skilt for 4 år siden, etter å ha slitt med forholdet i mange år. Han fikk en ny kvinne inn i livet sitt med en gang og giftet seg så snart han kunne. Vi har felles foreldreansvar og deler på omsorgen .Barna som er mindreårig (11 og 13 år)  Denne ordningen har fungert bra for oss alle så langt. Nå kommer jeg til problemet som har oppstått og som plager meg: Min eksmanns kone er hjemmeværende. I vinter har hun vært dagmamma for en ettåring. Ettåringens mor er en jente på 21 år, altså yngre enn flere av barna våre. Hun har hatt det vanskelig og er nå i en situasjon der hun er husløs. Min eksmann og hans kone har tatt henne inn og hun bor nå i sommer hos dem. (ettåringen er hos sin far). Problemet er at de har tatt henne i ektesengen sin og har et trekant forhold med henne mens våre barn er tilstede og vitner dette. (dette forteller barna meg nå). Jeg er dypt rystet og sjokkert over at de kan ha en slik promiskuøs livsførsel med barn tilstede. Jeg tenker også at denne jenta er i en sårbar og vanskelig livssituasjon og at min eksmann og kona utnytter dette for sin egen tilfredstillelse. Jeg forsøkte å ta dette opp med min eksmann for et par dager siden, men han bare lo og sa at "det er da lov å ha det litt gøy". Nå nærmer det seg at ungene skal tilbake til sin far og jeg har veldig lite lyst til å sende de tilbake til slike forhold. Ønsker veldig å høre hva andre der ute mener om dette.

Endret av 2ne-66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tanke er at de må gjerne ha det litt gøy, men de trenger ikke gjøre det som barna ser det. 
Jeg hadde aldri sendt barna tilbake dit før hun var ute av huset og eksmannen din fikk til å tenke litt lengre enn hva ***'en rekker. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er at de må gjerne ha det litt gøy, men de trenger ikke gjøre det som barna ser det. 

Jeg hadde aldri sendt barna tilbake dit før hun var ute av huset og eksmannen din fikk til å tenke litt lengre enn hva ***'en rekker. 

 

Enig. Slike "morsomheter" bedriver man virkelig ikke "forran barna"...... Jeg hadde ikke sendt barna tilbake før det tok slutt!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha blandet meg for mye inn i hva eksen gjorde, selv om jeg mener det er feil å utnytte folk i en sårbar situasjon. Men jeg ville ha nektet eksen å gjøre det foran barna mine. Far er et viktig forbilde for barna, og skal oppføre seg deretter når barna er i hus. 



Anonymous poster hash: 3496a...23a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kanskje skulle ha tilføyet er at jeg har hatt en venn/kjæreste/elsker (han har ikke hilst på barna) de siste to årene. Han har jobbet i psykiatrien i mange år. Han sier at dette er jo høyst spesielt, men at det nok ikke er noen barnevernsak før de evt. har sex foran barna. Og det gjør jo at jeg faktisk ikke kan holde barna tilbake pga av dette??? Jeg er litt usikker på om han faktisk har rett her. Jeg er redd for at dette kan skade barna følelsesmessig. 

Endret av 2ne-66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier ungene da? De er jo såpass store at de mer eller mindre kan velge selv hvor de vil bo (fra 12 år, så yngste har litt igjen). Så om ungene vil tilbake dit, må du jo bare la dem dra. Om ungene ikke vil, kan du holde dem igjen.



Anonymous poster hash: b3cc5...61a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det høres helt feil ut å gjøre det med ungene i hus. Kanskje det vil hjelpe at de eldre barna tar det opp på vegne av sine søsken så det ikke kommer fra deg?

Men, syns du utleverer veldig mye her. Det er ikke nødvendig med så mye informasjon, og det vil gjøre identifikasjon veldig lett for de som kjenner dere..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, hadde jeg vært en av barna dine, hadde jeg mistet absolutt all respekt for far og stemor. Det er i den alderen man synes at foreldre som har sex er ekkelt, og en trekant attpåtil? Synes veldig synd på barna dine!

Eksmannen din har ikke vært særlig diskre nei, og at han ler det bort istedet for å ta til seg at barna hans faktisk merker sånt er jo bare teit...

Endret av sweg
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres helt feil ut å gjøre det med ungene i hus. Kanskje det vil hjelpe at de eldre barna tar det opp på vegne av sine søsken så det ikke kommer fra deg?

Men, syns du utleverer veldig mye her. Det er ikke nødvendig med så mye informasjon, og det vil gjøre identifikasjon veldig lett for de som kjenner dere..

For alt du vet kan mesteparten være endret på så ikke noen skal kjenne igjen ;)

Anonymous poster hash: 1d752...b40

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med innskriver som mener du utleverer mye her. Ville kanskje redigert innlevert og kuttet ut info som alder på alle, antall år gift osv. Anonymiser mest mulig.

Når det er sagt: For noen idioter!!! Dette hadde jeg ikke sendt barna mine tilbake til! At pappa og de 2 andre damene har "gått på en smell" og ungene tilfeldigvis kom over de er nå så... det bør ikke men KAN skje. Uansvarlig og likegyldig holdning fra fars side! Men om dette er noe de stadig bedriver - slik at ungene kan risikere å "tråkke over" en orgie når de skal på kjøkkenet etter et glass vann om natta... det er på grensen til et overgrep spør du meg! Unger skal ikke utsettes for slikt.

Om far ikke vil høre hadde jeg vurdert å kontakte helsesøster, bv eller noe. Tipper han ikke flirer så veldig da lenger. Iallefall hadde jeg holdt ungene hos meg til ting var litt mer avklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om folk som lever slik, 2 damer og 1 mann, men det er ikke barn inni bildet..
 
Synes du skal snakke med barna dine TS høre litt mer hvordan de oppfatter dette.. så må du jo vurdere om at de skal flytte til deg permanent..

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siste utvikling i denne saken: Min eksmann og jenta på 22 år har blitt forelsket i hverandre. Han skal nå skilles fra kona og jenta skal flytte inn i huset til min eksmann og våre barn. Hun tar sine barn med seg, og de er 1 og 2 år gamle. Min eksmann blir 49 år. 

 

Hvordan kan dette gå og hva tenker folk på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars unge jente, som blir utnyttet på denne måten. Jeg tipper hun blir utnyttet, med tanke på situasjonen du beskriver.

Og at de gjør dette foran barna er jo helt... utrolig. Man må da tenke lengre.

Jeg vet dessverre ikke hva mer jeg kan si, har aldri vært borti noe lignende.

Kanskje familiekontoret kan hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kanskje skulle ha tilføyet er at jeg har hatt en venn/kjæreste/elsker (han har ikke hilst på barna) de siste to årene. Han har jobbet i psykiatrien i mange år. Han sier at dette er jo høyst spesielt, men at det nok ikke er noen barnevernsak før de evt. har sex foran barna. Og det gjør jo at jeg faktisk ikke kan holde barna tilbake pga av dette??? Jeg er litt usikker på om han faktisk har rett her. Jeg er redd for at dette kan skade barna følelsesmessig.

Nei rent juridisk kan du ikke holde barna tilbake på grunn av hva far gjør på soverommet m lukket dør. MEN du kan jo si til far at du velger å holde de hjemme så får han forholde seg til det, Evt gå rettens vei... Men som jegforStår så er det kun så lenge denne jenta bor hos de du er bekymret? Altså går samværet som vanlig når hun flytter ut... Og du har ikke tilbakeholdt tidligere.

Og han virker moden han eksen din da... "Må få lov å ha det litt moro..." 😳😳😳

Anonymous poster hash: d6f96...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg nekter å tro at en oppegående kvinne i slutten av 40-årene først går til gjengen på dette forumet, hvis hennes eksmann har sex foran barna hennes.

Anonymous poster hash: 4855b...6c6

 

Han har ikke sex foran barna hennes, han har sex med barna i samme hus. Noe som er helt vanlig, og på ingen måte en sak som legitimerer sabotering av avtalt samvær. Nå er også kona til eksen på vei ut, og situasjonen blir mer normalisert for ungene, så da har vel egentlig problemet løst seg selv. 

 

At ungene ikke blir skikkelig introdusert for nye partnere er selvsagt uheldig og lite taktisk, men dette er dessverre ganske vanlig når folk blir forelsket på nytt, og er ikke noe TS kan legge seg oppi. 

Anonymous poster hash: dd72c...792

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har ikke sex foran barna hennes, han har sex med barna i samme hus. Noe som er helt vanlig, og på ingen måte en sak som legitimerer sabotering av avtalt samvær. Nå er også kona til eksen på vei ut, og situasjonen blir mer normalisert for ungene, så da har vel egentlig problemet løst seg selv.

At ungene ikke blir skikkelig introdusert for nye partnere er selvsagt uheldig og lite taktisk, men dette er dessverre ganske vanlig når folk blir forelsket på nytt, og er ikke noe TS kan legge seg oppi.

Anonymous poster hash: dd72c...792

Det er ikke vanlig å ha trekant i samme hus som barna dine så tydelig at de bemerker det til sin mor...

Anonymous poster hash: 4855b...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...