Gå til innhold

Lttle miss amerika.


Belima

Anbefalte innlegg

Må få luftet min frustrasjon etter å ha sett et program om små missejenter. Dette er selvsagt fra USA, men jeg forstår ikke hvordan foreldre kan sette ungene sine i en slik situasjon. De blir jo fremstilt som små voksne, med masse makeup, spraytanning mm.

Er dette noe bare jeg reagerer negativt på?

Jeg er nå i besteforeldregenerasjonen, men makan har jeg aldri sett. Vet jeg kunne byttet kanal, men lot TV'n stå på mens jeg gjorde unna strykingen.

Mødrene virker helt skrullete under prisutdelingen og var ikke fornøyde med resultatene ungene fikk. Ungene deres var selvfølgelig penest, danset best eller hva det var de skulle gjøre. I tillegg til betaling for konkuransen, så kostet klær vanvittige summer.

Kan dette virkelig være sundt for små barn å bli stæsja opp som små voksne damer?

Er det jeg som begynner å bli gammel eller er det andre som synes disse konkuransene er helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette er verken sundt eller normalt. Det er så klart derfor de har laget en tv-serie om det.

Anonymous poster hash: 0e06d...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele underholdningsverdien ligger vel i hvor sykt det er, og hvor idiotiske menneskene som holder på med det er.

Men samtidig, og det gjelder vel det meste av dokumentarer på amerikansk trash-TV, tviler jeg på om det er ekte.

Anonymous poster hash: 7ce60...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Jacklost

Det aller meste nye reality programmer dem har lagd de siste åra har vært syke og idiotiske. Noen som husker Paris Hilton BFF serien? Helt ufattelig hva dem kommer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller meste nye reality programmer dem har lagd de siste åra har vært syke og idiotiske. Noen som husker Paris Hilton BFF serien? Helt ufattelig hva dem kommer på...

Enig! Paris Hilton serien må være en av de verste ,uforståelig og trashy..

Til annen AB - dessverre er missekonkurranser for barn reelle. Jeg syns ekstremt lite om også den voksne versjonen men med barn? Herregud!

Anonymous poster hash: f1a3b...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...