Gå til innhold

Jente 25 søker venninner i Oslo!


Mangozara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Dette så veldig hyggelig ut. Hvis det ikke er for sent vil jeg gjerne være med :) litt om meg: 27 år, ganske nyutdannet og i jobb, har mann og hund. Samme interesser som mange her: trening, serier, jentekvelder og litt vin. Har mistet kontakten med en del venninner de siste årene og vil gjerne bli kjent med nye!

 

Høres midt i blinken ut for meg, jeg møter deg gjerne! :)

Hei!

Jeg tar å sender dere en PM med navnet mitt, så kan dere legge meg til på facebook og jeg adder dere til gruppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne :-)

Jeg sender deg en PM, så legger jeg deg til i FB gruppa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg vil gjerne også være med på et treff etterhvert! Jeg er 27 år og flytter til Sandvika i begynnelsen av august. Har noen få venninner i Oslo men vil gjerne utvide vennekretsen min i Oslo/Bærumsområdet :) Jeg liker å være aktiv, gå turer, kafebesøk, shopping, se serier, lage mat/bake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg vil gjerne også være med på et treff etterhvert! Jeg er 27 år og flytter til Sandvika i begynnelsen av august. Har noen få venninner i Oslo men vil gjerne utvide vennekretsen min i Oslo/Bærumsområdet :) Jeg liker å være aktiv, gå turer, kafebesøk, shopping, se serier, lage mat/bake. 

 

Jeg er også gjerne med, men er 21 jeg da om det har noe å si :)

Har sendt dere PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gjerne med, eller treffer noen. kjenner noen i Oslo fra før, men pga mye jobbing både for meg og de få jeg faktisk kjenner her, blir det begrenset tid til å treffes.. så kunne tenkt meg fler å omgås. er 24. liker trening, kafe, gå turer, ut på byen. send gjerne pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg PM, ts!

 

Dersom noen andre ønsker en venninne, tar jeg godt i mot PM:-)

 

Jente 23

Endret av Sahara.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært med også. Savner flere gode venninner i Oslo. Alle har flyttet/studerer/fått nye venner. Ganske ensom for tiden. Er 22 år.  Veldig "jentete" glad i sminke, klær, trening, drikke vin, cafebesøk, shopping, reising, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipser om Facebookgruppa venninner<3 nystarta gruppe, vokser raskt! De har allerede hatt en utekveld på byen i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipser om Facebookgruppa venninner<3 nystarta gruppe, vokser raskt! De har allerede hatt en utekveld på byen i Oslo

 Å så bra! :) Har meldt meg inn selv.

 

Fordelen her er at jeg har møtt jenter som er ganske lik meg selv, og vi kommer alle godt overens :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Heisann jenter! Så denne posten i dag og vil veldig gjerne møte nye venninner!

 

Student på sisteåret, glad i å gå på tur, klatre, cafe, shopping, kino, reising osv :)

 

Håper å finne noen hyggelige venner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så oppløftende å lese denne tråden. :) Hadde aldri trodd jeg skulle tørre det her, men here we go.

Jente 23 fra Oslo. Tipper vel over mot guttejente-siden. Kan være litt nerdete, spesielt når det kommer til vitenskap, historie og sånne ting, men liker også søppel-TV, kjendissladder og lettbeint humor. Utover det: kunst, matlaging, musikk, alkohol, film. 

Håper det fortsatt er noe liv i tråden og blir glad for alle PM-ene jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...