Gå til innhold

Få SunflowerPenguin tilbake!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

Koselig å ha deg tilbake igjen, Sunflower ;)

Nå er Jessica KJEMPEGLAD <3 <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ...og der fikk jeg en real opptur på dagen min. Så trivelig at du ombestemte deg. :jepp:

Det er nemlig helt lov å gå litt smålei innimellom, men da tar en bare en pause (kort eller lang)

og så pleier en å kjenne kg-abstinensene røre på seg etter hvert. Du er i alle fall hjertelig velkommen tilbake. :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

:nigo: Fantastisk! :):velkommen::klem1:

P.S. Sjekk ut den tråden om hvilken bruker ville du gått på date med inne på ordlekene. :) Noen som har nevnt ditt navn der så vidt jeg husker. (Denne http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=886806&page=9 )

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

Hvilket forum var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hvilket forum var dette?

Vil helst ikke fortelle hvilken forum det er, háper det er greit? Det er ikke sá nóye, egentlig. Mente mest forskjellene mellom den og denne forumen her, at sjólv om en person er i et forum pá flere ár sá vil det ikke bety at du er like mye godtatt der.

Vil naturligvis komme an pá hvordan folk er der og hva slags folk de liker, jeg hadde ná ogsá litt krangler med favoritt brukeren dems som visst nok kunne gjóre som han ville, og alle ville naturligvis stótte han mest. Han kunne vaere skikkelig slem mot nye brukere som kom inn dit fordi han mente at de alle mátte bli testet fórst. De mátte vaere verdige nok til á bli. Og sá var det en ny bruker som jeg viste litt mer stótte til, og de begynte á bli sure pá meg. Jeg syntes ná at det var helt idiotisk av de á mátte gi nye brukere en vanskelig tid i starten, og en del av disse forsvant jo ogsá derifra ganske snart etterpá. Det var en blanding av folk fra forskjellige deler av verden og prat innpá forumet foregikk mest pá Engelsk.

Jeg mótte noen fá av de brukerne her i virkeligheten, og det er ná ogsá greie folk á prate med derifra. Jeg ble ikke skikkelig gode venner med dem, men det var naturligvis ogsá en del vennlige personligheter. Men vel, nesten alle sammen, ogsá av de "sá-kallte" vennlige, forgudet den favoritt brukeren. Hvis han ikke van inne pá forumet pá en lang stund sá ville de fleste oppfóre seg som om forumet ikke var interessant lenger á vaere i mer, og bevares deg om du sa noe negativt om han!

Nei, jeg savner ikke á vaere i det forumet lenger. Sjólv om jeg har tittet innpá der for á se om noen husker pá meg eller nevner litt om meg sá lengter jeg ikke dit igjen. Og det er tydelig at jeg var aldri en del av dems "gruppe". Bare det at en skulle nesten tro at nár noen har vaert en medlem i flere ár at tidligere medlemmer ville ha tenkt litt pá deg. Eller hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager vi ikke en slik tråd til andre brukere som har sletta seg selv slik vi kan få dem tilbake? KateW, Heartbeat, Rhaegar Targaryen og Bettyboop for eksempel, de brukerne savner jeg ):

Endret av Big Jim Rennie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Hvorfor lager vi ikke en slik tråd til andre brukere som har slette seg selv slik vi kan få dem tilbake? KateW, Heartbeat, Rhaegar Targaryen og Bettyboop for eksempel, de brukerne savner jeg ):

Er ikke han kommet tilbake som Corto Maltese?

Alexandrina Victoria bedre kjent som Dronning Victoria var 18 år da hun for første gang gikk alene opp trappene. Grunnen var ut hun var blitt Dronning og tilot ikke at hennes mor gikk med henne opp trappene lenger.

han skriver iallefall mye av det samme, sá har allerede fátt en fólelse av at han er muligens samme person bak nytt bruker navn. ;)

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han kommet tilbake som Corto Maltese?

han skriver iallefall mye av det samme, sá har allerede fátt en fólelse av at han er muligens samme person bak nytt bruker navn. ;)

Å var det jeg tenkte :) Han har jo hete rhaegar, methusalem, corto maltese og så rhaegar igjen, ihvertfall som jeg har fått med meg :P Vet ikke om han har switched bruker mer enn 2 ganger i løpet av den tida. Hvorfor sletter man seg for så å lage en ny bruker med en gang med et tidligere navn? Gir jo ikke mening :vetikke:

Jeg syns denne tråden kunne blitt omdøpet til "Brukere vi vil skal komme tilbake til forumet" Så kan folk bruke denne i framtiden visst det er en bruker som har slettet seg selv og dem savner dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rundt 8 år :P

Oi, tror jeg må sjekke synet mitt, for meg så står det jo 2014 O:

Hehe nei bare tulla, du har vell hatt en bruker før? Oi 8 år, da var du jo bare en liten 14 år gammel jente når du joina forumet :P

Skal tro hvordan jeg hadde oppført meg på forumet visst jeg joina for 9 år siden når jeg var 14 år?

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Å var det jeg tenkte :) Han har jo hete rhaegar, methusalem, corto maltese og så rhaegar igjen, ihvertfall som jeg har fått med meg :P Vet ikke om han har switched bruker mer enn 2 ganger i løpet av den tida. Hvorfor sletter man seg for så å lage en ny bruker med en gang med et tidligere navn? Gir jo ikke mening :vetikke:

Jeg syns denne tråden kunne blitt omdøpet til "Brukere vi vil skal komme tilbake til forumet" Så kan folk bruke denne i framtiden visst det er en bruker som har slettet seg selv og dem savner dem :)

Jeg er ná godt fornóyd med á ha fátt en egen trád der jeg er savnet da. ;) Sá synes ikke dette var dumt gjort av Zenobia, kanskje fordi ho ble bedre kjent med meg enn de andre du nevnte?

Men det kan jo vaere et godt tips til seinere, á lage en trád der en skriver alle de som er savnet etter á ha slettet seg. :jepp: Er enig i at jeg skjónner heller ikke hvorfor noen má slette seg sjólv for sá á fá ordnet nytt bruker navn. Inne her kan du jo forandre bruker navn uten á mátte slette deg. Men kanskje de bare angret raskt etterpá og sá bestemte seg for á komme tilbake med ny brukernavn? Og kanskje próve á fá en ny start igjen? Jeg kom tilbake med mitt tidligere brukernavn slik at alle ville vite hvem jeg er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...