Gå til innhold

Jobbtilbud..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et par spørsmål, setter stor pris om noen kan svare på disse.

Saken er den at jeg har fått jobbtilbud, jeg har jobb fra før av men føler den nye jobben er mer givende i min favør (arbeidstider, mer vakter enn den andre, gunstigere for meg ift. Studier neste år)

Den nye jobben er i samme sjanger som den gamle, dvs. "Rivaliserende" bedrift..

Hvordan kan jeg gå fram og fortelle sjefen dette når sjefen er en person som tar ting ganske personlig?

MÅ jeg fortelle hvorfor jeg slutter? Kan jeg si at det er på grunn av studier? Dette vil komme ganske brått på jobben da jeg ikke har nevnt noe om dette tidligere.

Har jeg sjangs til å få en god referanse fra sjefen mtp. Hvis jeg må fortelle den virkelige grunnen til hvorfor jeg slutter?

Anonymous poster hash: c1847...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har et par spørsmål, setter stor pris om noen kan svare på disse.

Saken er den at jeg har fått jobbtilbud, jeg har jobb fra før av men føler den nye jobben er mer givende i min favør (arbeidstider, mer vakter enn den andre, gunstigere for meg ift. Studier neste år)

Den nye jobben er i samme sjanger som den gamle, dvs. "Rivaliserende" bedrift..

Hvordan kan jeg gå fram og fortelle sjefen dette når sjefen er en person som tar ting ganske personlig?

MÅ jeg fortelle hvorfor jeg slutter? Kan jeg si at det er på grunn av studier? Dette vil komme ganske brått på jobben da jeg ikke har nevnt noe om dette tidligere.

Har jeg sjangs til å få en god referanse fra sjefen mtp. Hvis jeg må fortelle den virkelige grunnen til hvorfor jeg slutter?

Anonymous poster hash: c1847...fc0

Du trenger ikke grunngi en oppsigelse.

"jeg sier herved opp min stilling. Da jeg har tre måneder oppsigelsestid, vil min siste arbeidsdag være xx dato".

Anonymous poster hash: e3bf9...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...