Gå til innhold

Viste dere brudekjolen til deres mann før bryllupet?


Mørksjokolade

Anbefalte innlegg

Hva sa mannen om deg når du giftet dere om deg i talen og hva synes han om deg i kjolen og håret å alt

Hvilken farge hadde du på kjolen? og hva sa du i talen

Hva slags ting sa han om personligheten det var det jeg mente? :)

Endret av Mørksjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Nei, han fikk ikke se kjolen før bryllupet. Han fikk se skolene. Han sa ikke noe om utseende mitt på bryllupstalen i talen, han fokuserte på andre ting, og det er jeg glad for :) Han sa til meg hva han mente tidligere på dagen :)

Min kjole var ivory, og jeg holdt ikke tale. Jeg hadde ikke tid til å forberede, ellers skulle jeg gjerne ha gjort det. Hadde ikke lyst til å ta noe på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han fikk ikke se kjolen før bryllupet. Han fikk se skolene. Han sa ikke noe om utseende mitt på bryllupstalen i talen, han fokuserte på andre ting, og det er jeg glad for :) Han sa til meg hva han mente tidligere på dagen :)

Min kjole var ivory, og jeg holdt ikke tale. Jeg hadde ikke tid til å forberede, ellers skulle jeg gjerne ha gjort det. Hadde ikke lyst til å ta noe på sparket.

Hva slags ting sa han om personligheten det var det jeg mente? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med å plukke ut. Dette var noe han ønsket og jeg så ikke noe problem i det.

Min er ivory med svarte detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min kommende mann har sett kjolen. Kanskje ikke så tradisjonelt, men jeg stoler veldig på hans mening og ville ikke kjøpe uten at han likte den. Det er tross alt han jeg vil være fin for på den store dagen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kommende mann har sett kjolen. Kanskje ikke så tradisjonelt, men jeg stoler veldig på hans mening og ville ikke kjøpe uten at han likte den. Det er tross alt han jeg vil være fin for på den store dagen ;)

Hm, rart av deg å vise kjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med på å plukke ut kjolen :-)

Hår/sminke visste han ikke hvordan så ut før på bryllupsdagen.

Jaja, ditt valg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor starter du en tråd hvor du spør om folk har vist kjolen før bryllupet, hvis du alikevel mener helt tydelig at det er rart å vise kjolen i forkant? for meg er ikke det rart, vi er alle forskjellige :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor starter du en tråd hvor du spør om folk har vist kjolen før bryllupet, hvis du alikevel mener helt tydelig at det er rart å vise kjolen i forkant? for meg er ikke det rart, vi er alle forskjellige :)

Skulle høre hva andre hadde gjort? Det overrasker meg at noen velger å spoile alt å faktisk å vise kjolen, kan man ikke ha noe bra å se fram til at han skal bli glad og overrasket når han ser den. Du vet du viser ikke noen hva du har kjøpt i julegave selv om du vil at de skal like den og at den skal Være det de liker. Endret av Mørksjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen, der har vi vel forskjellig syn. som flere skriver så har de kjøpt kjolen med mannen. i overskriften spør du, og da regner jeg med at du er ute etter forskjellige svar istedenfor å belære de av oss som har tatt et annet valg enn deg. jeg gleder meg ikke mindre til bryllupet av den grunn, så for min del er ingenting spolert. lykke til med din dag!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

igjen, der har vi vel forskjellig syn. som flere skriver så har de kjøpt kjolen med mannen. i overskriften spør du, og da regner jeg med at du er ute etter forskjellige svar istedenfor å belære de av oss som har tatt et annet valg enn deg. jeg gleder meg ikke mindre til bryllupet av den grunn, så for min del er ingenting spolert. lykke til med din dag!

Takk <3 hvorfor viste du kjolen da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk <3 hvorfor viste du kjolen da?

Han ønsket å se den. Han var den av oss som hadde de mest spesifikke ønskene for bryllupet. Siden det betydde mye for ham, og han ønsket å ta del i jakten på den perfekte kjolen, så syns jeg det var flott å ha ham med. Han var involvert i det meste av planleggingen, og jeg syns det var fantastisk at han var så involvert så jeg slapp å ordne alt alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsket å se den. Han var den av oss som hadde de mest spesifikke ønskene for bryllupet. Siden det betydde mye for ham, og han ønsket å ta del i jakten på den perfekte kjolen, så syns jeg det var flott å ha ham med. Han var involvert i det meste av planleggingen, og jeg syns det var fantastisk at han var så involvert så jeg slapp å ordne alt alene.

Ok :/ I still dont get it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vist han kjolen. Ser ikke på det som noe stort øyeblikk. Jeg er ikke en forundringspakke som han skal åpne opp på bryllupsdagen, synes slikt er tøys.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vist han kjolen. Ser ikke på det som noe stort øyeblikk. Jeg er ikke en forundringspakke som han skal åpne opp på bryllupsdagen, synes slikt er tøys.

Jo, det er nettopp det du er:) Gleden er den du oftes ikke vet skal komme <3

Tok du på deg kjolen :O?

Endret av Mørksjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nettopp det du er:) Gleden er den du oftes ikke vet skal komme <3

Tok du på deg kjolen :O?

Nei heldigvis er jeg ikke det :) Han vet hva han har og får, en kjole gjør ingenting fra eller til ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis er jeg ikke det :) Han vet hva han har og får, en kjole gjør ingenting fra eller til ;)

Jaja, kjedelig er det, har hørt flere historier om slike hendelser. løgn historier og falske bilder av en kjedelig kjole er bedre og overraske han enormt Endret av Mørksjokolade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...