Gå til innhold

Bordplassering! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I den familien jeg gifter meg inn i er det noen familiemedlemmer som virkelig er ganske - hva skal jeg si - ufyselige til tider (vulgære er kanskje et bedre ord...), og det er både jeg og min kommende mann helt enige i. Men, de må inviteres, de er tross alt familie, og det kommer til å bli enorme ramaskrik hvis ikke, derfor så gjør vi det. Men hvordan i all verden skal vi plassere dem rundt bordene? Vi skal ha små bord med åtte på hver, og jeg unner virkelig ikke noen andre å sitte på samme bord som dem...hva i all verden gjør jeg med det? Jeg innser at jeg antakelig bare må plassere noen stakkars mennesker sammen med dem, men kanskje kaaaaanskje noen andre har noen gode ideer? :)



Anonymous poster hash: 110d4...06f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville plassert dem med de som kjener dem fra før og kan tåle kommentarene/har humørsans.



Anonymous poster hash: f90cc...e11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har puttet alle de "fæle" på samme bord. De kjenner hverandre dog.



Anonymous poster hash: 32dae...322
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er veldig høylytte så er det kanskje dumt å sette alle de på samme bord, for da kan det jo "ta av" etterhvert... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg ville satt alle de fæle på samme bord. Ja, det kan hende de fyrer hverandre opp, men det er bedre enn at de forpester nesten alle bordene. Håper for din del at de ikke er mange nok til å fylle et helt bord. Fyll på med nær familie av dem?



Anonymous poster hash: 518c6...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...