Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte igjen brudebuketten da vi skulle dra på bryllupsreise rett etter mottagelsen. Heldigvis fikk vi en til å komme kjørende etter oss med den så jeg fikk den igjen på havnen før vi gikk ombord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt en stund nå å lest igjennom hele denne tråden!
Jeg er "bare" forlover, men her var det mange tips jeg kan hjelpe bruden med :D

Et tips jeg kan komme på er å kjøpe Telys som varer i 8-timer!

Så slipper man stresse med å fyre opp nye etter et par timer! Fås ihvertfall på Europris i 50-pack, bruker disse hjemme, supre!

Endret av Teardrop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 7 måneder senere...

Denne var nyttig! Her er mye bra tips og "advarsler" hehe. Dagen er i august 2015, og kjenner allerede at det er godt å få notert seg slike ting man lett glemmer:) creds til trådstarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo legge til det vi faktisk glemte til selve dagen, nå som vi er gift :)

Vi hadde nattmat og en hel haug av kaker, så det var ingen som sultet. Men for meg som har en del matintoleranser så hadde jeg planlagt å kjøpe inn en del chips og saltstenger, det skulle handles inn dagen før, men det ble glemt. Egentlig bare for meg at det ble kjipt :)

Ellers er det lurt å ha et par vinåpnere tilgjengelig hvis vinen skal stå tilgjengelig på bordet.

Det er det eneste vi glemte, så jeg vil si at feiringen gikk som smurt! :)



Anonymous poster hash: 1955c...01f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte igjen brudebuketten da vi skulle dra på bryllupsreise rett etter mottagelsen. Heldigvis fikk vi en til å komme kjørende etter oss med den så jeg fikk den igjen på havnen før vi gikk ombord :)

Nå spør jeg kanskje dumt men er det vanlig å ta med brudebuketten på bryllupsreisen?

Anonymous poster hash: d55ba...0dc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var brudepike som 8-åring og trøkket på kjolen min... Den revnet langs magen og ingen hadde med sikkerhetsnåler eller liknende... Kan være kjekt å huske på :)Som gjest også, skulle det skje noe... :)

Anonymous poster hash: f97c9...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spør jeg kanskje dumt men er det vanlig å ta med brudebuketten på bryllupsreisen?

Anonymous poster hash: d55ba...0dc

Det vet jeg ikke men vi skulle fly rett avgårde på bryllupsreise, og dro avgårde i full brudestas. Altså brudekjole inn på flyet og sånn. Og da ville jeg jo ha buketten min. Og så skulle vi reise videre på cruise og ha en stor middag dagen etter vielsen, og da ville jeg ha buketten min. Men det viktigste grunnen var nok at jeg ønsket å legge buketten på lillesøsters grav, noe vi gjorde sammen da vi kom frem dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Nå spør jeg kanskje dumt men er det vanlig å ta med brudebuketten på bryllupsreisen?

Anonymous poster hash: d55ba...0dc

Jeg har ikke hørt om dette :) Jeg fikk min hjem etter noen dager, et familiemedlem tok vare på den mens vi var på hotell + fikk ordnet litt til hjemme etter den hektiske perioden før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- vi giftet oss ganske langt unna der vi bor, så om jeg skulle ha fått buketten med hjem og fått lagt den på graven måtte jeg ta den med meg. Det var igrunn aldri noe tema å reise uten heller, vi bare gjorde det sånn. Funket bra for oss, men jeg hadde ikke noen gigantisk bukett heller da. Og så hadde kjæresten min laget den selv, så den var kanskje ekstra spesiell .. ? <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Småting, men jeg glemte å prøve strømpebuksa, så den rullet ned hele tiden. Tror ingen så det, men det var utrolig irriterende. :fnise:

Glemte også å kjøpe sminkefjerner for vannfast maskara. Bruker det så sjelden, så det beste av to onder var å gå til frokost på hotellet dagen derpå med bryllupssminken.

Så noen glemte å ta bilder med nære venner/familie, og det er lurt å huske! :Nikke: Glemte det på en annen stor dag, og angrer sånn på det. Husket det heldigvis i bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte igjen brudebuketten da vi skulle dra på bryllupsreise rett etter mottagelsen. Heldigvis fikk vi en til å komme kjørende etter oss med den så jeg fikk den igjen på havnen før vi gikk ombord :)

Hva i alle dager skulle du ha med buketten for?

Aldri hørt om at noen tar med bukett på bryllupsreisen.

Anonymous poster hash: e5789...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skulle du ha med buketten for?

Aldri hørt om at noen tar med bukett på bryllupsreisen.

Anonymous poster hash: e5789...fac

Glem det. Ser at du har svart over.

Syns det er merkelig å ta med på fly osv ;)

Men forklaringen med graven til lillesøster syns jeg var veldig fin :)

Anonymous poster hash: e5789...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...