Gå til innhold

Det mest kinky/vågale/ekstreme du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SweetSunshine

og blitt fingret til orgasme mens jeg selv kjørte bil i 120 km\t på E6. Heftig opplevelse. Anonymous poster hash: 4d97d...886

Ikke ok. Heftig for deg, men ikke for andre hvis det skulle skje noe.

Endret av SweetSunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert veldig heftig og spennende, men dessverre er dette en god oppskrift for en ung tenåring på å bli misbrukt og i verste fall bortført av gamle griser..... Vil fraråde slike "stevnemøter" på det sterkeste for unge jenter.

Anonymous poster hash: 6d11e...274

Takk for at du bidrar til å stigmatisere alle voksne menn som potensielle overgripere. Selv når det er to samtykkende voksne (man er ingen ung tenåring når man er 18, men myndig) som møtes for sex. Dumskalle!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med eksen et par ganger ved et vann, hvor folk pleier å bade + det var en tursti rett i nærheten, så folk kunne ha kommet helt plutselig ut av det blå. Og så hadde jeg sex med eksen i en bil et par ganger, hvor det var hus rundt om. Kunne nok ikke gjort de tingene igjen, men gjort er gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt min beste venn, som er homofil, pule meg i rumpa.

Jeg har skrevd og vist frem musa for sju personer da vi spilte klespoker.

Jeg har uforvarende blitt en del av noens sex-undervisning på en fuktig ONS. Morgenen etter våknet jeg av at jeg måtte ligge med en syttenåring.



Anonymous poster hash: 371c1...70b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hyttetur med noen venner. Ble litt alkohol og som de fleste vet så blir man tøff av alkohol... :rodme: Da ga jeg x'en en avsugning mens alle stod og såg på.

Har også hatt sex i russebil (ble tatt på fersken), i telt der vi har ligget flere, offentlig toalett, bil (med og uten fart), tlf sex med fremmede og i stallen. Ble faktisk fingret en gang mens jeg satt på hesten også. Kjæresten satt bak meg på hesten. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg hadde et meget hett og intenst forhold til en gutt som var veldig mange år yngre enn meg. Beste og meste sexen jeg har hatt hittil :) Han tente meg noe voldsomt, bare han så på meg var jeg klar, og skal vel innrømme at jeg har et lite håp om å få oppleve det igjen.

Anne lise?

Anonymous poster hash: 78d1d...b31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 21 år og knulla en gammel kjerring på 58. Det er kinky det!

Anonymous poster hash: 120d1...c74

Du må passe på å ikke bli utnyttet! Stor aldersforskjell = utnytting, uansett om det var frivillig eller ei. Du vet ikke ditt eget beste!

(KG-logikk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Trekant en rekke ganger (MKK), firkant én gang (MKKK, skulle gjerne prøvd MMKK), en god del BDSM, offentlige steder... Kommer ikke på mer i farta.

Anonymous poster hash: e7364...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet hos min tidligere kjæreste, vi var 19. Knulla henne før vi la oss. Gikk så ned på do en halvtimes tid etter på, møtte moren hennes (41 år) som kun hadde på seg en truse og bh.
Litt klein stemning men det endte med at hun sugde meg litt (uten at jeg hadde vasket meg etter sex med datteren) og jeg fingret henne, får jeg kom.

Utrolig men sant. Blir ekstremt kåt hver gang jeg tenker tilbake på når jeg så moren på kne, suge pikken min som nettopp hadde vært inne i hennes våte datter! :O

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å solet meg alene på svalbarene like ved meg da det kom en vakker dame og la seg ett stykke unna. Lå i sola å ble kåt, så jeg gikk bort og spurte om jeg kunne få onanere for henne. Hun sa ja!

Jeg runket og sprutet på magen min, så utvekslet vi ett par ord og jeg gikk.

Takk til den deilig damen som faktisk sa ja :)



Anonymous poster hash: 78d1d...b31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en kar på en sexdatingside på nettet og chattet noen ganger, før han kom hjem til meg og hentet meg for å ta meg med på swingersklubb hvor jeg hadde sex med flere samtidig. Deilig opplevelse faktisk. Har også testet ut bl.a fisting og sex med langt eldre og også langt yngre menn, og blitt fingret til orgasme mens jeg selv kjørte bil i 120 km\t på E6. Heftig opplevelse. Anonymous poster hash: 4d97d...886

Fint du setter andre trafikkanters liv i fare, mens du tester ut sexlivet ditt. Rimelig ego.

Anonymous poster hash: aac04...5d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en kar på en sexdatingside på nettet og chattet noen ganger, før han kom hjem til meg og hentet meg for å ta meg med på swingersklubb hvor jeg hadde sex med flere samtidig. Deilig opplevelse faktisk. Har også testet ut bl.a fisting og sex med langt eldre og også langt yngre menn, og blitt fingret til orgasme mens jeg selv kjørte bil i 120 km\t på E6. Heftig opplevelse.

Anonymous poster hash: 4d97d...886

idiot!

Anonymous poster hash: 5950a...683

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder sex? Fortell! :)

Anonymous poster hash: 24860...9b1

-sex på do på en ferje.

-bak en kirkegård,

-skog en hel haug med ganger.

-barnehage

-skole

-random do på et senter.

-bil

-vann.

-bak en busk midt i byen.

jah., det jeg kommer på nå :P

Anonymous poster hash: 4ade3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-sex på do på en ferje.

-bak en kirkegård,

-skog en hel haug med ganger.

-barnehage

-skole

-random do på et senter.

-bil

-vann.

-bak en busk midt i byen.

jah., det jeg kommer på nå :P

Hmm er dette Milli Beatrix eller flinkeceline? :P;)

Anonymous poster hash: 78d1d...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope;) its me :P

En hel haug av ganger i skogen? Er det ett treffsted eller bare er du veldig glad i å ha sex i skogen? :P

Anonymous poster hash: 78d1d...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En hel haug av ganger i skogen? Er det ett treffsted eller bare er du veldig glad i å ha sex i skogen? :P

Anonymous poster hash: 78d1d...b31

hahahaha xD nai sei d, sko ver me ein ein gang... åsså traffs me dr, sp blei d bare ein plass me ofta va xD hahah

Anonymous poster hash: 4ade3...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne lise?

Anonymous poster hash: 78d1d...b31

Beklager, jeg er ikke Anne Lise :)

Anonymous poster hash: 015d8...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perverse mennesker! Sex er privat og skal skje mellom ektefeller hjemme på soverommet! Blir så oppgitt av moderne generasjonen.....................

Anonymous poster hash: a5c44...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt fingret i kirka. Av en jente.

Hadde også sex med jenta og en gutt i bakrommet på samme kirke.



Anonymous poster hash: 53b8c...83a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...