Gå til innhold

Alien film


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en romvesen film for noen år siden. Vet ikke hva den heter, og husker heller ikke mye av handlingen (Var ganske liten når jeg så den). Tror den handlet om noen romvesen som minnet ganske mye om sjøstjerner som først var små, så ble de større og større etter hvert. Har noen av dere sett denne filmen. Plis si hva den heter😊

Anonymous poster hash: 9941b...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alien-filmene?

Ikke at de ligner så mye på sjøstjerner når de er små men. ligner vel mer på noen ekle fingre med en kropp.

Anonymous poster hash: df273...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ja.

Artig film. Ikke akkurat noe å ta seriøst, men god komikk.

Det var i alle fall aliens som var veldig små og ble større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i alle fall aliens som var veldig små og ble større.

Men de var ikke akkurat sjøsterner da de begynte.

TS gir for lite informasjon til at det er mulig å si noe om hva slags film det kan ha vært.

Så TS, hva med å fortelle litt mer? Hvor var disse aliens? På jorden, på en annen planet, i havet, i et romskip? Fant handlingen sted i vår tid, en alternativ virkelighet, eller 4000 år inn i fremtiden? Var det en europeisk, amerikansk eller asiatisk film? Var det snille eller slemme aliens? Ble noen spist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de var ikke akkurat sjøsterner da de begynte.

TS gir for lite informasjon til at det er mulig å si noe om hva slags film det kan ha vært.

Så TS, hva med å fortelle litt mer? Hvor var disse aliens? På jorden, på en annen planet, i havet, i et romskip? Fant handlingen sted i vår tid, en alternativ virkelighet, eller 4000 år inn i fremtiden? Var det en europeisk, amerikansk eller asiatisk film? Var det snille eller slemme aliens? Ble noen spist?

Det var på jorden. Tror handlingen var i nåtid (det er noen år siden jeg så filmen).

Romvesenet hadde et hull på undersiden der en mann ble sugd opp.

Anonymous poster hash: 9941b...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på jorden. Tror handlingen var i nåtid (det er noen år siden jeg så filmen).

Romvesenet hadde et hull på undersiden der en mann ble sugd opp.

Anonymous poster hash: 9941b...89b

Da tror jeg det er "Evolution".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg det er "Evolution".

Nei det er ikke den

Anonymous poster hash: 9941b...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...