Gå til innhold

Hvem bør erstatte Ingrid i Nytt på Nytt?


Nevian

Anbefalte innlegg

Jeg lette akkurat etter en tråd om dette! Ohhh, synes det er vanskelig... Kanskje Pernille Sørensen?

Anonymous poster hash: fd31f...36b

Hun er så korrekt og kjedelig norsk at det bare er trist. Hun er så oppbrukt og lite interessant. Kjedelig mann har hun også...de er too much.

Gi meg heller Anne Kath eller Marit Åslein.

Anonymous poster hash: 3b370...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kan noensinne erstatte Anne Kat Herland uansett. Nytt på nytt tapte seg etter hun slutta. Syns de bare likegodt kan gi seg med hele programmet

Jeg savner også Anne Kat. Hun er skarp og vittig, samtidig som hun kunne flørte ganske overbevisende med blondine-imagen. Det satte også en ekstra spiss på kongestoffet at hun faktisk var exen til Ari Behn. Så hver gang han dreit på leggen, visste hun nøyaktig hva det handla om. "Been there, done that. I feel your pain!"

Men jeg syns hun blei liksom litt aggressiv etter at hun gikk ned i vekt. ER det noe i de derre "lean, mean"-ordtaka, likevel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun som er litt ung? Hun med det mørke håret. Husker ikke hva hun heter. Tror hun er 25 eller 26. Men hun er kanskje for ung for nytt på nyttm hun er iallefall veldig morsom

Da må hun i tilfelle farge håret. Det står i vedtektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...