Gå til innhold

Hvem bør erstatte Ingrid i Nytt på Nytt?


Nevian

Anbefalte innlegg

Ingrid Gjessing Linhave slutter i Nytt på Nytt. Spørsmålet er selvsagt - hvem bør komme inn i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lette akkurat etter en tråd om dette! Ohhh, synes det er vanskelig... Kanskje Pernille Sørensen?

Anonymous poster hash: fd31f...36b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille Sørensen! Helt klart. Hvis Henriette Steensrup får den blir jeg oppriktig lei meg.. Orker ikke mer dåsehumor nå, grøss

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid Gjessing Linhave slutter i Nytt på Nytt. Spørsmålet er selvsagt - hvem bør komme inn i stedet?

Jeg tar jobben!

Anonymous poster hash: fa2c2...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pernille, er det deg?

:ler:

Nei, det er ikke Pernille.

Anonymous poster hash: fa2c2...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal helt sikkert erstatte henne med en kvinne igjen, og da er Pernille Sørensen mitt soleklare førstevalg. Hvis det ikke blir henne er det nødt til å skyldes at hun ikke har tid eller lyst, et så klart førstevalg synes jeg at hun burde være.

Hvis Anne-Kat. mot formodning skulle være interessert i å komme tilbake hadde det også vært en fin løsning, men det er vel ikke så store sjanser for det. Lenge siden hun har vært med, men hun og Knut hadde jo en fin dynamikk.



Anonymous poster hash: a21a0...b58
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sysn egentlig stort sett alle andre komiker damer er morsommere enn Ingrid, så hvem som helst for min del, men liker Pernille Sørensen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan noensinne erstatte Anne Kat Herland uansett. Nytt på nytt tapte seg etter hun slutta. Syns de bare likegodt kan gi seg med hele programmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal helt sikkert erstatte henne med en kvinne igjen, og da er Pernille Sørensen mitt soleklare førstevalg. Hvis det ikke blir henne er det nødt til å skyldes at hun ikke har tid eller lyst, et så klart førstevalg synes jeg at hun burde være.

Hvis Anne-Kat. mot formodning skulle være interessert i å komme tilbake hadde det også vært en fin løsning, men det er vel ikke så store sjanser for det. Lenge siden hun har vært med, men hun og Knut hadde jo en fin dynamikk.

Anonymous poster hash: a21a0...b58

Likte henne litt før, nå tror jeg alderen henne har tatt henne igjen (mtp. humor).

Sier Pernille Sørensen jeg også, tror hun hadde passet godt inn der.

Anonymous poster hash: f1760...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE PERNILLE SØRENSEN, NEI, DET VIL ØDELEGGE PROGRAMMET, HUN ER SÅ PLAGSOM



Anonymous poster hash: af420...8ca
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille er jo så gjennomført snill og omtenksom. Burde det ikke være en person som har en litt småslem kvalitet over seg? Så lenge det ikke blir Sigrid Tusvik er jeg fornøyd. Ser Nettavisa foreslår Lisa Tønne. Det kan jeg støtte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille er jo så gjennomført snill og omtenksom. Burde det ikke være en person som har en litt småslem kvalitet over seg? Så lenge det ikke blir Sigrid Tusvik er jeg fornøyd. Ser Nettavisa foreslår Lisa Tønne. Det kan jeg støtte.

Lisa Tønne er kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Sigrid Bonde Tusvik, men etter kommentarene på en artikkel jeg så om det på en nettaviser å dømme- er det ikke særlig mange som er enige med meg ;)

Eller kommentaren til Nevian over her. Hehe.

Endret av *Emma*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne litt før, nå tror jeg alderen henne har tatt henne igjen (mtp. humor).

Sier Pernille Sørensen jeg også, tror hun hadde passet godt inn der.

Anonymous poster hash: f1760...278

Det kan godt hende, jeg har ikke sett henne på en stund. Pernille er som sagt førstevalget mitt, jeg bare tenkte litt på hvilke andre man kunne hatt dersom det ikke blir henne. Det er jo litt utplukket blant norske, kvinnelige komikere, det var derfor jeg landet på gjenbruk som andrevalg :)

Anonymous poster hash: a21a0...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende, jeg har ikke sett henne på en stund. Pernille er som sagt førstevalget mitt, jeg bare tenkte litt på hvilke andre man kunne hatt dersom det ikke blir henne. Det er jo litt utplukket blant norske, kvinnelige komikere, det var derfor jeg landet på gjenbruk som andrevalg :)

Anonymous poster hash: a21a0...b58

Hva med hun som er litt ung? Hun med det mørke håret. Husker ikke hva hun heter. Tror hun er 25 eller 26. Men hun er kanskje for ung for nytt på nyttm hun er iallefall veldig morsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille Sørensen, helt klart, men okey om Linn Skåber, Anne-Kat kommer tilbake, absolutt.

Men kommer linselusene Else Kåss Furuseth eller Sigrid Bonde Tusvik så er det over med nytt på nytt for min del, samme om Lisa Tønne. Nei, da gidder jeg ikke å se på.



Anonymous poster hash: b54f8...fb4
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...