Gå til innhold

Jeg liker ikke How I Met Your Mother.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så dårlig at du tydeligvis har sett alle ni sesongene?

Anonymous poster hash: baab3...67b

Man trenger ikke se ni sesonger for å se siste episode. :P

Anonymous poster hash: ec4b2...aee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett noen av episodene i denne serien og kommer neppe til å se hele serien for å si det slik, liker bedre "Friends" men det er jo en del av oppveksten min slik sett, selv om det også har tapt seg.

Den britiske serien "Coupling" er uansett bedre enn de to overnevnte for meg med god margin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en genial serie, men alle med respekt for seg selv har boikottet den nå pga. avslutningen.



Anonymous poster hash: bc8b1...2d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien i starten. Men så ble det liksom så mye tull. Syngegreier, overdrevne fantasisekvenser, osv. Det ble for dumt, og det er jo hele tiden. Jeg holder på med siste sesongen nå bare for å ha sett det. Men jeg synes ikke det er morsomt.

Da synes jeg at Big Bang Theory, Raising Hope, Two and a half men, og Boston Legal er mye morsommere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hverken "how I met your mother", "bing bang theory" eller "two and a half men".

Kunne se et par episoder av "friends", men egentlig ganske kjedelig.

"One three hill"? Don't get me started...



Anonymous poster hash: 899a9...6e5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns og at serien er oppskrytt, samboer syns det og.Anonymous poster hash: 2e679...54f

Jeg og synes det. Katten til naboen synes også det.

Anonymous poster hash: fcdfe...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig at du tydeligvis har sett alle ni sesongene?

Anonymous poster hash: baab3...67b

Haha, nei. Jeg har utsnitt av flere sesonger, og avslutningen. Altså, løsrevne episoder. Kanskje er den bedre dersom man ser den i kontekst? Jeg så siste episoden fordi jeg hørte venner som var fans klage på den. Liker å kunne litt om det jeg mener om ;)

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke serien heller, takler spesielt ikke de tre gutta.

Faktisk så er Barney den eneste jeg synes er noe morsom og tålelig i serien. De andre blir alt for ekstreme for min del.

Endret av daemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeskuffa sjæl.

Er skikkelig ihuga Friends-fan, og de har jo kopiert masse derifra.

Ingen serier med vennegjenger klarer å gjenskape dynamikken fra friends..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier å være ganske alt-etende av sitcoms, men HIMYM klarer jeg ikke like. Har gitt de utallige forsøk, men jeg hater de uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt mixed feelings når det gjelder serien. Når jeg begynte å se serien syns jeg det var ekstremt morsomt. Jeg så fram til hver episode, men så kom det til slutten av sesong 4 og etter det har det bare vært en stor snorrfest etter det andre.

De virkelig prøver for mye å være morsomme, med synge episoder, rett og slett dårlig acting fra skuespillerne.

siste sesongen var noe av det dårligste jeg har sett.

Men etter så mange sesonger så er det jo bare naturlig at humorn dabber av og de rett slett klarer ikke å holde samma humorn oppe.

Eneste serien jeg elsker gjennom sesong 1 til sesong 11 er Married with Children,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er elendig, klarer ikke mer enn 10 minutter.



Anonymous poster hash: f7859...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet litt med motivasjonen gjennom den første sesongen, men likte godt resten. Jeg har derimot aldri hatt for vane å "selge" det jeg liker eller ikke liker til venner og kjente. Regner med at de fleste klarer å finne ut hva de liker å se selv.

Om noen spør meg, så kan jeg godt anbefale ting utfra mine egne preferanser, men ellers er det kanskje like greit å finne noe man liker, i stedet for å like det andre liker hele tiden.



Anonymous poster hash: e8060...81a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...