Gå til innhold

Flaut å se Fifty shades?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samme tenkte jeg. Hadde nok ikke sett en slik film med mamma og pappa akkurat.

Jeg gikk automatisk utifra at AB skrev det med en dose ironi ;)

Man trenger ikke dra med seg mamma og pappa for å se den, TS lurte jo fælt på hvem man evnt skulle tatt med seg for å se en slik "flau" film. De fleste går vel med venner eller kjæreste.

Anonymous poster hash: 805c3...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

filmen inneholder ikke så mange sexscener om det er det du er redd for og sexscenene er ikke veldig grove:) jeg så den med mamma og en venninne



Anonymous poster hash: bbe69...6e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet å folk overanalyserer alt. Er jo sånne som dere som setter kvinner i en kategori som må beskyttes mot alt i verden. Hvorfor ikke bare se historien for det den er, nettopp en middelmådig historie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet å folk overanalyserer alt. Er jo sånne som dere som setter kvinner i en kategori som må beskyttes mot alt i verden. Hvorfor ikke bare se historien for det den er, nettopp en middelmådig historie..

Det er jo ikke det det er snakk om, det må da gå an å reflektere litt over den større konteksten og tenke litt forbi sin egen nese. Det er jo ikke for å beskytte noen, men for å bevisstgjøre folk om hva dette faktisk er og hvilke signaler det sender, når de tydeligvis ikke er i stand til å avdekke det selv.

Som brukere tidligere har beskrevet er det et håpløst dysfunksjonelt forhold som repsesenteres, og etter det jeg har forstått har filmen gjort om plotet, slik at det i filmen blir fremstilt som direkte voldtekt (etter det jeg har blitt forklart, har ikke sett den selv.)

Og dette menneskesynet (på både mannsrollen og kvinnen) skal liksom være "hipt" og kult og gøy? Og romantisk?!? Skal på kino og se en gøy film om voldtekt, sammen med familie, guriland så koselig altså! :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det det er snakk om, det må da gå an å reflektere litt over den større konteksten og tenke litt forbi sin egen nese. Det er jo ikke for å beskytte noen, men for å bevisstgjøre folk om hva dette faktisk er og hvilke signaler det sender, når de tydeligvis ikke er i stand til å avdekke det selv.

Som brukere tidligere har beskrevet er det et håpløst dysfunksjonelt forhold som repsesenteres, og etter det jeg har forstått har filmen gjort om plotet, slik at det i filmen blir fremstilt som direkte voldtekt (etter det jeg har blitt forklart, har ikke sett den selv.)

Og dette menneskesynet (på både mannsrollen og kvinnen) skal liksom være "hipt" og kult og gøy? Og romantisk?!? Skal på kino og se en gøy film om voldtekt, sammen med familie, guriland så koselig altså! :glare:

Lønner seg å se på tng man skal snakke om vet du. Hvis den filmen viste voldtekt, da er tydeligvis det jeg ble utsatt for noe helt annet.. Det er kanskje dysfunksjonelt på noen områder ja, men det er da snakk om to voksne mennesker som begge sier ja til alt. Ho har muligheten til å si nei når ho vil, men ho vil ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det var flaut å se den, så den med kjæresten min. Men jeg synes ikke den var spesielt bra



Anonymous poster hash: 0335f...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Fifthy shades of Grey er vel bare romantisk fordi den mannlige hovedrollen er en milliardær. Hvis denne karakteren hadde bodd i en gammel falleferdig rønne og vært lutfattig, så ville dette sannsynligvis vært en episode fra Criminal Minds..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...