Gå til innhold

Bloggerne 3


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Thoughts? Nå er det to nye jenter også. Blir lite tv tid for hver enkelt person på bare 22 minutter nå som de er 5 stk.. :klo:. Skulle ønske det varte litt lenger enn 22 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit, det glemte jeg. Når går det i reprise?



Anonymous poster hash: 03d33...0de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo dobbel episode i dag?



Anonymous poster hash: a1c5f...e6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten aldri hørt om Chioma før? Hvem er hun?



Anonymous poster hash: a1c5f...e6d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var to episoder i dag ja :) Vet ikke når det er reprise, men kan se det på sumo hvis en har :)
Har ikke hørt om Chioma før jeg heller, men tror hun er en beautyblogger?

Gøy med nye personer, liker Kristin :) Kunne godt tenke meg de fjerna Suzanne, er lei henne.. syns hun er så klein.. Enda kleinere er han typen/forloveden hennes :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad Eirin Kristiansen er borte :rodme:



Anonymous poster hash: 6c7b2...00c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er hun "kjendisbloggeren" egentlig med...? Aldri hørt eller sett henne før.



Anonymous poster hash: 22335...545
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun "kjendisbloggeren" egentlig med...? Aldri hørt eller sett henne før.

Anonymous poster hash: 22335...545

Kristin du mener? Hun har jo vært med på både Paradise Hotel og Robinssonekspedisjonen. Så har hun jo en ganske populær blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin du mener? Hun har jo vært med på både Paradise Hotel og Robinssonekspedisjonen. Så har hun jo en ganske populær blogg.

Nei, nei. Hun som "jakter på"/liker kjendiser, hun Chioma(?)..

Anonymous poster hash: 22335...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei. Hun som "jakter på"/liker kjendiser, hun Chioma(?)..

Anonymous poster hash: 22335...545

Åjaa, hun ja. Nei aner ikke hvorfor hun er med. Aldri hørt om henne jeg heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det opp, men får ikke sett i kveld.. Synes det er kjipt at de har tatt med Kristin, føler hun alltid gjør seg så til, er altfor mye og har allerede delt nok gjennom bloggen (de "let's talk about sex"-innleggene...). Og hun andre nye aner jeg ikke hvem er.. Nei, takke meg til Eirin ass.



Anonymous poster hash: 70712...b7c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det opp, men får ikke sett i kveld.. Synes det er kjipt at de har tatt med Kristin, føler hun alltid gjør seg så til, er altfor mye og har allerede delt nok gjennom bloggen (de "let's talk about sex"-innleggene...). Og hun andre nye aner jeg ikke hvem er.. Nei, takke meg til Eirin ass.

Anonymous poster hash: 70712...b7c

Enig med du. Jeg synes det er så teit med gamle realitydeltakere som egentlig har gått ut på dato for lengst, men som likevel desperat prøver å klamre seg fast til rampelyset. Det begynner å bli på grensen til patetisk når det faktisk er det tredje tv-konseptet hun er med på :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Enig med du. Jeg synes det er så teit med gamle realitydeltakere som egentlig har gått ut på dato for lengst, men som likevel desperat prøver å klamre seg fast til rampelyset. Det begynner å bli på grensen til patetisk når det faktisk er det tredje tv-konseptet hun er med på :P

Blir vel kanskje Skal vi danse på henne neste sesong da? Eventuelt kjendisversjon av Hele Norge baker etc.? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel kanskje Skal vi danse på henne neste sesong da? Eventuelt kjendisversjon av Hele Norge baker etc.? :P

Eller Masterchef :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Irriterende at hun Kristin er med. Har aldri likt henne. Det hun var med i PH var hun en mean girl og likte henne heller ikke i Robinson. Irriterende dialekt har hun å.

Glad hun Eirin er borte!

Hun var ikke så mean girl der som Dennis var mean boy der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva mener du?

Det var en episode der der han oppførte seg ganske rasistisk og ubehøvlet mot en annen fyr som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...