Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Vet det er tidlig, men gleder meg sykt til kommende sesong :hjerter:

Ryktene skal ha det til at innspillingen av sesong 7 i Mexico har startet! :Nikke:

Noen som vet/har hørt noe rykter om potensielle deltakere/tidligere deltakere som kommer tilbake??

Endret av ankara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ikke PH i mars eller noe?

Begynte 24. februar ifjor. Innspillingen har nettopp startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder skjorta mi på at en tidligere Farmen deltaker er med i årets Paradise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vedder skjorta mi på at en tidligere Farmen deltaker er med i årets Paradise ;)

Hvilken? Farmen Frank? <3

Anonymous poster hash: dc415...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken? Farmen Frank? <3

Anonymous poster hash: dc415...6bf

Håper det! Hehe, neida, men er en artig tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Labi blir sikkert invitert til å være deltaker i år også! Så kommer han til å løpe rundt, flexe muskler, slå seg på brystet med små ivrige apebrøl og skryte av hvor godt likt og høyt respektert han ble i pærra-14. Det hele ender med en spise/stirre-konkurranse der Labi prøver å gjøre seg skummel men ender opp med å tape. Nok en gang får man en tirade med faen-faen-faen og han forsvinner ut av hotellet med årets furteleppe og noen fortvilte stikk til de andre deltakerne.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labi blir sikkert invitert til å være deltaker i år også! Så kommer han til å løpe rundt, flexe muskler, slå seg på brystet med små ivrige apebrøl og skryte av hvor godt likt og høyt respektert han ble i pærra-14. Det hele ender med en spise/stirre-konkurranse der Labi prøver å gjøre seg skummel men ender opp med å tape. Nok en gang får man en tirade med faen-faen-faen og han forsvinner ut av hotellet med årets furteleppe og noen fortvilte stikk til de andre deltakerne.

For ikke å glemme at han må spise brødskive og gå med lue!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I love PH :)

Men please orker ikke mer Labi. For en idiot. Da vil jeg heller ha Simone der selv om jeg ikke kunne fordi kjerringa!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Håper produsentene tar det litt mer seriøst hvis det blir en ny mobbesesong. Håper virkelig noe av det fra siste sesong var manus. Stakkars AM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer IKKE til å se på hvis det bare skal være mobbing og dritt med i denne sesongen å. Da boikotter jeg hele PH Norge.

Synes PH DK og PH SE er bedre. Mer drama og mer spilling. Irriterende at de norske er på badeferie og får kjeft hvis en er taktisk. Så teit!!!

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jentene hadde så fine kropper. Ser ikke så veldig trente ut. Men når Simone får bli med, så kan vel hvem som helst bli med.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer IKKE til å se på hvis det bare skal være mobbing og dritt med i denne sesongen å. Da boikotter jeg hele PH Norge.

Nei, det var til tider grusomt ifjor. Stakkars AM og Aurora. I 2013-sesongen var det mye bedre, "de gode" mot "de onde", uvennskap og krangler. Men ikke mobbing og personangrep. 2013-sesongen er fortsatt tidenes sesong, med finalen som antiklimaks. I 2014 var det motsatt. Laber sesong med den beste og mest episke finalen EVER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...