Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter sesong 2 har jeg vært like skeptisk hvert år, men ender med å like det likevel - en det skal sies, når jeg ser klipp om igjen fra sesong 1 og 2 så har de en varme og en dynamikk der som de ikke har hatt siden. Jeg lurer på om det kan være på grunn av noe så enkelt som at man har helt blanke ark når et program er nytt, og innen sesong 3 så ligger det liksom tykt med forventninger på alle deltakerne, som ahr sett tidligere artister, og fra publikum som forventer mye hele tiden? Jeg synes iallfall det ofte gjelder andre serier, magien fra første og kanskje andre sesongen får man aldri igjen, det er mest genuint fra starten av når alle kan være mest seg selv uten forventninger satt av andre :)

Når det er sagt, Lene er ikke noe musikalsk vidunder, og det er alltid leit når opprinnelig pene jenter ødelegger ansiktene sine. OnklP er tydelig ukomfortabel, og jeg ble litt skuffet over uttalelsene hans i MANN der han sakket skit om de andre og om programmet.

Thom Hell og Jonas Fjeld er gullegode, og Inger Lise er superrutinert og virker utrolig åpen og sympatisk mot de andre artistene. Jordnær dame som ar opplevd mye. Silje Nergaard blir for glatt flinkis for meg, men for all del, talentfull i sin sjanger. Brøndbo er Brøndbo, kan tenke meg de er helt rå live da! Selv om det ikke er min sjanger musikk :)

Gleder meg til de kommende programmene, som sagt så ender jeg alltid opp med å kose meg ed lørdagene - synes konseptet er utrolig koselig, hvor man virkelig får en påminnelse at artister og er bare folk som deg og meg, med sine historier og svakheter og følelser. Bare jeg slipper Tone D. der, så er jeg happy. De kan godt koste på seg å ha artister MED musikalsk talent, for Norge har nemlig utrolig mange av dem, mer eller mindre kjente!



Anonymous poster hash: 41e01...87e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onkel P skal tolke Engler i sneen.Føler noen tar på seg litt for store sko,men jeg håper virkelig at han ikke ødelegger den.



Anonymous poster hash: 7b3a0...daf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Silje Nergaard.

Men synes hun ser så annerledes ut nå?

Anonymous poster hash: 46abd...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom hell sin versjon var såå fin jo :D Onkel p vikrer nesten litt som en 10klassing som skal ha skoleavslutning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Så langt:

Inger Lise Rypdal -Bra!

Thom Hell - kjedelig!

OnklP - Veldig bra vers, men refrenget blei helt fjernt.

Lene - Tøff, og best så langt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Bjarne var flink i kveld også.

Og Silje overrasket stort! Har ikke syns hun har gjort det så bra de andre kveldene, men i dag var hun rå!

Hun virka litt mer varm i trøya og komfortabel i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sesong 2 har jeg vært like skeptisk hvert år, men ender med å like det likevel - en det skal sies, når jeg ser klipp om igjen fra sesong 1 og 2 så har de en varme og en dynamikk der som de ikke har hatt siden.

Anonymous poster hash: 41e01...87e

Jeg er så enig! Mener til og med at i sesong 1 så hadde de hele det første programmet som et "bli kjent med hverandre" program? Eller husker jeg feil nå?

Nå syns jeg programmet er så "rett på" og man blir ikke kjent med artistene, de skraper litt i overflaten. Det er også veldig lite "interaksjon" imellom artistene i mellom lunsj og middag. Før jul så vi svenskenes variant av "hver gang vi møtes" og det var så mye varmere og lunere i tonen. De fant på mer sammen og de viste mer film fra de tingene. Nå virker artistene så "garderte" og alle har en sånn "hit, men ikke lenger" vegg.

Anonymous poster hash: c6622...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Synd ikke Styggen på ryggen kom ut før dette ble spilt inn. Trur Jonas Fjeld kunne lagd en skummel versjon av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dem alltid en som er ganske ung, mye yngre enn dem andre?

Sesong 1, vinni

Sesong 2, marion

Sesong 3, rybakk

Og sesong 4 nå, onklp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svitsja videre i tidligere sesonger, syntes det virka som at alle satt og grein hele tida.

Men denne gangen har jeg sett litt. Pga. Onkl P. Synes han virker så herlig!

Synes forresten det er merkelig så snevre en del folk er. Mange er såå positivt overrasket over hvor bra fyr han ser ut til å være. Trodde de virkelig at han var en kjempedust?

Ikke første gang folk blir helomvendte etter å ha blitt litt kjent med noen gjennom tv.. Bra de endrer syn på folk, men veldig trist at de tenker så mye dritt og gjør seg opp negativ mening om folk de ikke kjenner/har grunnlag for å mene noe særlig om.



Anonymous poster hash: 0d2fc...a81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har alle imponert i dag, venter spent på resten :)

Men lurer veldig på hva Onkel P er rusa på?! Eller er han bare veldig nervøs foran kamera?

Jeg har selv vært rusmisbruker og det var som å se meg selv på amfetamin...

Han er en fin fyr, så håper jo han bare er nervøs og utilpass..men skremmende kjent oppførsel :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter sesong 2 har jeg vært like skeptisk hvert år, men ender med å like det likevel - en det skal sies, når jeg ser klipp om igjen fra sesong 1 og 2 så har de en varme og en dynamikk der som de ikke har hatt siden. Jeg lurer på om det kan være på grunn av noe så enkelt som at man har helt blanke ark når et program er nytt, og innen sesong 3 så ligger det liksom tykt med forventninger på alle deltakerne, som ahr sett tidligere artister, og fra publikum som forventer mye hele tiden? Jeg synes iallfall det ofte gjelder andre serier, magien fra første og kanskje andre sesongen får man aldri igjen, det er mest genuint fra starten av når alle kan være mest seg selv uten forventninger satt av andre :)

Når det er sagt, Lene er ikke noe musikalsk vidunder, og det er alltid leit når opprinnelig pene jenter ødelegger ansiktene sine. OnklP er tydelig ukomfortabel, og jeg ble litt skuffet over uttalelsene hans i MANN der han sakket skit om de andre og om programmet.

Thom Hell og Jonas Fjeld er gullegode, og Inger Lise er superrutinert og virker utrolig åpen og sympatisk mot de andre artistene. Jordnær dame som ar opplevd mye. Silje Nergaard blir for glatt flinkis for meg, men for all del, talentfull i sin sjanger. Brøndbo er Brøndbo, kan tenke meg de er helt rå live da! Selv om det ikke er min sjanger musikk :)

Gleder meg til de kommende programmene, som sagt så ender jeg alltid opp med å kose meg ed lørdagene - synes konseptet er utrolig koselig, hvor man virkelig får en påminnelse at artister og er bare folk som deg og meg, med sine historier og svakheter og følelser. Bare jeg slipper Tone D. der, så er jeg happy. De kan godt koste på seg å ha artister MED musikalsk talent, for Norge har nemlig utrolig mange av dem, mer eller mindre kjente!

Anonymous poster hash: 41e01...87e

Jeg måtte jo google dette,og er helt enig med deg.Synes den han sa var veldig respektløst

Anonymous poster hash: 7b3a0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har alle imponert i dag, venter spent på resten :)

Men lurer veldig på hva Onkel P er rusa på?! Eller er han bare veldig nervøs foran kamera?

Jeg har selv vært rusmisbruker og det var som å se meg selv på amfetamin...

Han er en fin fyr, så håper jo han bare er nervøs og utilpass..men skremmende kjent oppførsel :/

Men da vet du vel at det gjerne kan føre med seg angst og andre psykiske lidelser da? :P Det er ikke akkurat vanskelig å se at fyren er full av angst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da vet du vel at det gjerne kan føre med seg angst og andre psykiske lidelser da? :P Det er ikke akkurat vanskelig å se at fyren er full av angst.

Selvfølgelig kan det være så enkelt også, er ikke bare bare å ha levd et hardt liv.

Som sagt syns jeg han så rusa ut, men håper jo for hans del det bare var snakk om nerver. Som selvfølgelig ikke er så rart å ha når en utleverer seg på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig kan det være så enkelt også, er ikke bare bare å ha levd et hardt liv.

Som sagt syns jeg han så rusa ut, men håper jo for hans del det bare var snakk om nerver. Som selvfølgelig ikke er så rart å ha når en utleverer seg på tv :)

Tror egentlig det stikker dypere enn "bare" nerver. Han er jo fra før av vant til å være i rampelyset, stå på scenen og utlevere seg, så ja, jeg tenker at det må være noe mer. For meg lyser det hvertfall angst lang vei. Virker som om han har problemer bare med å se folk i øynene.

Endret av Infinite
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig det stikker dypere enn "bare" nerver. Han er jo fra før av vant til å være i rampelyset, stå på scenen og utlevere seg, så ja, jeg tenker at det må være noe mer. For meg lyser det hvertfall angst lang vei. Virker som om han har problemer bare med å se folk i øynene.

Noe er det jo helt klart, men tror ikke jeg skal gjøre meg opp en bestemt mening om hva eller hvorfor, det er det bare han som har svar på ;)

Men tenker også i forhold til å utlevere seg..på scenen går jo artister ofte inn i en rolle, mens i dette programmet skal de være seg selv..dermed tenker jeg jo det kan være angst som du sier, men uansett hva han måtte slite med, håper han havner på rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemt av deg å anklage han for å være ruset!



Anonymous poster hash: caed7...7fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sesong 2 har jeg vært like skeptisk hvert år, men ender med å like det likevel - en det skal sies, når jeg ser klipp om igjen fra sesong 1 og 2 så har de en varme og en dynamikk der som de ikke har hatt siden. Jeg lurer på om det kan være på grunn av noe så enkelt som at man har helt blanke ark når et program er nytt, og innen sesong 3 så ligger det liksom tykt med forventninger på alle deltakerne, som ahr sett tidligere artister, og fra publikum som forventer mye hele tiden? Jeg synes iallfall det ofte gjelder andre serier, magien fra første og kanskje andre sesongen får man aldri igjen, det er mest genuint fra starten av når alle kan være mest seg selv uten forventninger satt av andre :)

Når det er sagt, Lene er ikke noe musikalsk vidunder, og det er alltid leit når opprinnelig pene jenter ødelegger ansiktene sine. OnklP er tydelig ukomfortabel, og jeg ble litt skuffet over uttalelsene hans i MANN der han sakket skit om de andre og om programmet.

Thom Hell og Jonas Fjeld er gullegode, og Inger Lise er superrutinert og virker utrolig åpen og sympatisk mot de andre artistene. Jordnær dame som ar opplevd mye. Silje Nergaard blir for glatt flinkis for meg, men for all del, talentfull i sin sjanger. Brøndbo er Brøndbo, kan tenke meg de er helt rå live da! Selv om det ikke er min sjanger musikk :)

Gleder meg til de kommende programmene, som sagt så ender jeg alltid opp med å kose meg ed lørdagene - synes konseptet er utrolig koselig, hvor man virkelig får en påminnelse at artister og er bare folk som deg og meg, med sine historier og svakheter og følelser. Bare jeg slipper Tone D. der, så er jeg happy. De kan godt koste på seg å ha artister MED musikalsk talent, for Norge har nemlig utrolig mange av dem, mer eller mindre kjente!

Anonymous poster hash: 41e01...87e

Link?

Anonymous poster hash: caed7...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...