Gå til innhold

Anno på NRK


Riskrem

Anbefalte innlegg

For en snodig skrue han Enok er - selvinnsikt er oppskrytt :fnise:

Han er jo best i alt men får jo ikke til noe jo :fnise:



Anonymous poster hash: 08ec4...89c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig ikke at Malin taper svenneoppdraget med vilje... Da lander jo aldri Enok.

Ellers liker jeg serien, godt med litt mindre drama enn i Farmen ol, håper det fortsetter sånn.

Endret av Tia Maria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enok var jo hundre prosent sikker på å vinne idag, kom visst som lyn fra klar himmel at han tapte :fnise:



Anonymous poster hash: 9bd39...351
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enok var jo hundre prosent sikker på å vinne idag, kom visst som lyn fra klar himmel at han tapte :fnise:

Anonymous poster hash: 9bd39...351

Det var vel bare 90 prosent, var det ikke det da? Reagerte på det siden det ikke ligner Enok å være så ydmyk :)

Og stakkars "bøllen" Claus terget på seg damene, haha.

Anonymous poster hash: 7cf2e...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel bare 90 prosent, var det ikke det da? Reagerte på det siden det ikke ligner Enok å være så ydmyk :)

Og stakkars "bøllen" Claus terget på seg damene, haha.

Anonymous poster hash: 7cf2e...559

Haha ja han var jo veldig ydmyk når han sa han bare hadde 90 % sjangse på å vinne :fnise: Som jeg koser meg hver gang han taper. Han ser ikke ut til å skjønne noen verdens ting :fnise:

De damene er jo veldig nærtagende også da. Claus er ikke akkurat mye bølle :P

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et skjegg på han ene. Ikke særlig lekkert :fnise:

Men ja minner meg veldig om Farmen dette programmet. Har kun sett 2-3 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Klaus godt i starten. Men så virka det jo som at han plutselig fikk seg en kakk i hodet. Greit å være litt tøysete, men han viste rett og slett en ganske barnslig side.

Og hun der trønderen virker som at hun bare vil piske opp grums, og fucke til stemningen.

Og måten hun snakker til folk på... F.eks. da det var snakk om å snekre, gutta mot jentene, spurte hun "Har noen av dere snekra før?".. Så sa hun fra Bergen "Jeg kunne godt tenke meg å prøve... Faren min er snekker.."

"Men nå snakker vi ikke om faren din. KAN DU Å SNEKRE??" Dama er lærer, skulle tro hun kunne være litt mildere i tonen....



Anonymous poster hash: a31de...4aa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Klaus godt i starten. Men så virka det jo som at han plutselig fikk seg en kakk i hodet. Greit å være litt tøysete, men han viste rett og slett en ganske barnslig side.

Og hun der trønderen virker som at hun bare vil piske opp grums, og fucke til stemningen.

Og måten hun snakker til folk på... F.eks. da det var snakk om å snekre, gutta mot jentene, spurte hun "Har noen av dere snekra før?".. Så sa hun fra Bergen "Jeg kunne godt tenke meg å prøve... Faren min er snekker.."

"Men nå snakker vi ikke om faren din. KAN DU Å SNEKRE??" Dama er lærer, skulle tro hun kunne være litt mildere i tonen....

Anonymous poster hash: a31de...4aa

Er der hun med det oransje håret?

Anonymous poster hash: 56637...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Klaus godt i starten. Men så virka det jo som at han plutselig fikk seg en kakk i hodet. Greit å være litt tøysete, men han viste rett og slett en ganske barnslig side.

Og hun der trønderen virker som at hun bare vil piske opp grums, og fucke til stemningen.

Og måten hun snakker til folk på... F.eks. da det var snakk om å snekre, gutta mot jentene, spurte hun "Har noen av dere snekra før?".. Så sa hun fra Bergen "Jeg kunne godt tenke meg å prøve... Faren min er snekker.."

"Men nå snakker vi ikke om faren din. KAN DU Å SNEKRE??" Dama er lærer, skulle tro hun kunne være litt mildere i tonen....

Anonymous poster hash: a31de...4aa

Hu er ei skikkelig sur'fitte :P Bare baksnakker og er gretten. Ingen ting galt med Claus, men han har fått hennes vrede over seg, så da blir han jo et problem siden hun kakler så ille. Hun er sikkert bare sur fordi Claus ikke prøver å komme seg i trusa på henne :P

Så ingen overaskelse over at hun ble valgt ut av gutta ;)

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Klaus godt i starten. Men så virka det jo som at han plutselig fikk seg en kakk i hodet. Greit å være litt tøysete, men han viste rett og slett en ganske barnslig side.

Og hun der trønderen virker som at hun bare vil piske opp grums, og fucke til stemningen.

Og måten hun snakker til folk på... F.eks. da det var snakk om å snekre, gutta mot jentene, spurte hun "Har noen av dere snekra før?".. Så sa hun fra Bergen "Jeg kunne godt tenke meg å prøve... Faren min er snekker.."

"Men nå snakker vi ikke om faren din. KAN DU Å SNEKRE??" Dama er lærer, skulle tro hun kunne være litt mildere i tonen....

Anonymous poster hash: a31de...4aa

Hun ble valgt nå da! Så veldig greit, liker henne ikke egentlig. Håper hun taper konkurransen

Anonymous poster hash: 1037e...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu er ei skikkelig sur'fitte :P Bare baksnakker og er gretten. Ingen ting galt med Claus, men han har fått hennes vrede over seg, så da blir han jo et problem siden hun kakler så ille. Hun er sikkert bare sur fordi Claus ikke prøver å komme seg i trusa på henne :P

Så ingen overaskelse over at hun ble valgt ut av gutta ;)

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

Ingen vil i trusene på hverandre der inne tror jeg ... :fnise: I går fikk de mulighet til å dusje,og det var vel første gang på flere uker.

Claus er kjekk han,litt barnslig men ikke noe vondt i han så trønderen må jekke seg ned. Håper hun ryker ut i morgen.

Anonymous poster hash: 8821e...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil i trusene på hverandre der inne tror jeg ... :fnise: I går fikk de mulighet til å dusje,og det var vel første gang på flere uker.

Claus er kjekk han,litt barnslig men ikke noe vondt i han så trønderen må jekke seg ned. Håper hun ryker ut i morgen.

Anonymous poster hash: 8821e...db1

Haha godt poeng. Liker Claus jeg. Trauste folk uten humor er jo bare kjedelig.

Anonymous poster hash: 08ec4...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker skikkelig heksaktig hun trønderlæreren. Hun liker ikke at folk tar plass og gir av seg selv, men virker selv generelt sur og gretten (tar forbehold om ufordelaktig NRK-klipping). Så det er sikkert best for gruppa hun drar for å holde humøret oppe. Men da blir det sikkert mindre underholdning. Litt gnisninger er bare bra..



Anonymous poster hash: 10609...0fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke være for sikker på at Claus ikke er en annen foran kamera enn eller altså. Mulig han har sider vi ikke ser. Leste i VG at han rømte fra fengsel og har vært med på litt av hvert for å si det sånn. Ingen svigermors drøm det der. Selv synes jeg han er dritsexy da, men så har jeg litt med å falle for bad boys og..



Anonymous poster hash: fe1f1...35c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus virker som en veldig ålreit fyr, synes jeg. Hva var det han havnet i fengsel for?

Hun trønderen derimot faller meg tungt fordøyelig. Hun har nok med litt for mye suverenitet beordret litt for mange elever rundt etter eget forgodtbefinnende. Det så ut som at hun skal møte Emilie eller Marie i duellen, jeg krysser fingrene for at ungdommelig energi trumfer gammel surhet når kårdene svinges.



Anonymous poster hash: 7cf2e...559
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke at Her og nå intervjuer folk utifra hvem som blir stemt ut den uka.

En gang var han sjørøveren i bladet. Samme uke røk han ut.

Håper ikke hun fra Anno som er i ukas blad, er den som må ut neste gang.



Anonymous poster hash: a31de...4aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er der hun med det oransje håret?

Ja. Glemte at det er med enda en trønderdame. Anja (som er politi) virker jo hyggelig.

Anonymous poster hash: a31de...4aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en dritkjekk fyr der med halvlangt blondt hår i slutten av 40-årene,derfor følger jeg med :)

Anonymous poster hash: 8821e...db1

Claus er så sleip at jeg får helt klaus.

Jeg likte Anja, hun kunne jeg godt tenkt meg å blitt venn med. :blomst:

Anonymous poster hash: c733a...978

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det er samme øvelse som avgjør tvekampen hver uke. Spesielt kjedelig siden han "modellen" tydeligvis er den beste i øvelsen. Da er det jo klart hvem som også vinne til slutt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claus er så sleip at jeg får helt klaus.

Jeg likte Anja, hun kunne jeg godt tenkt meg å blitt venn med. :blomst:

Anonymous poster hash: c733a...978

Haha,godt mulig at Claus er en luring ja ;) Leste at han har 5 barn med 5 ulike damer.

Anonymous poster hash: 8821e...db1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...