Gå til innhold

Girls (HBO)


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

tja nå har jeg sett litt,,, ikke helt solgt asså. Det er så fattiglus. Jeg kan ikke se for meg så kjedelige dager i 20. årne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat sett ferdig første episode, men er litt usikker på om jeg liker den. Må nok se noen flere episoder først. Liker ikke helt hovedpersonen. Hun irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det virker som den typen serien man enten digger eller misliker. :) Nå har samboeren min sett den også, og han syntes den var kjempeartig!

Tittelen tilsier jo at det skal være en typisk jenteserie, men det er det jo absolutt ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste seriene jeg har sett. Sykt morsom, den tar virkelig ting på kornet, jeg kjenner meg igjen i mange av situasjonene også er det helt fantastiske karakterer (som jeg også kan relatere meg til). Har en enorm respekt for Lena Dunham. Kult at en ung og morsom kvinne kan gjøre det hun gjør så bra!

Liker også at personlighet er mer fremtredende enn utseende i karakterene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What she says ^

Skjønner ikke hvordan noen ikke liker hovudpersonen, hun er jo rå :D

Anonym poster: a105de4133714a8f34330ca5776b0cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Girls. Og tenkt at det bare en en episode igjen av første sesong :tristbla:

Er det?:O Ohh noooo, så få episoder i en sesong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

De to første episodene av sesong en begynte forrige tirsdag på NRK3, så nå finner du de vel på nrk nett-tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er nettopp de jeg har sett og nå ble jeg litt utålmodig, men takk for svar uansett :)

Anonym poster: b4cebd4d3c6b3729f3f68d1fa5f637db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, det er nettopp de jeg har sett og nå ble jeg litt utålmodig, men takk for svar uansett :)

Anonym poster: b4cebd4d3c6b3729f3f68d1fa5f637db

På HBO Nordic sine sider ligger vel hele sesong 1 ute tror jeg. Men du må betale da ;)

Anonym poster: 2fd53f8064e515d8d5b09ebe0bec676d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (og mannen) har snart sett ferdig 1.sesongen. Vi liker den kjempegodt begge to. Synes serien er lagt opp slik at den tåler litt "over the top" scener. Og sexscenene er jo på en måte så realistiske at jeg blir bare sittende å fnise og gjemme meg litt bak en pute,herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig forfriskende serie. Jeg elsker den. Hannah er søt, vittig og irriterende, men mest av alt er Adam helt ubegripelig klein og hysterisk morsom! Jeg har til og med fått kjæresten til å se litt på og vi ler høyt sammen. Fantastisk. Jeg vil kalle det en feelgood serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Elsker den. Hovedpersonen irriterer meg også en del, men jeg elsker hvordan de gjør alt så utrolig kleint, ting er så herlig virkelighetsnært på mange måter. Dessuten er jeg litt forelsket i Jessa, jeg håper hun blir med mer i sesong 2 enn hun har gjort hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien godt. Godt å få inn litt serier hvor ikke alt er rosenrødt og alle er perfekte :)

Anonym poster: cdf32afe89ee8be07357e08dba5d43da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt rart at jeg ikke liker den, når den har fått så gode kritikker og jeg kjenner ingen som misliker den. Jeg syntes den er ganske.. kjedelig. Pluss at jeg ikke har fått noe forhold til rollefigurene. Men jeg har bare sett 3 episoder, kanskje jeg bør se mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...