Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hun var fryktelig kjedelig, det var jo ikke noe drama rundt henne, vi ble heller aldri kjent med henne som privatperson.. en totalt overflødig karakter spør du meg.

Og så den utrolig teite klovnemusikken i bakgrunnen på alle scenene med henne..syns det ble så kleint.

Forresten synes jeg omtrent alle karakterene har mistet hele personligheten sin, alt er så tamt og livløst, og en samtale mellom to personer et stort sett bare meningsløst tomprat, og veldig mye av tiden stirrer de bare ut i lufta og liksom "tenker".

Veldig dårlig skuespill også, som om de bare leser replikkene rett fra et ark.

Har heller ikke sett en eneste statist på evigheter.. ingen gjester på hotellet, ingen kunder i bakeriet..helt dødt.

Jeg har sett mye på de første sesongene av cæsar i det siste, og alt var MYE bedre før..mer livlig, fargerikt og sjarmerende.

Anonymous poster hash: 8b3c8...048

Enig, men i neste uke tror jeg at episodene til den nye manusforfatteren kommer på skjermen og hun har sgat at hun vil ta cæsar tilbake til røttene. Så har tro på at det vil forbedre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå jeg håper Eddie kommer tilbake i serien, han må ikke bli satt i fengsel, Erik Askeladden fortjente og dø! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

åå jeg håper Eddie kommer tilbake i serien, han må ikke bli satt i fengsel, Erik Askeladden fortjente og dø! :jolie:

Håper jeg også! Han er jo så koselig og hadde vært moro og sett han dresset opp i dress og slips på kontoret. :) Han drepte jo i nødverge, så må mild straff.

Mandagens episode var skikkelig bra! Spenningen var til å ta og føle på. Og fy fader, Torgeir Reiten er en rå skuespiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også! Han er jo så koselig og hadde vært moro og sett han dresset opp i dress og slips på kontoret. :) Han drepte jo i nødverge, så må mild straff.

Mandagens episode var skikkelig bra! Spenningen var til å ta og føle på. Og fy fader, Torgeir Reiten er en rå skuespiller!

han "ødela" for politiet og deres plan, så han blir nok straffa for det også

jeg skulle ønske man fikk vite mer om Erik, og hvorfor han er som han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

han "ødela" for politiet og deres plan, så han blir nok straffa for det også

jeg skulle ønske man fikk vite mer om Erik, og hvorfor han er som han er..

Sant det, men samtidig drepte han jo i nødverge. Egentlig synd Erik ble drept selv om han fortjente det, for det hadde vært så digg å se han bli kastet i fengsel.

Han er bare en gal, ond psykopat, men hadde vær fint om man fikk vite mer om hvorfor og hvordan han har blitt sånn, ja.

Håper vi får se mer til Eddie etterhvert. Han er jo en Anker-Hansen så teit om han er ute allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi får se mer til Eddie etterhvert. Han er jo en Anker-Hansen så teit om han er ute allerede.

Han er jo bare verdens verste skuespiller!! :fnise: Vi ler så dokøen blir lang for hver replikk han leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Han er jo bare verdens verste skuespiller!! :fnise: Vi ler så dokøen blir lang for hver replikk han leverer.

Enig i at han ikke er så god skuespiller, men han er jo en anker-Hansen så teit om broren deres forsvinner med en gang de har funnet ham. Han høres it som en ekte junkie da, det skal han ha. :fnise: Og han kan jo bli bedre. Se på hun som spilte Vanessa f.eks. Var elendig i starten, men ble ganske flink etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er en god skuespiller, men akkurat i den rollen der er han veldig kunstig, er nok det folk reagerer på.

Anonymous poster hash: 1d65d...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikkel Mosfeldt er en rutinert skuespiller Det er nok heller du og andre som er uvitende om skuespilleryrket

Skuespiller Mikkel Mosfeldt

så lenge folk får latterkrampe av å se han spille, tror jeg du skal være litt forsiktig med å kalle han en god skuespiller. Men hver sin smak. Jeg har i hvert fall aldri funnet han troverdig som seer, og det er faktisk oss han skal appellere til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns Eva og Juni er mye dårligere skuespillere en Eddie :P

Synes de begge er kjempeflinke! Har jo begynt å se HC fra starten av, og har aldri ledd så mye av en karakter enn juni når hun spiller full!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de begge er kjempeflinke! Har jo begynt å se HC fra starten av, og har aldri ledd så mye av en karakter enn juni når hun spiller full!

Juni og Eva er gode spillere, men ikke nå, virker som dem er i litt ubehagelige roller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er hun blonde jenta som dukker opp neste uke? Hun snakket rart og virket som et fryktelig dårlig skuespill fra hennes side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, er det fremdeles personer der ute som ser på Cæsar? Wow. Husker jeg snik-tittet på det da jeg var sånn... 10 år gammel :fnise:

Har forøvrig ei venninne som var blodfan. Vet ikke om hun fortsatt ser på det, men kan tenke meg at de fleste historiene i Cæsar er oppbrukt og "way out there".



Anonymous poster hash: b9c47...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Han er jo bare verdens verste skuespiller!! :fnise: Vi ler så dokøen blir lang for hver replikk han leverer.

Han (Eddie) minner meg skremmende mye om Fabian :ler:

(Solobrus :hoho: .... :rodmer: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Han Carl må være noe av det ekleste som er vist på norsk TV på lang tid. Håper og tror han er borte nå.

Anonymous poster hash: 230e6...c6b

Arne Marcussen kommer å overtar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert den nye Jenny. Hun kommer neste uke. Blir uvant med en helt ny og eldre Jenny.

Neeei? Enda en ny jenny? herregud så teit. HUn virka skikkelig rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei? Enda en ny jenny? herregud så teit. HUn virka skikkelig rar.

bare å be til høyeremakter om at hun er bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...