Gå til innhold

P.s Jeg elsker deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har lest den? Av Cecilia Ahern :)

Vil kjøpe den, men er utsolgt overalt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rolpete dette her... Altså : P.s Jeg elsker deg av Cecilia Ahern..

Sånn ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker P.S. I love you (har bare lest den på engelsk)!Det er en av de få bøkene som har fått meg til å gråte og hikste av latter på samme tid, jeg syns den er knall innen sin sjanger.

Endret av hikari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stapler

Jeg har lest boken og så filmen etterpå.

Nydelig bok som jeg senere har gitt i gaver til venninner. Den er trist og rørende men samtidig veldig fin! Jeg anbefaler den i hvertfall!

Har kjøpt boken flere ganger i bokhandler, men det er lenge siden sist nå. Har du sett om de har den på nett? Eks tanum, norli, bokklubben, bokkilden etc?

Filmen var fin, men boka er så klart mye bedre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken var grei nok - men filmen var bare klisje.

Så den i bokhandlene for ikke lenge siden, men det var paperback på billigbord.

Men du får den hvertfall innbundet hos Haugen Bok, og som paperback hos Bokkilden

Synes det er kjempekjekt å bestille bøker på nett - de leveres jo som regel dagen etter.

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den, men falt ikke helt for den. Den var veldig klisjefylt ja.

Veldig enig! Faktisk synes jeg boka var forferdelig, og filmen enda verre. Orka ikke lese ferdig boka, så jeg så filmen istedet. Borkasta tid.

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte verken boken eller filmen, kjedelig rett og slett.. Venninnen min anbefalte meg dem fordi at jeg vanligvis er en av dem som blir rørt til tårer, men ikke nå nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte boken utrolig godt, men husker at filmen skuffet meg litt. Tviler på at det er utsolgt over alt, og hvis det må du bare spørre om de kan bestille den inn igjen. Eller så kan du ta deg en tur på biblioteket :)

Har nylig kjøpt en annen bok fra Cecilia Ahern som heter "hvis du kunne se meg nå". Har ikke begynt på den enda, men håper at den er like bra.

Endret av Banan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lest den, og likte den godt! "Hvis du kunne se meg nå" er også fin, men kommer ikke heelt opp mot "PS: Jeg elsker deg!", syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh, sukk! :sukk: Den er bare sååå vakker!!

Jeg elsker filmen! Og boka var etter min mening enda bedre, helt utrolig! :rødme:

Jeg synes Cecelia Ahern har uttrykte savn, kjærlighet, sorg og glede på en fantastisk måte, og perfekt balansert! Det er den eneste boka jeg har lest som virkelig har fått tårene mine til å fosse! Ikke bare på grunn av at den er så trist, men i hovedsak pga at den er så ufattelig fin og romantisk! :yvonne: Og samtidig får den deg til å smile, le og riste oppgitt på hodet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, eg syns denne boka var heilt forferdelig dårlig.

Det var kliss klass og triste greier gjennom heile blekka. Ikkje my cup of tea i det heile tatt! (Men måtte jo lese den ferdig for å sjå kor det gikk då ;) )

Søstra mi er heilt forelska i filmen. Så eg har faktisk vurdert å sjå den. Men viss KG-damene her seier at filmen er enda meir klisjefyllt, så trur eg at eg droppar det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...