Gå til innhold

Oslotreff


pratesyk

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Er det mange fra Oslo her? Tenkte vi kunne ha en side her hvor vi deler tanker og erfaringer :)

Kanskje vi tilogmed kan få til noen bardeltreff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Var ikke mange svar her nei. Er litt skummelt ja, men hadde også vært koslig :):) bli kjent med flere med barn født rundt samme tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten men ikke i oslo.. :) Men det hadde vært hyggelig med en slik tråd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en god og morsom ting å kunne treffes. Vet om andre som har god erfaring med å danne barselgrupper på nettet :jepp: Man er jo ikke garantert å komme overens med folk i barselgruppene som bydelene arrangerer.

Om vi holder liv i tråden, kommer det kanskje flere til etterhvert også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en god og morsom ting å kunne treffes. Vet om andre som har god erfaring med å danne barselgrupper på nettet :jepp: Man er jo ikke garantert å komme overens med folk i barselgruppene som bydelene arrangerer.

Om vi holder liv i tråden, kommer det kanskje flere til etterhvert også :)

Ja sant det, da prøver vi på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er dette deres første? Og kan jeg spørre hvor gamle dere er?

Jeg er 25 år og venter mitt første barn. Vi skal Få en liten prinsesse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider det her <3 :)

Er en herlig følelse å kjenne babyen min sparke og holde på der inne :) Gleder oss til å møte henne. Og er spent på hvordan det blir å bli foreldre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider det her <3 :)

Er en herlig følelse å kjenne babyen min sparke og holde på der inne :) Gleder oss til å møte henne. Og er spent på hvordan det blir å bli foreldre :rodmer:

Enig. :) Jeg skal ha ordinær ultralyd neste uke, og er litt nervøs, da barnet så så rart ut på den forrige ultralyden fra uke 15.. Stor overleppe,liten hake og bitte liten nese.. :fnise: Fikk dere rare UL bilder i forkant av den ordinære eller så barnet passe likt ut?

Jeg har så vidt begynt å kjenne bevegelse nå i en uke, litt fiskehale og litt dulting..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig å kjenne bevegelser! Han pleier å dunke heftig ca 10 min etter at jeg legger meg hver kveld, og for et par dager siden kunne samboer også kjenne det :rodmer: Gleder meg til å få han ut og hilse på :kgbaby:

Hadde UL i uke 12, og ordinær i uke 19. Ser ikke ut som samme person :fnise: Om det er vanlig vet jeg ikke, men alt er som det skal, fikk vi beskjed om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er merkelig å kjenne bevegelser! Han pleier å dunke heftig ca 10 min etter at jeg legger meg hver kveld, og for et par dager siden kunne samboer også kjenne det :rodmer: Gleder meg til å få han ut og hilse på :kgbaby:

Hadde UL i uke 12, og ordinær i uke 19. Ser ikke ut som samme person :fnise: Om det er vanlig vet jeg ikke, men alt er som det skal, fikk vi beskjed om :)

Det var fint å høre!

når begynte du å kjenne bevegelser? Jeg har så vidt begynt å kjenne nå i uke 17 men tror kansje at jeg har kjent litt før også.. Kjenner ofte at det kjiller,eller dunker,eller den kjente fiskehalesvirringen. :)

I dag tidlig fikk jeg et lite sjokk. Jeg hadde ligget på siden hele natten, og når jeg rullet på ryggen så var magen min skjev!!! :fnise: Barnet mitt lå altså da på den ene siden av magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjev mage :fnise:

Jeg begynte å kjenne bevegelser rundt uke 18, selv om jeg TROR jeg kunne kjenne noe før det også. Nå er det bevegelse jevnlig, særlig etter måltider og på kvelden :rodmer:

Synes det tidvis er helt overveldende å tenke på at vi skal ha ansvar for et lite menneske, og samtidig kan jeg ikke vente :fnise:

Under halvveis igjen :daane: synes tiden har gått fort fram til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke ul i uke 12, har bare hatt den ordinære ul. Så jenta mi så ikke rar ut,hehe :fnise:

Jeg er 21 uker nå, og kjente hennes første spark i 17+1. Så har kjent det en stund nå. Hun sparker hver dag, er ganske aktiv. Mannen min kjente det ca 17+4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Står til med dere?

Magen min er blitt veldig stor, synes jeg. Det er full fart og tidvis så tror jeg han øver på å hoppe. Magen fyker hit og dit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...