Gå til innhold

Trondheimstreff


flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Får desverre ikke til å komme på tirsdag. Fikk ikke barnevakt likevel.. Men, kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke kan komme Spice. :klemmer:

Dere andre må ikke glemme det da, ikke noe soving Gåsemor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke kan komme Spice. :klemmer:

Dere andre må ikke glemme det da, ikke noe soving Gåsemor :fnise:

Haha, nei jeg skal virkelig prøve å holde meg våken i dag, men jeg bruker å bli kjempetrøtt etter jobb, så jeg kan vel ikke sette meg ned en gang. ;)

Skal noen ha på seg noe spesielt i dag, eller skal jeg bare se etter gjeng gravide damer og håpe på beste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du vil se oss, vi begynner å bli ganske "synlige" alle mann tenker jeg :ler: Og flere har sjo truffet hverandre før nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Siden flere av oss nå har født og vi begynner bli godt kjent med den lille, hadde det vært kjempekoselig å kunne møttes etterhvert. Skulle vi ha møttes i løpet av september?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært koselig ja. Jeg er veldig opptatt i neste uke, men det hadde vært fint å få til et treff iløpet av september.

Hvor er det best å møtes da? Mtp på barnevogn etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :hoppe: På helsestasjonen fikk vi tips om en ny kafé rett ovenfor Nova Kino som visstnok passet bra for barseltreff, husker dessverre ikke hva den heter.

Jeg fikk ikke opp denne tråden på mine innlegg etter at dere skrev nye innlegg, så det er kansje ikke så mange av de andre trønderne som har sett den heller? :klø:

Jeg er borte 11-17. sept, men kan både før og etter det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :hoppe: På helsestasjonen fikk vi tips om en ny kafé rett ovenfor Nova Kino som visstnok passet bra for barseltreff, husker dessverre ikke hva den heter.

Jeg fikk ikke opp denne tråden på mine innlegg etter at dere skrev nye innlegg, så det er kansje ikke så mange av de andre trønderne som har sett den heller? :klø:

Jeg er borte 11-17. sept, men kan både før og etter det. :)

Siden Effy er mye opptatt til uka, kan vi jo avtale en dag etter 17 sept? Så kan vi jo evt legge en beskjed på de andres dagbøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si 18. september da eller? Kl 11.30?

Troor kafeen het "krem" eller noe sånt. Ligger hvertfall ved den "torgplassen" ved inngangen til Nova Kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger den i det nye hotellet til Stordalen? Vi kan godt si den 18 ja :) Gleder meg å se nurkene deres!.

Endret av Spice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger den i det nye hotellet til Stordalen? Vi kan godt si den 18 ja :) Gleder meg å se nurkene deres!.

Tror det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva folk (les: min mann) hadde trodd om jeg plutselig hadde tatt med ungen og flydd til Trondheim for å dra på barseltreff med folk jeg stengt tatt ikke kjenner.. :ler:

Kose dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt beskjed på Svipas dagbok, men finner ikke Mother Goose og Mirabellas dagbøker. Så vi får se hvem som dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt med friheten til å gi beskjed til Gåsemor ;)

Jeg kan i hvertfall og har veldig lyst til å hilse på dere og nurkene deres :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...