Gå til innhold

Presentasjonstråd


flickan

Anbefalte innlegg

hei hei!!

da får jeg også presentere meg her inne. :) jeg er 28 år og etter 8 år sammen med min fantastiske samboer på 29år,fikk vil full klaff på første forsøk i oktober. :):):) jeg er i dag 10+1,og synes at dette er veldig rart! jeg har vert sykemeldt pga. ekstrem kvalme i en mnd. nå og begynner å bli ganske så lei av akkurat det,men er så lite jeg kan gjøre. jeg var på tidlig ul i uke 8+3,og hjertet dunket,det var helt fantastisk å se!!!

vi er fra nordland/trøndelag,men bor i stavanger

håper vi alle kan få en fantastisk tid sammen her inne,og glede oss over det underet som sker inni magene våre!

ønsker alle julijenter en fantastisk jul!

ps. min termin er 23juli :gravid:

hmm..den tickerern er jo ikke rett da.. men får ikke til å få den riktig.. er allefall 11+1 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hegepege

Etter å ha smugtittet på dere i maaange uker nå, lister jeg meg forsiktig inn å krysser fingrene for oss alle :)

Er 20 år, sambo 24. Vi har vært samen i 3,5 og bodd sammen i 2,5 på det blide sørland. Jeg er opprinnelig fra drammen og han herfra :)

Vi har vært igjennom 2 sa (uke 5 & 7)og 1 ma (uke 12) siden april 2007. Har gått til spesialist denne gangen som gav meg blodfortynnede og vi tror jo at det kan ha ført til at vi er her vi er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Hegepege! Og gratulerer med flere passerte magiske grenser. Håper den lille der inne klorer seg fast frem til sommeren nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Velkommen Hegepege! Og gratulerer med flere passerte magiske grenser. Håper den lille der inne klorer seg fast frem til sommeren nå :)

Takktakk, ja nå må den bare bli inni der, hehe :)

De siste ukene har bare rast unna altså, er inne i boka di hver dag skjønner du, men er ikke så flink til å legge igjen spor.

Endelig kom du, Hegepege! Velkommen skal du være :nigo:

Jaaa, ENDELIG :rødme:

Vi skal få maange flotte måneder, romjulsklem til dere alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye! Mer moro jo flere vi er!

Stor overvekt av juliterminer er det ikke? Eller er det bare jeg som føler at alle andre er kommet mye lengre enn meg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NiChia

Heihei :)

Jeg må si dette er bare kjemperart. Men jeg får presentere meg ordentlig da.

Jeg er 19 år og gravid for aller første gang :) Sambo er også 19 år.

Vi har kjent hverandre siden mai 2005, vært kjærester siden februar 2006, forlovet siden mars 2007 og bodd sammen siden august 2008. Så da passer det bra med en baby i august 2009, sant? :)

Etter å ha gått rundt og vært dårlig den siste måneden og vært bekymret for at mensen ikke har dukket opp enda, var det deilig å oppdage to blå streker på badet i dag tidlig.

Etter mine egne beregninger er jeg 7+2 på vei og terminen er 21. august.

Men jeg skal dra til legen og få sjekket det bedre etterhvert.

Da har jeg ikke så veldig mye mer å si, annet enn at jeg synes dette er litt skummelt, men veldig spennende og det er veldig godt å ha dere til å ta følge med på veien.

Håper vi får en fin tid framover sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er 37 og min samboer er 30 :jepp: Vi har en sønn på 2 år og venter vårt andre barn rundt 25 august. Dvs er 6 uker + 4 dager nå. Vi bor i Trondheim. Vi gleder oss til å bli foreldre igjen. Men det er samtidig veldig tidlig. Har hatt 2 SA tidligere i 08, så jeg kommer til å være bekymret frem til uke 12. Dette svangerskapet er tyngre enn det forrige. Har vært kvalm helt fra starten samt plages med endel magesmerter. Men det er verdt det :)

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er 37 og min samboer er 30 :jepp: Vi har en sønn på 2 år og venter vårt andre barn rundt 25 august. Dvs er 6 uker + 4 dager nå. Vi bor i Trondheim. Vi gleder oss til å bli foreldre igjen. Men det er samtidig veldig tidlig. Har hatt 2 SA tidligere i 08, så jeg kommer til å være bekymret frem til uke 12. Dette svangerskapet er tyngre enn det forrige. Har vært kvalm helt fra starten samt plages med endel magesmerter. Men det er verdt det :)

Lykke til alle sammen!!

Enda en trønder!

:tronderbart: Kor arti!

Jeg vil bare ønske deg velkommen hit, og håpe med deg på at det skal gå bra denne gangen. SA'er er tung bagasje å gå inn i et svangerskap med... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er 37 og min samboer er 30 :jepp: Vi har en sønn på 2 år og venter vårt andre barn rundt 25 august. Dvs er 6 uker + 4 dager nå. Vi bor i Trondheim. Vi gleder oss til å bli foreldre igjen. Men det er samtidig veldig tidlig. Har hatt 2 SA tidligere i 08, så jeg kommer til å være bekymret frem til uke 12. Dette svangerskapet er tyngre enn det forrige. Har vært kvalm helt fra starten samt plages med endel magesmerter. Men det er verdt det :)

Lykke til alle sammen!!

Hyggelig med en til på min alder OG en sønn på 2 år fra før. Lykke til med dette svangerskapet, krysser alt for at det går bra.

Jeg var også fryktelig kvalm i starten denne gang, mye verre en forrige gang. Nå var det også 2 stk der inne, viste det seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med tvillinger da Caramba. Men sikkert en stor overraskelse også. Tvillinger er noe man bare tror skjer andre, ikke seg selv. Vet ikke om jeg hadde ledd eller grått......Jeg tenker jo på dobbel jobb. Når den ene sover, er den andre våken osv. Men tvilingmammaer sier jo at dette er noe man med engang venner seg til og at barna har stor glede av hverandre, underholder hverandre osv. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her var det noen nye som jeg ikke hadde fått med meg:)

Koselig at vi er blitt en fin gjeng her nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan jo legge meg inn her jeg også...ikke oppdaget denne tråden før...

Jeg er 27, samboer 24 og vi venter vårt 1. barn ca 26.august :)

Vi har vært sammen et år og bodd sammen 7 mnder...så her går det unna :gjeiper:

Bor på sørlandet nå, men flytter straks til mine hjemtrakter på østlandet!

Foreløpig har svangerskapet vært preget av null plager, og det er deilig.

Hatt et par blødninger, men de var små, og UL i uke 9+4 viste en liten tass med bankende hjerte :rødme:

Ikke vært noe kvalm, inntil idag, men har kommet så langt at tror det heller kan dreie seg om noe magesykegreier...satser på det :)

Hyggelig å lese om dere andre som er i samme båt som meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får nesten melde meg inn her jeg også :)

Er 21år, samboer med en på 28år. Vi har vært sammen i litt over 2 år, og bodd sammen i ca 1,5år blir det vel... Vi venter vårt første barn sammen ca 20.juli..

(bor i møre og romsdal forresten)

Var ikke aktive prøvere, men "vi tar det som det kommer" og det gjorde det etter 3mnd :rødme:

Er til nå plaget med bekkenløsning, går til akupunktur og det hjelper virkelig! Er sykemeldt, og det er utrolig kjedelig! ;)

Ellers så skal vi til UL 19.februar! :D

Endret av Aftensol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle nye skriver i denne tråden, vanskelig å få fulgt med på alle terminer når de kommer litt her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...