Gå til innhold

typen skal på guttetur


Gjest leiseg

Anbefalte innlegg

Gjest leiseg

da har det seg sånn, at typen minn skal på guttetur om ei lita stund. han og to kompiser skal på musikkfestival og kose seg. greit nok for min del, selv om jeg ikke fikk være med da det var guttetur.. nå skal plutselig ei jente typen min ble venn med for to mnd siden på fjesbokji være med.... han har sagt at de sikkert ikke møtes, siden jeg spurte han om de skulle dra sammen. så er det slik at hun nå skal bo på samme hotell som guttene, og ta samme fly, pluss at de har ordnet det sånn at de skal ut på byen sammen en dag før konserten. jeg har uttrykt til han at jeg føler meg truet av henne, siden de har møttes på fest og bare blitt venner etterpå. og nå skal hun på tur med bare de guttene. jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre...

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme fly og samme hotell er ikke det samme som at man reiser sammen. Mitt tips til deg er å ta inn over deg at han har valgt deg, og ikke "verdens peneste facebookjente".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du henne fra før?

Kan ikke dere slå dere sammen til en jentegjeng, kanskje noen flere jenter som er sammen med gutta også vil være med? Så får dere en jentetur :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk ikke være med fordi det er guttetur, men hun andre jenta får være med fordi hun "ikke" er med på turen, men det er bare planlagt sånn at hun tilfeldigvis er på samme hotell, tilfeldigvis skal på samme konsert, tilfeldigvis skal ta samme fly, tilfeldigvis skal de ut på byen sammen..

Da hadde jeg sagt "dra hvis du vil, men ikke regn med at jeg er her når du kommer tilbake"

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leiseg

Samme fly og samme hotell er ikke det samme som at man reiser sammen. Mitt tips til deg er å ta inn over deg at han har valgt deg, og ikke "verdens peneste facebookjente".

TS her. det er ikke tilfeldig. hun har spurt han om hvilke hotell og flytider han hadde slik at de kunne bo på samme hotell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det samme skjedde med meg for ett år siden. Sambo skulle på skikkelig guttetur på festival med camping og hele pakka. Så bestemmer to venninner seg for å slå seg sammen med dem, noe som var helt greit for gutta. Tror han skjønte hvor furt jeg var når han kom hjem igjen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. det er ikke tilfeldig. hun har spurt han om hvilke hotell og flytider han hadde slik at de kunne bo på samme hotell.

Det er likevel ikke det samme som å reise sammen. Isåfall reiser man på tur med hundrevis av andre hver gang man er på chartertur. Man må enten stole såpass på hverandre at man kan omgås andre av motsatt kjønn, ellers er det ikke liv laga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva! Dette her er så spesielt at jeg ikke tror hva jeg leser. Jeg synes du skal bli med på turen du også! Guttetur du liksom.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt du føler deg litt "truet" av denne jenta nettopp pga at de har møtt hverandre på facebook å at dette liksom blir deres første "treff". Men vet du hva? Jeg synes du skal stole på kjæresten din og som du har sagt ifra til han så føler du deg truet av denne jenta og det vet han om. Har han valgt deg så er det deg han vil være ilag med MEN du får vel kanskje vite det dersom det skjer noe på denne turen? Da kan han jo bare få se hvilken flott jente han har gått glipp av som har sittet hjemme og ventet på han. Men stol på han ihvertfall så du kan ha ryggen din fri på det punktet. Dere er jo tross alt kjærester :klemmer: Holde oss oppdatert om åssen det har gått da. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Det er jo ikke det samme at en random jente er med, som å ha med dama si da. At dama er med legger jo en demper på gutteturen, mens ei balvkjent venninne trenger ikke å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi ham noen reale runder i halmen før han drar ;) Skap god stemning og mye kos; vær den blide, sexy dama hans ;) Da VET du at han kommer til å tenke på den deilige sexen og den blide dama si hele turen, og gi en laaang beng i den andre jenta. Send gjerne en sms eller to mens han er borte, og fortell hva du har tenkt å gjøre med ham når han kommer hjem... :sexy: Uansett - du er nødt til å kunne stole på kjæresten din. Og om du har dårlig selvtillit, kanskje du bør gjøre noe med deg selv for at den skal øke?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er en smule kjipere enn de andre her, men det der hadde ikke kommet på tale her i gården. Ei jente han nettopp har blitt kjent med på facebook, skal plutselig være med på guttetur? Neppe.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje denne jenta ikke har noen å dra på festival med, men har veldig lyst til å dra likevel. At det er derfor det blir samme hotell osv. så hun ikke blir helt alene. Jeg forstår absolutt at du ikke liker det. Men jeg har også dratt på tur med kun gutter fordi jeg trengte noen å dra sammen med, uten at det skjedde noe selv når jeg var singel. :)

Du kan jo hilse på denne jenta da, så blir du kanskje litt tryggere. Hvis dere skal ha fest, eller typen din skal på en fest hvor hun er så kan du jo bli med å bli litt kjent med henne :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller mannfolket med "guttetur" kortet mot meg, så skal han og alle andre mannfolka i gjengen for faen meg spille det kortet mot enhver annen dame som kommer med forslag om å møte opp med gjengen, være på samme hotell, samme fly etc. Jeg forventer faktisk at han skal nekte å måtte forholde seg til bekjente med to X kromosoner som foreslår å "tilfeldigvis" være på samme fly, sammen hotell etc så mye at han blir både blå og gul.

Dette er ikke noe bare du sliter med ts! Kjenner nok av kvinnfolk som ikke kan joine diverse festivaler og turer fordi det bare er for guttegjengen. Tror du ikke det ender opp som ren guttetur? Alt for sjeldent slik jeg erfarer det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres veldig merkelig ut at ei han ble kjendt med på en fest for to måneder siden skal joine dem på turen, eller i hvertfall store deler av turen.. Hvis det er en festival hun har planlagt å være med på lenge er det litt merkelig at hun ikke har skaffet seg reisefølge selv fra før av, for hvis hun hadde det, hvilken interesse skulle det vært for henne å joine noen hun knapt nok kjenner på hotell og fest?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel ikke værre enn å gjøre det samme selv, om du har lyst til å lære ham ditt perspektiv på saken.

Arranger jentetur med venninnene dine, spre budskapet til en kjekk, muskuløs venn eller to fra face - et par du regner med vil insistere på å slenge seg med.

Det burde jo ikke være noe problem for samboeren din - eller hva?

Og til dere som akkurat nå holder på å dra "barnslig-å-ta-igjen" kortet, "ikke-synk-ned-på-hans-nivå" kortet eller "det-vil-bare-skape-konflikt" kortet:

Det handler verken om hevn, nivå eller konflikt. Dette handler om noe så enkelt som at det vanligvis bare er til skade for forholdet å mase om noe kjæresten likevel ikke er villig til å forstå. Og at enkelte menn ønsker full frihet for egen del - men regner med at sambo godtar at det kun gjelder for ham, ikke for henne, om enn med en gnålerunde hver gang han drar den litt langt.

Det mest effektive er å vise ham at verden ikke er så enkel som han later til å tro. Du slipper å mase, og vil sannsynligvis vekke ham en gang for alle :)

Endret av Flair
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leiseig

hei! TS her. takk for gode svar og råd! jeg er veldig lei meg og ganske sint nå. det er som dere sier, litt unaturlig hele opplegget. de drar jo sammen, skal være der sammen, og dra på konsert sammen. jenta "kjenner" KUNN typen min av de som skal dra, derfor er det enda verre synes jeg... er inne på tanken med crazy jentetur til ibiza, med vennegjengens kjekkeste :) :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det uansett ikke er en "guttetur" så kan vel du også bli med? :) Det ville i alle fall jeg foreslått for mannen min ;)

Endret av nissejenta
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært komfortabel med det. Da kunne jo du like gjerne bestilt deg rom på samme hotell du også, uten at han hadde syntes noe om det. Kan liksom ikke bruke unnskyldningen "guttetur" lenger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...