Gå til innhold

Hvorfor er norske kvinner så egosentriske og kyniske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Norske kvinner er fryktelig egosentriske, kravstore og kyniske. Andre er feminister og bryr seg bare om andre kvinner. Eller er en del av andre lignende meningsretninger.

Hvorfor er norske og sikkert andre nordiske kvinner slik? Noen som har en forklaring?

Anonymous poster hash: 02cf5...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være kulda...

Muligens. Merkelig er det derimot at mennene og kvinnene her til lands har samme gener, men det likevel blir slik at kvinnene blir mer egoistiske og kravstore. Ikke mindre bryr mennene seg stort sett om damene og, mens damene kun er feministiske.

Anonymous poster hash: 02cf5...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Norske kvinner er fryktelig egosentriske, kravstore og kyniske. Andre er feminister og bryr seg bare om andre kvinner. Eller er en del av andre lignende meningsretninger.

Hvorfor er norske og sikkert andre nordiske kvinner slik? Noen som har en forklaring?

Anonymous poster hash: 02cf5...fbb

Er ikke bare kvinner gitt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er dine holdninger det er noe alvorlig galt med.

Er ikke sånn at alle norske kvinner er kalde og kyniske, og alle menn er snille og omsorgsfulle.

Da lever i hvert fall du og jeg i to vidt forskjellige verdener.



Anonymous poster hash: 28b4d...666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Thailand i sommer. Der var alle jentene mye vennligere enn de er her hjemme i kjølige Norge.



Anonymous poster hash: 10c01...6b9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Thailand i sommer. Der var alle jentene mye vennligere enn de er her hjemme i kjølige Norge.

Anonymous poster hash: 10c01...6b9

Da synes jeg du skal flytte dit. Win win for alle unntatt damene i Thailand.

Anonymous poster hash: 2cfe7...db0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Thailand i sommer. Der var alle jentene mye vennligere enn de er her hjemme i kjølige Norge.

Anonymous poster hash: 10c01...6b9

Kan ikke akkurat si at mange av de europeiske gutta som drar til Thailand behandler de søte damene der med respekt. Men flinke til å prate drit om hjemlandet sitt er de!

Anonymous poster hash: 1ecf0...932

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke mye forskjell mellom menn og kvinner,men slik tolker jeg ts sitt innlegg

Sitat begynnelse "Norske kvinner er kalde og egoistiske, i motsetning til kvinner fra Thailand. De norske kvinnene ligner ikke sin mannlige motparter, og jeg kan derfor konkludere at Norske menn er som kvinner fra Thailand" sitat avsluttet.

Her er min konklusjon: Du tar feil,men det skal du få lov til. Det er forresten 32 grader i Thailand i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og TS, hvis du skulle finne deg ei thaidame, så får du prøve å finne en av disse som ikke lopper kjæresten din for alt av penger og eiendeler før de stikker! Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden vettu! ;)

Anonymous poster hash: 1ecf0...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Thailand i sommer. Der var alle jentene mye vennligere enn de er her hjemme i kjølige Norge.

Anonymous poster hash: 10c01...6b9

Aner virkelig ikke hva du snakker om.

Anonymous poster hash: 10c01...6b9

Hva/hvem er det du svarer her?

Anonymous poster hash: 2cfe7...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS, hvis du skulle finne deg ei thaidame, så får du prøve å finne en av disse som ikke lopper kjæresten din for alt av penger og eiendeler før de stikker! Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden vettu! ;)

Anonymous poster hash: 1ecf0...932

Har ikke planer om å finne meg noen fra thailand. Er mange gode damer fra Norge og, jeg mener ikke det :)

Anonymous poster hash: 02cf5...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...