Gå til innhold

Slankeopererte snopere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid irritert meg grenseløst over en bekjent. Hun tok en slankeoperasjon for tre år siden, og gått betraktelig ned i vekt og blitt normalvektig. Det unner jeg henne, men jeg ser også at hun skriver om at hun spiser ute jevnlig, (McDonald's, Peppes, etc.) og hun snoper og drikker brus med sukker hele tiden. Virker ikke dette som et problem? Spes siden hun hele tiden legger ut før/etter bilder på FB og skriver om hvor stolt hun er over innsatsen hun har gjort.



Anonymous poster hash: 0938a...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal konsentrere deg om ditt liv og ikke være sjalu på din venn.



Anonymous poster hash: 7c6f7...c9a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en slankeoperert spise en burger?? Trodde de hadde magesekk på str med en nøtt. Spiser hun så mye som du tror kommer hun til å bli like stor igjen. Operasjonen øker ikke forbrennngen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en slankeoperert spise en burger?? Trodde de hadde magesekk på str med en nøtt. Spiser hun så mye som du tror kommer hun til å bli like stor igjen. Operasjonen øker ikke forbrennngen.

Etter en stund vil magesekken utvide seg igjen. Slankeopererte kan spise "normalt" igjen etter en stund.

Anonymous poster hash: 0938a...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en stund vil magesekken utvide seg igjen. Slankeopererte kan spise "normalt" igjen etter en stund.

Anonymous poster hash: 0938a...891

Ja da er hun tilbake der hun startet om en liten stund da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i lengre tid irritert meg grenseløst over en bekjent. Hun tok en slankeoperasjon for tre år siden, og gått betraktelig ned i vekt og blitt normalvektig. Det unner jeg henne, men jeg ser også at hun skriver om at hun spiser ute jevnlig, (McDonald's, Peppes, etc.) og hun snoper og drikker brus med sukker hele tiden. Virker ikke dette som et problem? Spes siden hun hele tiden legger ut før/etter bilder på FB og skriver om hvor stolt hun er over innsatsen hun har gjort.

Anonymous poster hash: 0938a...891

Du får ta å sende henne en utførlig oversikt over hvilken mat du mener hun kan spise, hvilke bilder og statuser du mener hun kan legge ut på FB og i hvilket omfang, for at du skal slutte å irritere deg da vettu. Brødhue!

Anonymous poster hash: 4c825...acb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg, på en måte, men dette er ganske vanlig. Mange slankeopererte klarer ikke å legge av seg gamle vaner, men det vil etterhvert vises. Er du sikker på at hun spiser av de usunne tingene da? Spiser hun bare selve kjøttkaken og salaten i en burger, så er det jo ganske ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som jeg kjenner som har tatt denne operasjonen har lagt på seg igjen....så hva er vitsen da? Det er SPISEMENGDEN de trenger hjelp til!!!



Anonymous poster hash: 6c7c0...956
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Ei jeg kjenner som er slankeoperert spiser også disse tingene innimellom, forskjellen er at hun spiser mye mindre mengder av det enn før og sjeldnere. Er vi ute å spiser, så spiser hun gjerne bare halve burgeren.På en kveld med film og digg spiser hun gjerne ett par never popcorn og noen biter sjokolade. Er ikke sikkert pesonen det er snakk om i hovedinnlegget spiser så mye av det hun legger ut.Og forresten ser jeg ikke hvorfor det skulle være ditt problem eller hvorfor det irriterer deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt ts føler rett til å kritisere en slankeoperert om personen har fått dekt operasjonen fra det offentlige. Vi snakker tross alt om en operasjon som koster det offentlige og skattebetalerne minimum 100 000 kr. Og hvis det skal være slik at samfunnet skal påta seg en slik utgift og den opererte viser null vilje til livsstilsendring blir det diskusjon av det. Men jeg regner med man kun får dekt en slankeoperasjon? Skulle personen ese ut igjen kan de vel ikke utføre en ny operasjon?



Anonymous poster hash: 88703...081
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen forståelse for slankeopererte som hele tiden skal "kose" seg og da helst med mat. Som hopper på sunn chipsbølgen uten tanke for at det er doble mengder sukker og salt i, det er jo MINDRE fett, må vite. Jada, ta et kakestykke i en bursdag eller en neve popcorn på kino. Men dette behovet for KOS, skjønner jeg ikke. Denne trangen til å leve som FØR. Det var jo måten man levde på FØR som fikk deg opp i uløkka i første omgang.

Og til AB over; joda, man kan opereres på nytt. Man kan snurpe inn magesekken igjen dersom denne har utvidet seg. Men først og fremst kan man fjerne mer tarm slik at opptaket av næringsstoffer blir enda mindre. Men det er jo ikke noe å trakte etter.

Dette med offentlige midler er jo også er poeng. Man får en enorm gave og da bør man ikke kaste den bort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...