Gå til innhold

Menn liker ikke homofile, men er åpen for pedofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke nevnt noenting om overgrep. Jeg snakker om pedofile som legning ikke overgripere.Jeg kan si at jeg personlig aldri har sett en eneste en på et forum jeg hart vært på forsvart overgrep mot barn.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

Så dropper vi det med overgrep. Poenget er jo fortsatt akkurat det samme. Menn er ikke "åpne for pedofili" ut fra noe som helst du har lagt frem, mens overskriften din fortsatt betyr "Menn er mer åpne for pedofili enn for homofili", og det er en skitten og svært ufin måte å fremstille dette på. Det at du da bare tar tak i enkeltord i enkeltsetninger når du følger opp tilbakemeldinger, fremfor å argumentere noe som helst for påstanden din, underbygger jo følelsen av at dette ikke er noe du faktisk lurer på, bare er ment som skittkasting.

Jeg kan som sagt være med på at menn sannsynligvis er mer negative til homofili enn kvinner. Likevel er jo menn og kvinner i hovedsak enige om både homofili (at det er helt greit) og pedofili (at de er helt uakseptabelt), og dermed er jo setningen "Menn liker ikke homofile, men er åpne for pedofile" i beste fall et grusomt misvisende ordvalg.

Anonymous poster hash: c80ba...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dropper vi det med overgrep. Poenget er jo fortsatt akkurat det samme. Menn er ikke "åpne for pedofili" ut fra noe som helst du har lagt frem, mens overskriften din fortsatt betyr "Menn er mer åpne for pedofili enn for homofili", og det er en skitten og svært ufin måte å fremstille dette på. Det at du da bare tar tak i enkeltord i enkeltsetninger når du følger opp tilbakemeldinger, fremfor å argumentere noe som helst for påstanden din, underbygger jo følelsen av at dette ikke er noe du faktisk lurer på, bare er ment som skittkasting.

Jeg kan som sagt være med på at menn sannsynligvis er mer negative til homofili enn kvinner. Likevel er jo menn og kvinner i hovedsak enige om både homofili (at det er helt greit) og pedofili (at de er helt uakseptabelt), og dermed er jo setningen "Menn liker ikke homofile, men er åpne for pedofile" i beste fall et grusomt misvisende ordvalg.

Anonymous poster hash: c80ba...f12

Ser du den koden nederst på anonymbruker? Ta og kopier min, ts sin sin, også søker du på den koden i hele innlegget.

Jeg har sagt i hvert svar at dette er noe jeg lurer på basert på hva jeg har selv sett. Det er ingen påstand i et hele tatt, ikke er det ment som skittkasting heller. Jeg ser at jeg kan ha ordlagt meg litt dumt i åpningsinnlegget og en overskrift er da det virkelig ingen grunn til å henge seg opp i. Var den så provoserende får jeg vel bare beklage det da.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så hissige på TS. H*n har jo helt rett!

En mann som står frem og forteller at han er pedofil og derfor aldri har kunnet ha sex, får større nettsympati av andre menn, enn en homofil som står frem og forteller at han vokste opp midt i bibelbelte og derfor aldri fant seg en kjæreste.

Svært få heterofile menn ville synes synd på han kjæresteløse homofile, men han stakkars pedofile jomfruen, ville de ha sympati og forståelse med.



Anonymous poster hash: 980ec...7e8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig innlegg. Litt statistikk hadde vært til hjelp.

Altså, de mennene som ikke liker homofile, og de mennene som ikke har noe spesielt imot pedofile, er jo ikke nødevendigvis de samme personene.



Anonymous poster hash: b4e53...6fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis 0,1 % av mennene og 0,01 % av kvinnene vil forsvare pedofile, så blir overvekten av menn betydelig...

Og folk som erklærer seg som pedofile uten å praktisere får betydelig større sympati enn de som praktiserer.



Anonymous poster hash: 0d4b2...fc9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg lurer på hvorfor det er flest menn som hater homofile og flest menn som er mer åpen for pedofile i motsetning til damer. Det er ikke en gang en påstand, det var et spørsmål om det er sånn og i såfall hvorfor for det det er det jeg har sett.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

Du sa: "Hvis en mann faktisk kan være åpen for pedofile, forstå dem og forsvare dem (igjen legningen ikke overgrep) hvorfor i all verden kan dem ikke da være åpen for homofili, transsexuelle, feminine menn og slikt?"

Jeg tror at hvis man har et åpent sinn for folk med legningen pedofili (men som ikke lever den ut), så er man også åpen for homofili, i all hovedsak. Jeg tenker at det er en ganske rasjonell holdning.

Det er klart veldig mange vemmes av og ser ned på såkalte syke fetisher de selv ikke kan relatere til, men jeg tror det er vel så mange kvinner som menn som synes at homofili er repulserende. Muligens er det flere menn som prøver å være tøff i trynet og uttaler seg om det men.... Jeg innbiller meg også at saker som angår pedofili, overgrep, dyrevern osv osv treffer kvinner mer i hjerterota enn det gjør hos menn, altså at dere liksom blir mer følelsesmessig engasjert i sånt. Så muligens har dere mer negative assosisasjoner mot pedofili enn det menn har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så hissige på TS. H*n har jo helt rett!

En mann som står frem og forteller at han er pedofil og derfor aldri har kunnet ha sex, får større nettsympati av andre menn, enn en homofil som står frem og forteller at han vokste opp midt i bibelbelte og derfor aldri fant seg en kjæreste.

Svært få heterofile menn ville synes synd på han kjæresteløse homofile, men han stakkars pedofile jomfruen, ville de ha sympati og forståelse med.

Anonymous poster hash: 980ec...7e8

Sludder og vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor du har det fra at menn er mer "åpne" for pedofili enn kvinner er? Har aldri gjort meg den erfaringen, hverken i det virkelige liv er blant kommentarfelt/forum.

Lurer av ren nysgjerrighet, for den tendensen har jeg aldri sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,ofte har jeg lest her inne på tråder der menn "forsvarer"det at eldre menn finner småjenter tiltrekkende. Det er liksom helt greit at 50åringer runker til bikinikledde 15åringer. Det er allikavel ikke ren pedofili men jeg forstår hva TS mener.

Det forsvares ofte med "biologi"der menn tiltrekkes av unge jenter, og noen ganger er disse jentene også veldig unge. De samme mennene har holdninger som at kvinner over 30år er gamle og ubrukelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så hissige på TS. H*n har jo helt rett!

En mann som står frem og forteller at han er pedofil og derfor aldri har kunnet ha sex, får større nettsympati av andre menn, enn en homofil som står frem og forteller at han vokste opp midt i bibelbelte og derfor aldri fant seg en kjæreste.

Svært få heterofile menn ville synes synd på han kjæresteløse homofile, men han stakkars pedofile jomfruen, ville de ha sympati og forståelse med.

Anonymous poster hash: 980ec...7e8

Hvor har du det fra? Kvinnegruppa Ottar?

Anonymous poster hash: f906d...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, det var mye tull i ett innlegg. Selvfølgelig uten relevante kilder eller statistikk..bare vas.

Velkommen til Kvinneguiden.

Anonymous poster hash: f906d...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...