Gå til innhold

Menn liker ikke homofile, men er åpen for pedofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det flest menn (jeg sier ikke de fleste menn så ingen grunn til å føle seg truffet) som er i mot homofile, menn som kler seg feminint, feminine menn, transseksuelle. Har sett flere diskusjoner på forskjellige forum, både norske og utenlandske og nesten hver gang det er en homohater eller lignende så er det en mann som er det, mens damer ser ut til å være mer åpen og forståelig og godta. Men jeg har sett flere pedodebatter på diverse forum også og da er det flest damer som er i mot dem (nå snakker jeg om legningen ikke overgrep), men der ser det ut som flere menn skal forsvare og slikt da.

Hvorfor? Hvorfor er det flest menn som er imot de tingene utenom pedofili, som er det eneste av de tingene damer flest avskyr selv kun legningen?

Hvis en mann faktisk kan være åpen for pedofile, forstå dem og forsvare dem (igjen legningen ikke overgrep) hvorfor i all verden kan dem ikke da være åpen for homofili, transsexuelle, feminine menn og slikt?



Anonymous poster hash: 0c637...df4
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var noe av det dummeste og mest ulogiske jeg har lest på KG på lenge.

Selv om jeg ikke har forsket på "fenomenet" så kan jeg garantere at det finnes langt flere mannlige pedo-hatere enn homo-hatere. Du er en dust foressten - ja du ja :rasende:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe av det dummeste og mest ulogiske jeg har lest på KG på lenge.

Selv om jeg ikke har forsket på "fenomenet" så kan jeg garantere at det finnes langt flere mannlige pedo-hatere enn

Jeg har ikke sagt noe annet. Jeg lurer på hvorfor det er flest, som det i hvertfall ser ut, mannlige homohatere samtidig som det er flest mannlige pedosympatisører. At det finnes flere mannlige pedohatere enn homohatere stemmer nok, jeg har ikke sagt, eller i hvertfall ikke ment noe annet. De fleste pedofile som har blitt drept har tross alt blitt drept av menn. De aller fleste, kvinner og menn er så vidt jeg vet i mot pedofile.

Ser dessverre ikke noe poeng med kilder da det jeg lurer på er hva jeg selv har sett i media, i forum og diverse. Derfor lurer jeg på om det er sånn og hvis, hvorfor. Er bare å se på KG, hver gang noen forsvarer pedofile og man kan se kjønn, så er det en mann. Innleggene blir også alltid slettet, kg er damestyrt.

På diskusjon.no så får tråden vanligvis stå, de fleste diskuterer rolig, saklig og banner og skriker ikke ( i motsetning til de fleste kvinner på KG), diskusjon.no er styrt av menn. Og bare for å ha sagt det, jeg har lest mye der og det ser ut som det er flest menn på forumet og de fleste er for homofili.

Forresten, jeg har fått 4 pluss, noen må jo vært enig i det jeg har skrevet? Vil gjerne høre andres erfaringer og noen som har et ordentlig svar. Jeg blir ikke akkurat noe klokere av og bli kalt dum for det jeg spør om. Da vil jeg fortsatt gå der dum og uviten og kanskje spørre et nytt dumt spørsmål senere :fnise:

Og nei, jeg er ingen mannehater heller.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med Gorgonzola. TS, du er en komplett idiot.

Og det er et skikkelig svar, innleggene dine tatt i betraktning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror observasjonen din er spot on, og at det koker ned til hva menn generelt føler femisamfunnet forsøker å trykke ned over hodene på dem. På den ene siden har man dette med homofili, som mange menn synes samfunnet er så overfokusert på nå, at det nesten forventes at også heteroseksuelle menn skal oppføre seg -, kle seg - og te seg som homofile. Man kjenner seg rett og slett ikke igjen i det "idealet" som settes for menn, og følgelig lar man seg irritere over hele "homo/metro-kulturen" - eller snarere omfanget av den. På den andre siden har man dette med "pedofili", som også er så overdrevet at man til og med har begynt å bruke betegnelsen "pedofili" på det som er helt normal og naturlig mannlig seksualitet; det å tenne på unge, kjønnsmodne kvinner.

Det uungåelige resultatet blir da at menn generelt vil irritere seg over f.eks. "homo-kulturen", men samtidig forstå "pedofili" - eller ihvertall noen aspekter av det vi gjerne kaller "pedofili". Fordi de regjerende holdningene i samfunnet - når det gjelder begge disse fenomenene - til syvende og sist kan sees på som et spark mot den normale, naturlige, heteroseksuelle mann, som gjerne bryr seg døyten om mote og botox, som ikke er interessert i å være kvinners "venninne" og som også mener han må få kunne finne 16-åringer fysisk attraktive uten å skulle ha dårlige samvittighet for det.

Endret av Iben
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av kjønn er det vel ingen oppegående mennesker som er åpen for pedofili?

Vedrørende påstanden om at det er flere menn som er i mot homofili enn kvinner, så mener jeg faktisk å ha lest undersøkelser hvor dette kommer frem. Eneste jeg finner nå er denne: http://www.nrk.no/livsstil/fire-av-ti-synes-homosex-er-feil-1.11342314

Jeg tror det generelt sett er vanskeligere å stå frem som homofil mann enn homofil kvinne, men hvorfor det er slik vet jeg ikke, og kanskje det har en sammenheng med at det er flere menn som er ikke liker homofili enn kvinner? Men hvorfor det er slik vet jeg ikke..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror observasjonen din er spot on, og at det koker ned til hva menn generelt føler femisamfunnet forsøker å trykke ned over hodene på dem. På den ene siden har man dette med homofili, som mange menn synes samfunnet er så overfokusert på nå, at det nesten forventes at også heteroseksuelle menn skal oppføre seg -, kle seg - og te seg som homofile. Man kjenner seg rett og slett ikke igjen i det "idealet" som settes for menn, og følgelig lar man seg irritere over hele "homo/metro-kulturen" - eller snarere omfanget av den. På den andre siden har man dette med "pedofili", som også er så overdrevet at man til og med har begynt å bruke betegnelsen "pedofili" på det som er helt normal og naturlig mannlig seksualitet; det å tenne på unge, kjønnsmodne kvinner.

Det uungåelige resultatet blir da at menn generelt vil irritere seg over f.eks. "homo-kulturen", men samtidig forstå "pedofili" - eller ihvertall noen aspekter av det vi gjerne kaller "pedofili". Fordi de regjerende holdningene i samfunnet - når det gjelder begge disse fenomenene - til syvende og sist kan sees på som et spark mot den normale, naturlige, heteroseksuelle mann, som gjerne bryr seg døyten om mote og botox, som ikke er interessert i å være kvinners "venninne" og som også mener han må få kunne finne 16-åringer fysisk attraktive uten å skulle ha dårlige samvittighet for det.

Det er ingen som bruker ordet "pedofili" om å bli tiltrukket av unge kvinner. Bare deg. Og du tar feil.

Det har aldri vært spesielt stuerent for voksne å tukle med tenåringer, uansett kjønn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av kjønn er det vel ingen oppegående mennesker som er åpen for pedofili?

Vedrørende påstanden om at det er flere menn som er i mot homofili enn kvinner, så mener jeg faktisk å ha lest undersøkelser hvor dette kommer frem. Eneste jeg finner nå er denne: http://www.nrk.no/livsstil/fire-av-ti-synes-homosex-er-feil-1.11342314

Jeg tror det generelt sett er vanskeligere å stå frem som homofil mann enn homofil kvinne, men hvorfor det er slik vet jeg ikke, og kanskje det har en sammenheng med at det er flere menn som er ikke liker homofili enn kvinner? Men hvorfor det er slik vet jeg ikke..,

Det bryter med den tradisjonelle oppfatningen av maskulinitet. I riktig gode gamle dager så var det å bli anklaget for å være "argr", dvs en femikladd, lovlig grunn til å utfordre den som kom med påstanden, til holmgang. Dvs en kamp til døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bryter med den tradisjonelle oppfatningen av maskulinitet. I riktig gode gamle dager så var det å bli anklaget for å være "argr", dvs en femikladd, lovlig grunn til å utfordre den som kom med påstanden, til holmgang. Dvs en kamp til døden.

Det å være lesbisk vil jo også på en måte bryte med gamle normer om feminitet og "kvinneloghet". Men det henger kanskje sammen med at kvinner og kvinnelighet har vært igjennom en større "utvikling" eller hva kan skal kalle det, og at det er mer akseptert å vise andre sider enn de tradisjonelle, og at det faktisk har vært ønsket. At menn ikke har hatt samme utvikling, kommer kanskje av at det ikke har vært behov for det? Jeg vet ikke, jeg bare spekulerer og tenker høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avskyr ingen legninger, jeg dømmer folk etter deres handlinger. Deres legning er irrelevant.



Anonymous poster hash: 649be...02b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner mener det er greit å voldta gutter.

Dette er selvsakt ikke sant. Men jeg kan også dikte opp ting



Anonymous poster hash: 98ee5...d2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at jeg bruker tid på slik idioti, men jeg får la det stå til:

Overskriften her er villedende. Akkurat det du skriver er naturligvis bare en observasjon du selv gjør og ikke representativ for noe som helst, men jeg kan nok også tenke meg at det er flere menn enn kvinner som misliker homofili. Det er idiotisk, og de fleste menn her i Vesten har ingen problemer med homofili, men det er nok kanskje flere menn som har noe imot det enn kvinner. Kanskje med maskulinitet å gjøre.

At menn er "åpne for pedofili", derimot, kan jeg ikke skjønne. Det vet jeg ikke om noe som helst som tilsier. De aller, aller, aller fleste - uansett kjønn - tar total avstand fra pedofile overgripere. De eksemplene vi har på folk som rett og slett juler opp pedofile er menn også, uten at det betyr noe særlig. Jeg har bare virkelig ikke sett noe til at menn er mindre negative til pedofili enn kvinner, og du baserer altså påstanden "menn er åpne for pedofile" på at det på "diverse forum ser ut til" at det er flere kvinner enn menn som engasjerer seg mot pedofili.

Men det verste, selvsagt, er jo måten du fremstiller det på. Hvis 10 % av menn har noe imot homofili sammenlignet med 5 % av kvinner, mens bare 98 % av menn blir kvalme av pedofili kontra 99 % av kvinner, er jo "liker ikke homofile, men er åpen for pedofile" helt, helt på jordet. Ikke at du har noen statistikk som helst i utgangspunktet, men det er åpenbart langt flere av begge kjønn som er negative til pedofili enn til homofili. Overskriften her, derimot, indikerer at menn totalt sett synes pedofili er bedre enn homofili.

Anonymous poster hash: c80ba...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godtar homofile, for meg kan de være så feminine de vil, eller maskuline. Jeg kan ikke fordra pedofile! Tenne på unger! Går det an? Griser! Jeg klarer ikke å respektere pedofili.

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er det flest menn (jeg sier ikke de fleste menn så ingen grunn til å føle seg truffet) som er i mot homofile, menn som kler seg feminint, feminine menn, transseksuelle. Har sett flere diskusjoner på forskjellige forum, både norske og utenlandske og nesten hver gang det er en homohater eller lignende så er det en mann som er det, mens damer ser ut til å være mer åpen og forståelig og godta. Men jeg har sett flere pedodebatter på diverse forum også og da er det flest damer som er i mot dem (nå snakker jeg om legningen ikke overgrep), men der ser det ut som flere menn skal forsvare og slikt da.

Hvorfor? Hvorfor er det flest menn som er imot de tingene utenom pedofili, som er det eneste av de tingene damer flest avskyr selv kun legningen?

Hvis en mann faktisk kan være åpen for pedofile, forstå dem og forsvare dem (igjen legningen ikke overgrep) hvorfor i all verden kan dem ikke da være åpen for homofili, transsexuelle, feminine menn og slikt?

Anonymous poster hash: 0c637...df4

så med andre ord sier du at homohaterne er åpne for pedofili? Makes sense.

"jeg sier ikke de fleste menn så ingen grunn til å føle seg truffet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange heterofile menn er homofobi er frykten for at homofile skal behandle dem slik de behandler kvinner (påtrengende).



Anonymous poster hash: b17c0...087
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt noe annet. Jeg lurer på hvorfor det er flest, som det i hvertfall ser ut, mannlige homohatere samtidig som det er flest mannlige pedosympatisører. At det finnes flere mannlige pedohatere enn homohatere stemmer nok, jeg har ikke sagt, eller i hvertfall ikke ment noe annet. De fleste pedofile som har blitt drept har tross alt blitt drept av menn. De aller fleste, kvinner og menn er så vidt jeg vet i mot pedofile.

Ser dessverre ikke noe poeng med kilder da det jeg lurer på er hva jeg selv har sett i media, i forum og diverse. Derfor lurer jeg på om det er sånn og hvis, hvorfor. Er bare å se på KG, hver gang noen forsvarer pedofile og man kan se kjønn, så er det en mann. Innleggene blir også alltid slettet, kg er damestyrt.

På diskusjon.no så får tråden vanligvis stå, de fleste diskuterer rolig, saklig og banner og skriker ikke ( i motsetning til de fleste kvinner på KG), diskusjon.no er styrt av menn. Og bare for å ha sagt det, jeg har lest mye der og det ser ut som det er flest menn på forumet og de fleste er for homofili.

Forresten, jeg har fått 4 pluss, noen må jo vært enig i det jeg har skrevet? Vil gjerne høre andres erfaringer og noen som har et ordentlig svar. Jeg blir ikke akkurat noe klokere av og bli kalt dum for det jeg spør om. Da vil jeg fortsatt gå der dum og uviten og kanskje spørre et nytt dumt spørsmål senere :fnise:

Og nei, jeg er ingen mannehater heller.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

Atter en gang blir førsteplassen i kategorien idiotiske ytringer erobret...

Vurdert en utredning? :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert en utredning? :krangle:

Hva skal jeg innlegges for? At jeg har lagt merke til en ting og lurer på noe angående det?

Mulig jeg kanskje ordla meg litt feil, men det var aldri ment som en påstand, jeg lurte rett og slett på om det er sånn og hvis så, hvorfor.

så med andre ord sier du at homohaterne er åpne for pedofili? Makes sense.

"jeg sier ikke de fleste menn så ingen grunn til å føle seg truffet"...

Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg lurer på hvorfor det er flest menn som hater homofile og flest menn som er mer åpen for pedofile i motsetning til damer. Det er ikke en gang en påstand, det var et spørsmål om det er sånn og i såfall hvorfor for det det er det jeg har sett.

At menn er "åpne for pedofili", derimot, kan jeg ikke skjønne. Det vet jeg ikke om noe som helst som tilsier. De aller, aller, aller fleste - uansett kjønn - tar total avstand fra pedofile overgripere. De eksemplene vi har på folk som rett og slett juler opp pedofile er menn også, uten at det betyr noe særlig. Jeg har bare virkelig ikke sett noe til at menn er mindre negative til pedofili enn kvinner, og du baserer altså påstanden "menn er åpne for pedofile" på at det på "diverse forum ser ut til" at det er flere kvinner enn menn som engasjerer seg mot pedofili.

Jeg har ikke nevnt noenting om overgrep. Jeg snakker om pedofile som legning ikke overgripere.

Jeg kan si at jeg personlig aldri har sett en eneste en på et forum jeg hart vært på forsvart overgrep mot barn.

Anonymous poster hash: 0c637...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...