Gå til innhold

Tiltrekkes du av denne hårsveisen på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sveisen heter jo faktisk "Hitler Jugend":

image.png

så at noen faktisk synes sveisen er fin er egentlig litt alarmerende. Men med tanke på alt jødehatet i Norge så er det kanskje ikke så overraskende.

Hvis man ikke har skjønt det ennå- jeg er overrasket at folk synes dette er fint- spesielt med tanke på hva det faktisk har hatt av betydning før.



Anonymous poster hash: 5a4ed...416
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjæ, ikke noen favoritt. Men så liker jeg jo best halvlangt rufsehår.

Anonymous poster hash: 1a9ab...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red-Ruby- det er jo ikke det det betyr. Sveisen forbindes for veldig mange med Hitler Jugend, og at er en sveis som er IN i 2014 burde egentlig si litt om historiekunnskapene til dem som har gjort den poppis. Det er omtrent som om man skulle begynne å gå i stripete klær med stjerne på- det assosieres med noe ekstremt negativt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Red-Ruby- det er jo ikke det det betyr. Sveisen forbindes for veldig mange med Hitler Jugend, og at er en sveis som er IN i 2014 burde egentlig si litt om historiekunnskapene til dem som har gjort den poppis. Det er omtrent som om man skulle begynne å gå i stripete klær med stjerne på- det assosieres med noe ekstremt negativt.

Akkurat det hadde unektelig vært en interessant kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint om han har mørkt hår. Kjæresten min har litt sånn bare lengre på sidene. Da har jeg langt hår å kose med og han slipper å bli så varm i nakken. Win-win

Du er jo verre enn naziene med dette med mørkt hår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig mange fyrer med en lignende sveis som på bildet under. Altså shavet på sidene og bak (litt varierende hvor tett inntil skallen de shaver) og lengre på toppen. Synes nesten annenhver fyr på under 35 jeg ser i byen har noe lignende. Er visst skikkelig på moten.

Hva synes dere damer, liker dere sånn sveis på menn?

the-undercut.jpg

Anonymous poster hash: 3863a...b64

Bedre enn barbert all over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har igrunn aldri tenkt på Hitlerjugend før, jeg har assosiert sånn hår med Jarle Bernhoft (mer fluffy på toppen, da) og Lars Vaular. Har vel tenkt at at det er en variant av konservativ herreklipp, kort på sidene og i nakken. Mange kobler nok ikke denne sveisen automatisk til hitlerjugend, den er jo ikke like karakteristisk som hitlerbart som jeg aldri tror kan bli trendy. Men koblingen gjør jo ikke sveisen noe finere...

Anonymous poster hash: 1a9ab...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo verre enn naziene med dette med mørkt hår :ler:

Jaaa... Elsker mørkt hår! <3 alle med lyst hår sammenlignes med lillebror på 6 år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...